25.2.12

ΠΡΟΣΩΠΑ 2011: Γεράσιμος, ιερομόναχος [4]


 ΕΓΚΟΣΜΙΑ
 
Όσα δεν κατάφεραν αυτοί που διάκειντο εχθρικά προς την Ιερά Μονή Αγίων Αναργύρων, μέσα και έξω από τους κόλπους της τοπικής Μητρόπολης, η οποία ως γνωστό δεν συγκράτησε επί μακρό τα άσπονδα αισθήματά της προς το προσωπικό της Μονής, με αποτέλεσμα συχνά οι σχέσεις τους, χάρη και στο λιθαράκι που έβαζαν οι ένθεν (και ένθεν) επιτήδειοι να φθάσουν στο απροχώρητο, τα κατόρθωσε ο ιερομόναχος Γεράσιμος Λευτεράτος (κατά κόσμο Λυκούργος) μέσα σε λίγους μήνες του 2011.

Αποτέλεσμα της πρωτοφανούς κατάστασης ήταν, αυτός μεν να τιμωρηθεί με την ποινή της ακοινωνησίας, που του επέβαλε η Διαρκής Ιερά Σύνοδος «για αήθη και υβριστική συμπεριφορά προς την Ιερά Σύνοδο, το πρόσωπο του Σεβασμιότατου Μητροπολίτου Καστοριάς κ. Σεραφείμ και τους συμμοναστές του», και ακόμη δε χειρότερα το Μοναστήρι σχεδόν να κλείσει.

Οι περισσότεροι μοναχοί διασκορπίστηκαν, και ένα μοναστικό σύνολο που για πολλά χρόνια σε συνέχεια της ιστορικότητάς του, γνώρισε εποχές αναγνώρισης και ακμής, με στοιχεία κοσμικότητας και υπερβολής, που πάντως δεν ήταν αναμενόμενα και ούτε αναγκαία για να καλύψουν πνευματικές ανάγκες και τυχόν κενά, βυθίστηκε ήδη σε περίοδο παρακμής.

Σαν την θρυαλλίδα επέδρασε μια επιστολή του που απευθυνόταν στον Μητροπολίτη Καστοριάς κ. Σεραφείμ, την οποία ο ιερομόναχος, κοινοποίησε και στην ΟΔΟ, με περιεχόμενο το οποίο χωρίς καμμιά αμφιβολία δεν διακρινόταν καθόλου (μα καθόλου) για το χριστιανικό, αδελφικό και εκκλησιαστικό της πνεύμα.

Επρόκειτο για ένα φραστικό τσουνάμι σε βάρος του Μητροπολίτη Καστοριάς, με αντικειμενικές ύβρεις και προσβολές που πρόδιδαν αν μη τι άλλο συνειδησιακή ταραχή. Και τούτο διότι το επίπεδο της υπερβολής της φρασεολογίας του δεν είχε καμμιά σχέση με πνιγμένο δίκιο και καμμιά προοπτική να γίνει ανεκτό.

Χωρίς αυτό πάντως να σημαίνει ότι είναι κατανοητή η ενέργεια του Μητροπολίτη Καστοριάς να καταθέσει και μήνυσή σε βάρος του. Αν μη τι άλλο, θα αναμενόταν να αναγνωριστεί έμπρακτα ότι ο κοινός ποινικός κολασμός του από την «εγκόσμια» δικαιοσύνη, ωχριά μπροστά στην ποινή της ακοινωνησίας, τουλάχιστον γι’ αυτούς που είναι λειτουργοί της Εκκλησίας.

Προφανώς οι κάκιστες εξελίξεις, ειδικά σε σχέση με την παρακμή της Μονής, ήταν οι λόγοι που οδήγησαν τους αναγνώστες, στην επιλογή του συγκεκριμένου προσώπου, που χωρίς αμφιβολία, εκτός από μοιραία, συγκεντρώνει και τραγικά χαρακτηριστικά.


Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 5 Ιανουαρίου 2012, αρ. φύλλου 623


Σχετικά κείμενα:

43 σχόλια:

  1. Ανώνυμος1/3/12

    Ανυπομονώ να δώ τον Σεβασμιώτατο και το Γεράσιμο στο Δικαστήριο Καστοριάς!!
    Η τακτική της Ι. Μητρόπολης έχει αποτελέσματα. Πάντα αρνητικά όμως.
    Και ο τόπος τόσα χρόνια δυστυχώς οδεύει από το κακό στο χειρότερο.
    Οι δημόσιες σχέσεις του Σεβασμιώτατου μέσω διαφόρων sites, και υποστηρικτών του στην Καστοριά, θα τις ζήλευε ο κάθε πολιτικός και σταρ. Κάθε 3 και λίγο, πάντα σε δελτία τύπου.
    Εύγε.
    Σε λίγο θα ξεπεράσουμε το Βατικανό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος2/3/12

    Ο πονος δεν απαντιεται με επιχειρηματα.
    Ουτε η αδικια και ο θανατος αντιμετωπιζονται με τη λογικη.
    Λυνονται με το Αγιο Πνευμα.Ξεπερνιουνται με την ταπεινη αποδοχη του Θεληματος του Θεου, που ειναι
    τοσο αληθινο αλλα συνηθως και τοσο ακατανοητο.
    ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/4/13

    Χαίρομαι τους σχολιαστές αυτού του μπλογκ και τον διαχειριστή του, που διατηρούν ένα επίπεδο στο διάλογο. Ακόμα και αν εκφράζονται έντονες διαφωνίες υπάρχει η δυνατότητα τουλάχιστον να κρατηθεί μια ισορροπία. Στο κάτω κάτω πρόκειται για μια εφημερίδα.
    Τα γράφω αυτά γιατί δε μπορώ ακόμα να χωνέψω ότι είναι τόσο απερίσκεπτοι αυτοί που διαχειρίζονται τη σελίδα Ιεράς Μητροπόλεως στο Facebook και κρατούν στη δημοσιότητα τα αυθαίρετα σχόλια της κυρίας Μαρίας Μ. για το μοναχό Γεράσιμο.
    Κανονικά πρέπει να τα διαγράψουν, γιατί προδικάζουν μια κατάσταση, προσβάλλουν έναν άνθρωπο που δεν έχει την ευχέρεια να απαντήσει και δεν τιμούν τον Μητροπολίτη με αυτό το κουτσομπολίστικο life style.
    Δηλαδή, αντί να απαντήσουν οι ίδιοι με ευπρέπεια εκεί που πρέπει χρησιμοποιούν το ίντερνετ για δολιοφθορά; Την επίσημη σελίδα της Μητροπόλεως; Ρωτώ.
    Καλές οι νέες τεχνολογίες, αλλά λίγη προσοχή δεν βλάπτει. Μη κατηγορούν μόνο τους άλλους δηλαδή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λεωνίδας14/4/13

    Για το 3 σχόλιο.

    Ναι. Πρόκειται για σχόλια στον σύνδεσμο που κοινοποιήθηκε δημόσια στις 7 Απριλίου 2013.
    Μετά μπήκαν και άλλοι δυο κι έγινε του κουτρούλη ο γάμος!
    Επίσημος Φορέας ή κίτρινος (ηλεκτρονικός) Τύπος;

    ΜΗ ΞΑΝΑΚΟΥΣΩ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΟΔΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επώνυμος14/4/13

    Δεν τους υπέδειξε ο νομικός τους σύμβουλος ότι με τέτοιες κινήσεις (επώνυμες επικριτικές δημοσιεύσεις Δημόσιου Φορέα) καταπατούν το "τεκμήριο αθωότητος" ;
    Σε αυτήν την περίπτωση δεν πρόκειται για τη συνηθισμένη κριτική, αλλά για σχόλια εις βάρος ανθρώπου που θα περάσει δίκη.
    Και μη προφασιστεί κανείς ότι τα σχόλια δεν εκφράζουν και τους διαχειριστές, γιατί δεν υπάρχει πουθενά στη σελίδα τέτοια διευκρινιστική ανακοίνωση και σε περίπτωση σοβαρής διαφωνίας δίνεται το δικαίωμα και η δυνατότητα από το διαδίκτυο να διαγράφουμε βάσει της διακριτικής μας ευχέρειας.
    Γι' αυτό είναι εύλογες οι απορίες και οι ενστάσεις που διατυπώνονται, προτού γίνουν βάσιμες υπόνοιες ότι είναι θέμα "τακτικής".
    Εύχομαι ειλικρινά να πρόκειται για αβλεψία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος14/4/13

    ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΑΔΟΥΣΑ ΤΟ FACEBOOK ΓΙΑ ΚΛΗΡΙΚΟΥΣ
    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΤΡΙΦΥΛΛΙΑΣ.
    http://xairete.blogspot.gr/2013/04/facebook_13.html

    (Μεταξύ μας και με το συμπάθειο, εμένα πάντως πολύ μ' άρεσαν οι δυο φίλες, η Χαρουλίτσα και η Πόλυ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τασούλης ο ηλεκτρολόγος14/4/13

    "... επιλογή του συγκεκριμένου προσώπου, που χωρίς αμφιβολία, εκτός από μοιραία, συγκεντρώνει και τραγικά χαρακτηριστικά."
    διαβάζω στο μπλογκ.

    «Γράφτηκε στην «Οδό» για την τραγικότητα των προσώπων. Είναι γνωστό ότι στις αρχαίες ελληνικές τραγωδίες η λύση-κάθαρση ερχόταν με τη συντριβή, τον θάνατο των πρωταγωνιστών. Αντίθετα, η βασική διαφορά των Χριστιανών είναι ότι σύμφωνα με την πίστη μας η σωτηρία έρχεται με την Ανάσταση. Να ανα-στηθούμε χρειάζεται.»
    διαβάζω στην «ΟΔΟ» που έχω στα χέρια μου (φ. 687) και συμφωνώ.

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το λουλουδάκι του μπαξέ14/4/13

    Σύμφωνα με τα γραφόμενα στα σχολικά βιβλία των Θρησκευτικών, αν θυμάμαι καλά, η Δευτέρα είναι η ημέρα των Αγγέλων. Κι αν αυτό είναι εκτός ύλης για τις εξετάσεις, είναι σίγουρα εντός Πνεύματος.
    Καλό ξημέρωμα, αδελφοί και αδελφές, ένθεν και ένθεν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος15/4/13

    Δηλαδη η λογοκρισια ειναι καλη μερικες φορες!!!!! Τί σας ψεκαζουν ρε παιδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος15/4/13

    @9
    Nai re megale!!!!!!!! Enw esena den se psekazoun nomizeis! Ase tis bourdes re xameno kormi pou kaneis kai ton eksypno re floufli. Oti thymasai xairese... Me dyo kouventes nomizeis oti peitheis kiolas... xazovioli!
    (h mipos xazoviola? fysikh ksanthia? I.Q. radikiou???????)

    Simiosi: Den eimai o pathr Gerasimos oute kanas dikos tou. Apla den antexw to adiko!
    Kai vevaia to yfos kai oi apopseis mou se afto to sxolio den ekfrazoun aparaithta kai thn "Odos Newspaper".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος15/4/13

    @2
    Έχω την εντύπωση πώς το 2 σχόλιο είναι αντιγραφή από άλλη σελίδα και από άλλον σχολιαστή.όχι από τον ίδιο που το προτωέγραψε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μιμόζα η αισχυντηλή15/4/13

    Ανώνυμε με το ένατο σχόλιο,
    δεν μπορείς να θολώσεις τα νερά, όσο κι αν το παλεύεις. Κολυμπάμε μόνο σε καθαρές παραλίες, για να αποφεύγουμε τα σκουπίδια και τις τσούχτρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος15/4/13

    Μήπως εσύ παλεύεις να θολώσεις τα θολωμένα νερά;
    Το Καθαρές παραλίες που λές, είναι σχετικό και δύσκολο ,όσο και αν πιστεύεις ότι δεν υπάρχουν σκουπίδια και τσούχτρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γούντυ ο τρυποκάρυδος15/4/13

    @ 11
    Φίλε, πάλι σε δουλειά με έβαλες. Δεν πειράζει. Τι τρυποκάρυδος θα ήμουν, αν δεν το έβρισκα;
    Ας διαβάσουν και οι υπόλοιποι της παρέας!
    http://www.aganargyroi.gr/index.php/2011-07-02-05-10-51/1572-2013-04-03-03-34-18.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος16/4/13

    Για σένα 13 (χωρίς προλήψεις για γρουσουζιά):
    ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος16/4/13

    Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! Λαλούν οι φουκαράδες που τους πίστεψαν και χορεύουν αυτοί που μαζεύουν τα κουβαδάκια τους για άλλες παραλίες! Άλλους έλεγαν ψεύτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος16/4/13

    Ρ Ί Ψ Α Σ Π Ι Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος16/4/13

    ΠΟΤΕ, ΠΟΤΕ, ΠΟΤΕ η Καστοριά δεν πέρασε τέτοια χρόνια στα Εκκλησιαστικά της.
    ΝΤΡΟΠΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος16/4/13

    @ 15
    Αυτά διδαχτήκαμε τόσα χρόναι στην Εκκλησία.
    ΤΑ ΨΕΥΤΙΚΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ.
    Διαφωνείς αγαπητό τέκνον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος16/4/13

    Το ψεκασμα ειναι γνωστο.. εκτονωθειτε κουνελακια με τις παιδικες και αστειες φωνουλες σας.... τσιριξτε.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος16/4/13

    Ο πατηρ Γερασιμος δεν εισαι....... ο Λυκουργος ομως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος16/4/13

    @19
    Γιατί ψεύδεσαι αποκαλώντας με "αγαπητό τέκνον"; Αφού δεν με γνωρίζεις. Όχι! Μ' αυτά που λες, φανερώνεις ότι δεν με γνωρίζεις...
    15

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος16/4/13

    ΤΑ ΝΕΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ!!!
    Θέλει η [...] να το κρύψει κι η χαρά δεν την αφήνει...Τώρα θα πέσουν οι μάσκες!

    http://www.youtube.com/watch?v=-rhhVHy9wrs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το λουλουδάκι του μπαξέ16/4/13

    Μια και άρχισα σήμερα με ποιήματα του Αλεξανδρινού, θα κλείσω με ένα αγαπημένο, απ' την ψυχή ως την ψυχή. Για σένα ... εύχομαι να το θυμάσαι.

    Η Σατραπεία
    Τι συμφορά, ενώ είσαι καμωμένος
    για τα ωραία και μεγάλα έργα
    η άδικη αυτή σου η τύχη πάντα
    ενθάρρυνσι κ' επιτυχία να σε αρνείται·
    να σ' εμποδίζουν ευτελείς συνήθειες,
    και μικροπρέπειες, κι αδιαφορίες.
    Και τι φρικτή η μέρα που ενδίδεις
    (η μέρα που αφέθηκες κ' ενδίδεις),
    και φεύγεις οδοιπόρος για τα Σούσα,
    και πιαίνεις στον μονάρχην Αρταξέρξη
    που ευνοϊκά σε βάζει στην αυλή του,
    και σε προσφέρει σατραπείες, και τέτοια.
    Και συ τα δέχεσαι με απελπισία
    αυτά τα πράγματα που δεν τα θέλεις.
    Άλλα ζητεί η ψυχή σου, γι' άλλα κλαίει·
    τον έπαινο του Δήμου και των Σοφιστών,
    τα δύσκολα και τ' ανεκτίμητα Εύγε·
    την Αγορά, το Θέατρο, και τους Στεφάνους.
    Αυτά πού θα στα δώσει ο Αρταξέρξης,
    αυτά πού θα τα βρείς στη σατραπεία·
    και τι ζωή χωρίς αυτά θα κάμεις.

    Κωνσταντίνος Π. Καβάφης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος16/4/13

    @ 23
    Γι' αυτό που εννοείς, ένα έχω να σου πώ:
    Ακόμη και στον "Τιτανικό", ο καπετάνιος δεν εγκατέλειψε τη θέση του. Προτίμησε να πεθάνει παρά να αφήσει το τιμόνι του καραβιού του.
    Αν πέσουνε μάσκες, τώρα θα δούμε ποιος είναι καπετάνιος και ποιος θαλασσοπνίχτης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πέτρος ο Νεοκωρος18/4/13

    Ο Επίσκοπος είναι ζωντανή εικόνα Του Χριστού!!!!!!!!!Ούτε ο Πάππας δεν έχει εκστομίσει τέτοια βλασφημία.Αλλά τι να πρωτοπώ;
    Είχε πεί'' Ο Αρχ.Σεραφείμ''
    Τώρα το κατάλαβες ρε παλληκάρι, ότι η Εκκλησία στη διοίκησή της λειτουργεί ως ρουφιανομάγαζο;
    Από πού να ξεκινησουμε και που να καταλήξουμε;;;
    Από παντού μπάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος18/4/13

    ΠΟΛΕΜΟΣ-ΠΟΛΕΜΟΣ-ΠΟΛΕΜΟΣ.
    Αλήθεια, σε ποιόν Χριστό και ποιά Παναγία πιστεύετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος18/4/13

    Και εσυ Πετρο εισαι εικονα του Θεου. Και φυσικα εισαι και ζωντανος. Πού κολλησες; Οσον αφορα το αλλο σχολιο περι πολεμου, αδυνατω να το σχολιασω σοβαρα. Ελεος πια! Φωναζει ο κλεφτης, να φυγει ο .........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΤΖΑ !20/4/13

    Ξεκολλάτε από τη μιζέρια!
    Ως Επτανήσιος ο εν λόγω είναι και εξαιρετικά καλλίφωνος. Ας ακούσει το παρακάτω τραγουδάκι, να πάρει μια ιδέα τί τραγουδάει ένας άλλος Γεράσιμος...
    Αφιερωμένο εξαιρετικά :
    http://www.youtube.com/watch?v=rJr1Ipxx1-k

    (άμα το μάθει κιόλας και μάς το τραγουδήσει... νερό θα πίνω στ' όνομά του!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Νικολάκης και ξερό ψωμί20/4/13

    Αγαπητοί μοι bloggers,
    έχετε ξεφύγει !
    Εμένα με θέλετε στην παρέα σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος20/4/13

    Νικολάκη σε θέλουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Νικολάκης και ξερό ψωμί20/4/13

    Ευχαριστώ, Αδερφέ !!!
    ...
    διότι.......
    ...... μείζων η αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος21/4/13

    Νικολάκη είπες κάτι για ...μίζες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Νοικοκυρά ψύχραιμη21/4/13

    Ανώνυμε 33... πας ντουγρού για καραντίνα...
    Είδες νεοφερμένο και αμέσως να αρχίσεις το δούλεμα; Μη με κάνεις εμένα τον κακομοίρη, ότι τάχαμου με το θάρρος και τα τοιαύτα, γιατί μαλώνω!
    Θα μπει σειρά και τάξη εδώ μέσα!
    Άσε πρώτα να τον καλωσορίσουμε, να τον τρατάρουμε, να ενδιαφερθούμε περί υγείας και στη συνέχεια, Θεού θέλοντος και καιρού επιτρέποντος, θα πούμε κι έναν λόγο παραπάνω, μετά συγχωρήσεως.
    (αμ, κοίτα να στρώσεις χαρακτήρα, γιατί... ααααααα !)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το αντίπαλον δέος22/4/13

    Διαβάζω στον τοπικό Τύπο για πιθανή έκπτωση από τη θέση τους ανθρώπων της πάλαι ποτέ Νομαρχίας, της Περιφέρειας, του Δήμου, του Κλήρου...
    Δεν έχει όμως κατασταλάξει μέσα μου η αίσθηση για κανέναν, παρά τις χρονοβόρες διαδικασίες, το περισπούδαστο ύφος, τις βαρύγδουπες δηλώσεις, τα σκανδαλοθηρικά δημοσιεύματα.
    Υπάρχει και κάτι που δεν βγαίνει στο σφυρί, δεν πουλιέται στις εκπτώσεις.
    Ο χρόνος θα το δείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος14/6/13

    ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ;;;;;;;;;
    ΤΙ ΑΠΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΚΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ;
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ;
    ΜΕ ΤΡΥΠΙΑ ΔΙΧΤΥΑ ΔΕΝ ΨΑΡΕΥΟΥΝ ΟΙ ΣΩΣΤΟΙ ΨΑΡΑΔΕΣ.
    ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΜΝΗ ΜΑΣ.
    ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΤΗ ΓΥΡΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ.
    ΤΡΥΠΕΣ ΣΤΟ ΔΙΧΤΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΝΗΣΙΚΑΚΙΑ, Η ΑΜΕΤΑΝΟΗΣΙΑ, Η ΑΚΑΤΑΣΤΑΣΙΑ, Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΕΒΕΙΑ, Η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ, ΟΙ ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ ...
    ΑΣ ΚΟΙΤΑΞΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΤΑ ΜΠΑΛΩΣΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΠΑΡΑΓΙΝΗΚΕ ΤΟ ΚΑΚΟ. ΩΣ ΕΔΩ.ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος10/7/13

    Ecce homo !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος10/7/13

    Τα τελευταία χρόνια τα Εκκλησιαστικά στον τόπο μας, πάνε από το κακό στο χειρότερο. ΚΑΠΟΙΟΣ φταίει γι' αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κεριά και λιβάνια!10/7/13

    38

    ΚΑΠΟΙΟΣ = Ο ΟΞΑΠΟΔΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κ.Χ.10/7/13

    Και αυτό είναι μια σύγχρονη μορφή ειδωλολατρίας, η πρόκληση εντυπώσεων από τις φωτογραφίες. Βλέποντας δηλαδή συνεχώς στο διαδίκτυο την ίδια φωτογραφία, μένουμε στην ψευδαίσθηση ότι ο άνθρωπος είναι μονίμως χαρούμενος και γελαστός.
    Έτσι παίρνουν αφορμή οι επιπόλαιοι και συνεχίζουν να καταφέρονται εναντίον του και κυρίως δεν πιστεύουν ότι πρόκειται για έναν ακόμη άνθρωπο, ο οποίος υποφέρει, πονά, αγωνιά, αγωνίζεται και τελικά αξίζει τη συγγνώμη που ζήτησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος10/7/13

    Θεωρήθηκε υποκριτική η επιστολή-αίτηση συγγνώμης; Από ποιους; Από αυτούς που μας έχουν φλομώσει στο ψέμα και την υποκρισία; Βουτηγμένοι στην ανομία βρήκαν «εξιλαστήριο θύμα». Θα έρθει και η ώρα τους.
    Ἐὰν ἀνομίας παρατηρήσης, Κύριε, Κύριε τὶς ὑποστήσεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος12/7/13

    Για τον πονοκέφαλο.
    1κ.γ.τζίντζερ
    250γραμ, νερό. 5΄λεπ. βράσιμο.
    Αφού βράσει, ρίχνεις 1κ.γ.χαμομήλι.
    Άν θές το πίνεις με μέλι να φύγει η πόνος.
    Περαστικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος13/7/13

    Γεράσιμε βάστα γερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ