2.10.14

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΟΔΟ


ΟΔΟΣ 2.10.2014 | 758

Iδού η Ρόδος


...Η έναρξη των διαδικασιών υπαγωγής της Καστοριάς στα προγράμματα της Europa Nostra αποτελεί ιδιαίτερα σημαντική καμπή για την πόλη και τους ανθρώπους της. Γεγονός είναι ότι η προσπάθεια προετοιμασίας της υποψηφιότητας της Καστοριάς που συντονίστηκε από την π. δημοτική αρχή του κ. Εμ. Χατζησυμεωνίδη, που στέφθηκε με επιτυχία πριν τις εκλογές, αποτελεί σημαντικό εφόδιο για την νέα δημοτική αρχή...

Διαβάστε επίσης:

Α.Δ.
Για να πονέσεις έναν τόπο και τους ανθρώπους του πρέπει πρώτα να τον αγαπήσεις 

ΑΓΛΑΪΑΣ ΜΠΑΣΔΟΥ ΣΑΜΑΡΑ:
Το κουφάδι 

ΟΔΟΣ: 
«Ο Δήμαρχος, ως εκφραστής των τοπικών συμφερόντων» 

ΚΟΣΜΑ ΡΕΚΑΡΗ:
Οι Έλληνες της Μελβούρνης και Πύργος της Ομογένειας 

ΛΑΖΑΡΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ:
Ήτοι περί του ορθώς λέγειν τε και γράφειν 

Λόγος & Αντίλογος 
Νίκος Πρώϊος για τον Πάσχο Μανδραβέλη

ΟΔΟΣ:
Macbeth στην Καστοριά 

ΚΩΝ/ΝΟΥ ΔΟΥΦΛΙΑ:
Στην Παναγιά Μαυριώτισσα το 1659

Δημοτικό σχολείο Μαυροχωρίου:
Μετεωρολόγοι του παλιού καιρού 

Τέχνη μέσω οθόνης 

Καστοριά | Europa Nostra

Πώς είναι να είσαι γέρος

Δώσε κλώτσο να γυρίσει...

Πώς φύτρωσε μια Αρχιτεκτονική στα Ιωάννινα

...και άλλα.

ΟΔΟΣ
το βήμα της Καστοριάς
Πέμπτη 2.10.2014 | 758

48 σχόλια:

  1. Αναγνώστης3/10/14

    Θερμότατα συγχαρητήρια στην Α.Δ. για το 'Για να πονέσεις έναν τόπο..." που περιγράφει έξοχα επίσκεψή της στο Γηροκομείο της πόλης μας, το οποίο πάσχει εδώ και χρόνια-ντροπή στους υπευθυνους για το χάλι του! Συγχαρητήρια, επίσης, στην ΟΔΟ για το εξαιρετικό αφιέρωμά της στην τρίτη ηλικία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γιωρίκας3/10/14

    Αν ήμουν δήμαρχος, το πρώτο που θα έκανα στην Καστοριά είναι ... μια βόλτα!
    Ναι ρε μη γελάτε! Μόνο με μια βόλτα μπορεί κανείς να ανοίξει τα μάτια του και να δει τα χάλια.
    ΄Οσο αυτοί που διοικούν ενημερώνονται από το ίντερνετ ή ανταλλάζουν επισκέψεις όλο τσιριμόνιες και κοπλιμέντα και τάχαμου ενδιαφέρον (η φωτογράφηση απαραίτητη), τότε χαμπάρι 'κ έχουν!
    Και το Γεροκομείο μόνο να το δει κανείς καταλαβαίνει. Όσοι ξέρουν, έχουν πολύ θλιβερά πράγματα να πούνε.
    Κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος4/10/14

    @Αναγνώστη
    Και να ήταν μόνο το Γηροκομείο ... Σε λίγο δε θα μείνει τίποτε όρθιο ...
    [………..]
    (τον κύριο που μιλάει δεν τον ξέρω και ούτε έχω και καμιά κάψα να τον μάθω, αλλά η κατάσταση που διαπιστώνει είναι οικτρή - αυτό για να μη νομίσει κανείς ότι κάνω και διαφήμιση)
    Αλλά ειλικρινά αναρωτιέμαι. Πού είναι εκείνος ο Σύλλογος για τα αδέσποτα; Τι λέει γι' αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος4/10/14

    Ευχαριστώ Ανώνυμε για την ενημέρωση, αλλά όπως έγραψα και προηγουμένως το θέμα δεν είναι κυρίως ποιος μιλάει αλλά αυτό που λέει και για το οποίο δεν γράφεις τίποτε.
    Τους "Ενεργούς πολίτες" δεν τους ξέρω παρά μόνο ό,τι διάβασα παλιά, αυτά που αναφέρεις. Κατά τη γνώμη μου είναι θράσος να έχουν τέτοιο αόριστο άρα παραπλανητικό όνομα σαν να είμαστε οι άλλοι κοιμισμένοι. Άσε που συνέχεια τους μπερδεύω με τους ΕΝ.ΔΗΜΩ, ήμαρτον κύριε Καρανικολόπουλε!
    Άκρη θα βγει ή θα μείνουνε στην πρόκληση εντυπώσεων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κωστίκας4/10/14

    @Γιωρίκα
    Πολύ σωστά τα γράφεις, Γιωρίκα.
    Γι' αυτό το λόγο, οι προηγούμενοι έχασαν!
    Γι' αυτό το λόγο, οι σημερινοί δε ξέρουν τι τους γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος4/10/14

    Τέτοιους "Ενεργούς Πολίτες" αλλά και ΕνΔημο Πολίτες έχουμε, γι' αυτό στον κατήφορο συνεχώς η Καστοριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γιωρίκας4/10/14

    Αχ Κωστίκα Κωστίκα !!! Έναν αδελφό γυρεύω να με καταλάβει ... όχι τους πολλούς με τα λόγια αλλά κι ένας να είναι "επί το έργον".
    Κι ας μη γίνω ποτέ δήμαρχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος4/10/14

    Ο Ενεργός Πολίτης έχει και ακσόν! [.......]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος4/10/14

    Πρόεδρος του Γηροκομείο είναι ακόμη ο Σεβασμιώτατος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος4/10/14

    Τα πιο άσχημα πράγματα στην Καστοριά, δεν είναι πράγματα.
    Συγχαρητήρια Α.Δ., συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επώνυμος5/10/14

    Συμφωνώ με τους προηγούμενους σχολιαστές περί του άρθρου της κυρίας Α.Δ.
    Με την ίδια βέβαια συμφωνώ, ακόμη και στην ανωνυμία.
    Πρόκειται για ένα δυνατό κείμενο κι ας μην υπάρχουν δυστυχώς πολλοί με ανοιχτά αυτιά στις θέσεις τις υψηλές.
    Είναι όμως όντως σημαντικό το ότι υψώθηκε μία φωνή με σθένος για ένα θέμα που όλοι οι αρμόδιοι μέχρι στιγμής κλείνουν τα μάτια και αντί να αναλάβει ο καθείς τις ευθύνες που του αναλογούν, "πετάει το μπαλάκι" ο ένας στον άλλον.
    Και τα χρόνια περνούν και η Καστοριά υποδέχεται τους χιλιάδες επισκέπτες με ερείπια (βλ. Αρχοντικά, Μαθιουδάκη κ.λπ.). Σε λίγο βλέπω να μας προτιμούν μόνο τουρίστες από την Αγγλία, που γοητεύονται από τα στοιχιωμένα σπίτια και ψάχνουν φαντάσματα !
    Στην πρότασή της να επισκεπτόμαστε το Γηροκομείο συμφωνώ μόνο εν μέρει, γιατί πιστεύω ότι κάνει πράγματι καλό σε όλους να συναναστρεφόμαστε με γεροντάκια (δώστε όποιον άλλον τίτλο τιμής θέλετε, το ίδιο είναι). Η ευεργεσία είναι αμφίδρομη. Κι εκείνοι νιώθουν ότι δεν τους βλέπουμε σαν στιμένες λεμονόκουπες (γιατί το ότι στίφτηκαν για να δώσουν είναι αναμφισβήτητο), αλλά και εμείς αποκτούμε ορθή συναίσθηση της θέσης μας ...
    Δεν συμφωνώ όμως στην ανάληψη ευθυνών αποκλειστικά από τους απλούς πολίτες (όσο ενεργοί και αν διατείνονται ότι είναι).
    Διότι, αγαπητή "ΟΔΟΣ", πίσω από το Γηροκομείο κρύβεται ένα τεράστιο κληροδότημα ανθρώπων με ονοματεπώνυμο και κυρίως όραμα προσφοράς στον συνάνθρωπο. Οι σημερινοί διαχειριστές δεν έχουν ονοματεπώνυμο ;
    Τί να το κάνουμε αν έχουν ελεγχθεί από τις Υπηρεσίες και τα χαρτιά τους είναι εντάξει (θεωρητικά;)
    Την εικόνα με τα ανασφαλή γεροντάκια, τα σπασμένα τζάμια, τη χορταριασμένη αυλή, την ελλιπή καθαριότητα, θέρμανση και περίθαλψη επιβάλλεται να αλλάξουν, αν θέλουν να είναι καλοδιαχειριστές και συνεπείς στον λόγο τους ενώπιον Θεού και ανθρώπων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είμαστε πολλοί5/10/14

    Επώνυμος: "Διότι, αγαπητή "ΟΔΟΣ", πίσω από το Γηροκομείο κρύβεται ένα τεράστιο κληροδότημα ανθρώπων με ονοματεπώνυμο και κυρίως όραμα προσφοράς στον συνάνθρωπο. Οι σημερινοί διαχειριστές δεν έχουν ονοματεπώνυμο;"

    Έχουν ονοματεπώνυμο. Όλοι τους ξέρουμε.
    Το σοβαρότερο όμως όλων είναι ότι δεν έχουν κανένα απολύτως "όραμα προσφοράς στον συνάνθρωπό μας".
    Η προσφορά τους εξαρτάται και εξαντλείται στα Δελτία Τύπου, τα πλούσια φωτογραφικά ρεπορτάζ, με τα οποία μας βομβαρδίζουν καθημερινά, και τη δημοσιότητα που ξεπέρασε ακόμη και το star system.

    Πάντως, η συμβολή της κυρίας Α.Δ., με το άρθρο της στην ΟΔΟ, δίνει τόνο αισιοδοξίας σε αυτήν την έρημη (άρα απάνθρωπη;) πόλη: Υπάρχουν ακόμη πολίτες τελικά που είναι ελεύθεροι και δεν προσκυνούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τασούλης ο ηλεκτρολόγος5/10/14

    Δυο λόγια μόνο θέλω να πω.
    Πρώτον, μην αμφιβάλει η κυρία ΑΔ και νομίσει ότι το άρθρο της δεν θα βρει απήχηση και η ίδια συναίνεση. Είναι σίγουρο ότι τάραξε λιμνάζοντα ύδατα.
    Δεύτερον, από ό,τι έχουμε δει και σε άλλες περιπτώσεις, δεν είναι και τίποτε δύσκολο να δώσει ένας το σύνθημα με μέρα και ώρα και να μαζευτεούν όσοι θέλουν να κάνουν εθελοντικά μερικές εργασίες για τον ευτρεπισμό του χώρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος5/10/14

    Κοίτα @13 κι εδώ πέρα δεν έχουμε καλό ιστορικό με τις κληρονομιές.... Οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα η λοβιτούρα μένει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος5/10/14

    @ Είμαστε πολλοί
    Αλλά σιωπηλοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο Λευτέρης ο ξεφτέρης5/10/14

    @16
    Σε γελάσανε! Έννοια σου και μιλάμε.
    Κανένας -όσο λαοπρόβλητος και αν είναι, πόσο μάλλον θεοπρόβλητος- δεν μπορεί να αδικεί εσαεί.
    Ο λαός δεν είναι γαϊδούρι να τον δέσουν.
    Γι' αυτό και τώρα τον γυρεύουν ...
    (αλλά δεν το ομολογούν από υπερηφάνεια, γι' αυτό και στις εκδηλώσεις τους σπανιότατα πια πάει κόσμος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ο Λευτέρης ο ξεφτέρης5/10/14

    Για λόγους εντιμότητος θέλω να διορθώσω ένα λάθος μου στο προηγούμενο σχόλιο. Η λέξη θεοπρόβλητος πρέπει να μπει σε εισαγωγικά.
    Ο αληθινά Θεοπρόβλητος δεν αδικεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος5/10/14

    Θες να δεις αν μια κοινωνία είναι "στα καλά της"?
    Πήγαινε δες πως διαχειρίζεται τα σκουπίδια της
    [κυριολεκτικά για τα σκουπίδια μιλώ] αλλά και για τους άστεγους-πένητες-ανασφάλιστους, γέροντες, εξαρτημένα άτομα και άλλα "ναυαγίων ναυάγια" ...

    έρρωσθε

    Αλέξανδρος Αδαμαντίου Παπαδιαμάντης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος5/10/14

    Φαίνεται, πως η κοινωνία μας (της Καστοριάς εννοώ), δε πάει καθόλου καλά. Και σ' αυτό φταίνε οι βουλευτές, οι δήμαρχοι, οι δεσπότες και οι κάθε είδους "δεσπότες"... Και όλοι εμείς, που από τον καναπέ, το επιβεβαιώνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σκεπτομενος ανθρωπακος5/10/14

    Μπολικο Δηλητηριο, καθολου Ουσια, πληρη παραπληροφορηση εκ μερους των σχολιαστων που προηγηθηκαν στις 5/10/2014. Θα εκθεσω αναλυτικα την σκεψη μου, μολις βρω λιγο χρονο.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μία είναι η Ουσία, δεν υπάρχει Αθανασία!6/10/14

    Σκεπτόμενε ανθρωπάκο, μη μας βασανίζεις άλλο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το λουλουδάκι του μπαξέ6/10/14

    Περιμένουμε, σκεπτόμενε ανθρωπάκο, να γράψεις γλυκόλογα, ουσιώδη, και έγκυρες πληροφορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ντόμινο!6/10/14

    @ Σκεπτόμενος ανθρωπάκος

    Έλα τώρα! Μόνο δηλητήριο βλέπεις; Και την ουσία των πραγμάτων δεν την βλέπουν τόσοι άνθρωποι; Να μας φυλάξει ο Θεός από την έπαρση ότι έχουμε το μονοπώλιο της σκέψης!
    Όμως για την πληροφόρηση έχεις κάποιο δίκιο. Για την ακρίβεια όχι παραπληροφόρηση αλλά περιπληροφόρηση.
    Γύρω-γύρω τα λένε και απ' έξω-απ' έξω σαν ατζαμήδες.
    Έπρεπε να γράψουν για ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΟΥ ΝΟΙΚΙΑΖΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΙ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ Ή ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ "ΗΜΕΤΕΡΟΥΣ" (πώς αλλιώς θα κρατήσουν τους μπράβους τους; με το αζημίωτο φυσικά).
    ΠΩΣ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΥΣΤΕΡΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σκεπτομενος ανθρωπακος7/10/14

    Εγραψα για δηλητηριο, διοτι απο τις εκφρασεις που γραφονται καταλαβαινεις οτι υπαρχει εμπαθεια εναντιον της εκκλησιας.
    Εγραψα για ουσια, διοτι μονο αρνητικοτητα κ μιζερια κ κακια προσλαμβαμει ο αναγνωστης των σχολιων που σχολιασα, χωρις φυσικα παραθεση στοιχειων. Ρε παιδια, γραψτε καμμια λυση, πεστε κατι αισιοδοξο κ ομορφο να γλυκαθει κ ο αλλος που διαβαζει!
    Εγραψα για παραπληροφορηση, διοτι οι αποδιοπομπαιοι τραγοι συμφερουν παντα την προπαγανδα. Μεχρι στιγμης ΚΑΝΕΙΣ δεν θιγει τους δυνατους. Η πολη μας εχει τους πιο πλουσιους γουναραδες της υφηλιου. Ποσο δυσκολο ειναι να φτιαχτει ενας συλλογος ανεγερσης γηροκομειου κ να αναλογισθουμε ολοι, να γραφτουμε ολοι, να τρεξουμε κ να πιεσουμε κ να κερδισουμε την πολη μας;.. Εαν ξερει καποιος πώς θα μπορουσαμε να το κανουμε, ας αναψει η συζητηση, ας οργανωθουμε, ας ριξουμε προτασεις κ ας παραγουμε εργο. Τί λετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σκεπτομενος ανθρωπακος7/10/14

    @ντομινο
    Αν ξερεις ονοματα, γραψτα να τα μαθουμε κ εμεις κ μετα τραβα στα δικαστηρια. Λογια καφενειου, δεν προσφερουν τιποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος7/10/14

    Και φυσικά υπάρχει εμπάθεια εναντίον της εκκλησίας.
    Αλίμονο!!! Μετά τις οφ-σορ, τα βατοπέδια, τις πολιτικές σχέσεις, τον ρατσιστικό λόγο, τα αναθέματα σε πολιτικούς... ων ουκ έστι αριθμός, τι περιμένεις, να μην υπάρχει εμπάθεια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος7/10/14

    Η ιστορία επαναλαμβάνεται!
    Ελπίζω αυτή τη φορά να μην παραιτηθεί πάλι ο πρόεδρος του Γηροκομείου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος7/10/14

    Η θρησκεία θεωρείται από το λαό αληθινή,
    από τους σοφούς ψεύτικη
    και από τους ηγεμόνες χρήσιμη.
    Σενέκας, 4 μ.Χ-65 μ. Χ., Ρωμαίος φιλόσοφος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος7/10/14

    @Σκεπτομενος ανθρωπακος
    Έχεις δίκαιο. Πρέπει να αναλάβουν οι πολίτες τις ευθύνες του τόπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος7/10/14

    @Σκεπτομενος ανθρωπακος (συνέχεια)
    ....Αφού δεν τις αναλαμβάνουν οι "άρχοντες" και οι "δεσπότες".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τασούλης ο ηλεκτρολόγος7/10/14

    Της νύχτας τη δουλειά τη βλέπει η μέρα και γελά...
    Νύχτα τα διάβασες των άλλων τα σχόλια, σκεπτόμενε ανθρωπάκο και μας βγαίνεις τόσο απόλυτος ; Πώς δεν κάνουμε πρότάσεις ; Αυτό που πρότεινα γιατί το φασκελοκουκούλωσες ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Σκεπτομενος ανθρωπακος7/10/14

    @ Τασουλη
    Οντως νυχτα το διαβασα το σχολιο σου! Χεχε.. Ανακαλω για εσενα :-)
    @ ανωνυμοι
    α.Δεν ειπα να αναλαβουν οι πολιτες τις ευθυνες του τοπου, αλλα ας κανουμε κατι κ εμεις, φιλε καναπεδατε!
    β.Οποιος δεν θελει να πιστευει στο Θεο (Σενεκας) ασκει πολεμικη, οποτε η συζητηση μαζι του εγκειται στο ερωτημα της υπαρξης ή μη του Θεου. Φιλε, μπορω να το συζητησω μαζι σου, αλλα το σχολιο σου ειναι ασχετο ως προς το εν λογω αρθρο.
    γ.Καταδικαζοντας απεριφραστα την εκκλησια μηπως αραγε καταδικαζεις κ την Εκκλησια;
    δ.Το γηροκομειο δεν ειναι εκκλησιαστικο, ο δεσποτης ειναι επι τιμη προεδρος κ απλα η εκκλησια πληρωνει πολλα απο τα εξοδα του γηροκομειου. Οι νομοι ειναι νομοι φιλε. Δεν κανει αυτος κουμαντο. Δηλωνει ευθιξια κ πιεση για αλλαγες η προηγουμενη παραιτηση του κ δεν εχω λογο να το αμφισβητω.
    - Απο τη μια λενε πολλοι οτι η Εκκλησια πρεπει να ιδιωτευει κ απο την αλλη οτι πρεπει να ασκει δημοσια κοινωνικη προνοια! Εγω ξερω οτι μεσα στην κριση, ΜΟΝΟ η Εκκλησια ετρεξε να βοηθησει. Ας μην την αδικουμε παντου κ παντα. Σφαλματα κανει, αλλα η ισοπεδωση ειναι ακατανοητη. Ετσι νομιζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος7/10/14

    " συλλογος ανεγερσης γηροκομειου " ;;;;;
    Αυτό που προτείνει ο σχολιαστής είναι αντίφαση (για να μη πω αυτοαναίρεση). Από τη μια εξαίρει τη "δημοσια κοινωνικη προνοια" της Εκκλησίας. Η Εκκλησία όμως δεν είναι Σύλλογος. Καλούμαστε να διαλέξουμε ή το ένα ή το άλλο. Για να μη θυμίζουμε εκείνες τις αλήστου μνήμης Οργανώσεις.
    Αφήστε που η "ανεγερση γηροκομειου" (παρά η βελτίωση του υπάρχοντος) θυμίζει εκείνη την καταπληκτική ιδέα του μητροπολίτη με τη "δωρεά ανωνύμου".... (μάλλον μόνο για δωρεές είναι ευπρόσδεκτοι οι Ανώνυμοι, για κριτική απαράδεκτοι...). Είχε γράψει και η ΟΔΟΣ σχετικά και σωστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ντόμινο!7/10/14

    @ Σκεπτόμενος ανθρωπάκος

    Από όλο το σχόλιό μου απομόνωσες μόνο ότι δεν έγραψα ονόματα και το κακοχαρακτήρισες. Ή μήπως όχι; Γιατί πολλές φορές τα καφενεία είναι καλύτερα από τα γηροκομεία.
    Αν διατηρείς ακόμη τον σκεπτικισμό σου, έπρεπε να κατανοήσεις γιατί δεν γράφω ονόματα. Τα αυτονόητα θα συζητάμε;
    Αυτές είναι δουλειές του Ελεγκτικού Συνεδρίου ή όποιας άλλης Αρμόδιας Αρχής κατά περίπτωσιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κολλητήρι7/10/14

    Σκεπτόμενε, από πότε σε προσέλαβε συνήγορο ο Δέσποτας ;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος7/10/14

    Αυτά τα τσαλίμια και οι παγαποντιές δεν έχουν πια πέραση.
    Κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Εξηγούμαι.
    Αφού υπάρχουν εκλεγμένοι άρχοντες με αδρές αμοιβές, αδού διορίζονται υπάλληλοι για τις ανάγκες του Δήμου, για ποιον λόγο σημαίνετε συναγερμό;
    Δε λέω, είναι και κάποιοι και κάποιες που προτιμούν τον ελεύθερο χρόνο τους να τον περνούν απασχολούμενοι σε κοινωνική εργασία παρά να χαρτοπαίζουν ή να κάνουν άλλα θου Κύριε.
    Όχι όμως οι υπεύθυνοι να αφήνουν τον τόπο να ρημάζει περιμένοντας να νιώσουν υποχρέωση τα κορόιδα. Περιμένετε και θα δείτε πάλι φέτος τα Χριστούγεννα πόσες φωτογραφίες επισήμων θα δούμε στο Γηροκομείο. Ήδη κυκλοφορεί στο YouTube φιλμάκι όπου μια γιαγιά τραγουδάει "για ξύπνα, ξύπνα και μη βαριά κοιμάσαι..."
    Αφιερωμένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Σκεπτομενος ανθρωπακος7/10/14

    @ανωνυμος
    Θες να πεις οτι επειδη η εκκλησια ασκει δημοσια κοινωνικη προνοια, θα την ασκει κατ' αποκλειστικοτητα; Αστειευεσαι, για να μην πω παραλογιζεσαι. Τελος, αφου του δεσποτη του ειπαμε ΟΧΙ στο τζαμπα γηροκομειο, μετα του φορτωνουμε κ ευθυνες επειδη δεν εχουμε γηροκομειο! Cool!
    @ντομινο
    Τα καφενεια μπορει να ειναι καλυτερα απο τα γηροκομεια!!! Με καλυψες!!!!!!
    @κολλητηρι
    Δηλαδη εσενα σε προσελαβε καποιος ως κατηγορο; Ή μηπως θα πρεπει να σε ρωτω πριν σχηματισω προσωπικη αποψη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος7/10/14

    Κάτι σχετικό με το θέμα:
    http://odos-kastoria.blogspot.gr/2010/07/blog-post_7135.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος8/10/14

    Τα αμπελοχώραφα ούτε οργώθηκαν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ο Ανώνυμος της ενορίας σας8/10/14

    Ειρήνη ημίν, αδελφοί ! Τι λόγια είναι αυτά ;
    Ούτε συνήγοροι ούτε κατήγοροι, ούτε θύματα ούτε θύτες μπορούν να κρατήσουν έναν ευπρεπή διάλογο και μάλιστα δημόσιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. "Πρόκειται για απόφαση ανάμειξης κοσμικής και πνευματικής εξουσίας, με σύμμαχο την δειλία, ή ακόμη χειρότερα την (πραγματική) συμφωνία των μελών του δημοτικού συμβουλίου. Τώρα εξηγείται γιατί έξω από δημόσια καταστήματα (όπως η νομαρχία και τα δημαρχεία) κυματίζει εκτός από την ελληνική και την ευρωπαϊκή σημαία, και η σημαία της… Εκκλησίας. Σε μερικές περιπτώσεις το κράτος αυτό μοιάζει με θεοκρατικό. Τόσες εικόνες και τόσες σημαίες αναρτημένες, αποδεικνύουν ότι ή είναι Τεχεράνη εδώ, ή ότι επικαλούνται τα ιερά σύμβολα για να ξεγελούν τους πολίτες ότι βρίσκονται δήθεν υπό την σκέπη των θείων, ώστε να κάνουν ανενόχλητοι την δουλειά τους, οι χρυσοθήρες της πολιτικής ζωής."

    Όλη η αλήθεια, αποτυπωμένη σε μία πληρέστατη παράγραφο. Ζήτω τα παράλογα, ζήτω η Ελλάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αλέξιος (καμία σχέση)10/10/14

    @ Γοδεφρείδο Βιλλεαρδουίνο
    Cher Geoffroi,
    Όπως εσύ κατέγραψες την πορεία σας στο De la Conquête de Constantinople, έτσι και η Οδός, και όλοι εμείς εδώ οι σχολιαστές, καταγράφουμε το σήμερα. Και, για να ευλογήσουμε και τα γένια μας, θα είμαστε, όπως και εσύ, η μόνη αυθεντική πηγή για τον ιστορικό του μέλλοντος.
    Vive la Grèce
    Vive la Castoria!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τασούλης ο ηλεκτρολόγος10/10/14

    Αλέξιε ........ Τί πίνεις, αδερφέ ;
    Με ρέγουλο όμως .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @Αλέξιος (καμία σχέση)

    Ομορφιές και ειρωνεία ή απλά ατυχές πόστ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αλέξιος (καμία σχέση)10/10/14

    @ Γοδεφρείδο Βιλλεαρδουίνο
    Όχι δεν το έγραψα ειρωνικά το σχόλιο. Απλώς προσπάθησα (κι από ό,τι φαίνεται ατυχώς) να το κάνω πιο χαριτωμένο. Συμφωνώ με την κριτική της εφημερίδας και μαζί σου: "Όλη η αλήθεια, αποτυπωμένη σε μία πληρέστατη παράγραφο. Ζήτω τα παράλογα, ζήτω η Ελλάς!". Γι' αυτό έγραψα ότι η Οδός και οι σχολιαστές της, είμαστε η μόνη αυθεντική πηγή που έχει την δυνατότητα ανάλυσης/ερμηνείας της πολιτικοκοινωνικής κατάστασης που βιώνουμε στην Καστοριά.

    @Τασούλη τον ηλεκτρολόγο
    Αυτήν την στιγμή καφεδάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ροδάμνη10/10/14

    Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει;
    Γιατί δεν βρίσκω διαφωνία στους δύο παραπάνω σχολιαστές και όμως αυτοί δείχνουν να μαλώνουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ροδάμνη10/10/14

    Και συμφωνώ και με τους δύο ξέχασα να πω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Συνέχεια των σχολίων:

    Α.Δ.: Για να πονέσεις έναν τόπο και τους ανθρώπους του, πρέπει πρώτα να τον αγαπήσεις:
    http://odos-kastoria.blogspot.gr/2015/01/blog-post_30.html

    ΟΔΟΣ: Πέντε-δέκα λέξεις:
    http://odos-kastoria.blogspot.gr/2015/02/blog-post_11.html#more

    .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ