25.7.16

Ηλίας Παπαμόσχος:

Πήρα στα χέρια μου τη συλλογή Καλοκαίρι και Καστοριά. Αξιόλογη η προσπάθεια. Έχω μία απορία: Γιατί κάποιοι συμμετείχαν με περισσότερα του ενός κείμενα; Κατόπιν τούτου οι ηχηρές απουσίες φαντάζουν ύποπτες, οι παραλείψεις σκόπιμες. Όλα αυτά, με το χέρι στην καρδιά.

Σχετικά: ΟΔΟΣ [Ι] | ΟΔΟΣ [ΙI] |  ΟΔΟΣ [III]

21 σχόλια:

  1. Εχ, βρε Ηλία...
    Ας πούμε "ατυχής συγκυρία"....Προσπάθεια στο γόνατο, απειρία εκδοτική, οργανωτική κλπ κλπ κλπ ...
    Η συγχώρεση ανήκει στις μεγάλες καρδιές...

    Ας σκεφτούμε όμως πως ο σκοπός είναι άγιος:
    Τα παιδιά τα παιδιά τα παιδιά [!!!]και οι ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ [!!!]

    Οι ..."πλαγιοκοπήσεις" [επ' ωφελεία!] αναπότρεπτες παντού και πάντα...
    Ιδίως στους περίκλειστους κόσμους...

    Άνω σχώμεν τας καρδίας ημών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος25/7/16

    Δεν μας εχει συνηθισει η ΟΔΟΣ σε δημοσιευσεις χωρις την πηγη. Απο που προερχεται η δηλωση του κ. Παπαμοσχου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @ 2 Ανώνυμο
    Η δήλωση αναρτήθηκε δημόσια στο προσωπικό του λογαριασμό στο facebook.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Επώνυμος25/7/16

    Όχι, αγαπητοί μου! Δεν θα ξαναρχίσουμε γαϊτανάκι σαν διάλογο με αφορμή δημοσίευση σε προσωπικό λογαριασμό μέσου κοινωνικής δικτύωσης.
    Και εξηγώ γιατί. Οι σελίδες αυτές φτιάχτηκαν από τους "δημιουργούς" τους με καθαρά προσωπικά κριτήρια. Ας σχολιάσουν λοιπόν οι επίλεκτοι "φίλοι" τους εκεί.
    Ούτε θεωρώ απαραίτητο και λίαν σημαντικό να αναδημοσιεύονται στα άλλα μέσα ό,τι γράφουν κάθε φορά διάσημοι και άσημοι αστέρες του διαδικτύου ή άλλων χώρων.
    Η ΟΔΟΣ βέβαια -απ' όσο θυμάμαι- δεν έχει ξαναακολουθήσει αυτήν την τακτική, μάλλον γιατί τώρα ενεπλάκη σε μια παρεξήγηση το έπραξε. Τα άλλα τοπικά μέσα όμως βγάζουν σαν παράρτημα τα status της κάθε πικραμένης, πότε με χαιρετίσματα στον Δήμαρχο και πότε με εμβατήρια για το πραξικόπημα-παρωδία στην φίλη γείτονα χώρα. Γι' αυτό διαμαρτύρομαι.
    Και ο εν λόγω κύριος ας γράφει ό,τι θέλει. Άποψή του.
    Δεν θα την κάνουμε και της γούνας μας μανίκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος25/7/16

    Κατόπιν τούτου οι ηχηρές απουσίες φαντάζουν ύποπτες, οι παραλείψεις σκόπιμες. Με το χέρι στην καρδιά, κ. Τσίγκα, ο σκοπός (ποιος άρα γε;), δεν αγιάζει τα μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χριστίνα25/7/16

    @ Επώνυμος
    Ο εν λόγω κύριος, όπως τον αποκαλείς, τον γνωστό στο πανελλήνιο, πλέον, Καστοριανό συγγραφέα, είναι ταυτισμένος με την ΟΔΟ. Γέννημα θρέμμα της, θα έλεγα.
    Τι θα έπρεπε να γίνει; Να προβληθεί από την [......]; Και μάλιστα για ένα θέμα που απασχολεί έντονα την κοινή γνώμη και την ΟΔΟ τις τελευταίες ημέρες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος25/7/16

    @Χριστίνα,

    #Ο εν λόγω κύριος#
    ________________


    Κατά την περίοδο της δικτατορίας των Απριλιανών βλακών απέφευγαν να αναφέρουν το όνομα του Αντώνη Σαμαράκη σε έγγραφα και προφορικές δηλώσεις. Έλεγαν/ή έγραφαν λοιπόν:

    "ο περί ου" [ο λόγος]"

    O Σαμαράκης έλεγε αργότερα χαριτολογώντας:
    "Eγώ είμαι ο π ε ρ ί ο ύ"!

    ΥΓ. Δεν είναι καθόλου ασύνηθες κατά τη διαδρομή -της πάντοτε νικηφόρου ελληνικής βλακείας- να συμβαίνει κάτι σαν το παραπάνω που παρατήρησες μόλις.

    α υ τ ό χ θ ω ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αναγνώστης25/7/16

    Αν θελήσουμε να σταθούμε στην ουσία της δήλωσης του καταξιωμένου συγγραφέα, μπράβο του που, ενώ συμμετέχει ο ίδιος, δεν διστάζει να μιλήσει όπως μιλάει για τις απουσίες και παραλείψεις της προσπάθειας. Και πάντως οι διπλές και τριπλές και τετραπλές συμμετοχές είναι αδικαιολόγητες και ανεξήγητες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Επώνυμος26/7/16

    @ αυτόχθων

    Όπως έγραψα και στο προηγούμενο σχόλιο, δεν είχα σκοπό να επανέλθω, αλλά τώρα τίθεται επί προσωπικού.
    Εμμέσως πλην σαφώς αναφέρεσαι σε εμένα ταυτίζοντάς με με τη "νικηφόρο ελληνική βλακεία" και μάλιστα της εποχής της πρόσφατης δικτατορίας;
    Με φορμή μια έκφραση συνηθισμένη και στις μέρες μας;
    Έτερον εκάτερον, ελπίζω να γίνεται κατανοητό.
    Παραδείγματος χάριν, υπάρχει και ένας άλλος τρισμέγιστος, ο Μάνος Χατζηδάκης, ο οποίος δήλωνε ότι τον ενοχλούσε αφάνταστα η οικειότητα με την οποία αναφέρονταν ή απευθύνονταν σε αυτόν και ιδιαίτερα η έκφραση "τα τραγούδια του Μάνου"!
    Κι εγώ το έχω αυτό πάντοτε υπόψιν, αλλά δεν εγκάλεσα κανέναν για λαϊκισμό, κάθε φορά που αναφέρουν κάποιον με το μικρό του όνομα. Έξοχο σχετικό παράδειγμα αποτελεί ο κ. Τσίγκας, όσοι διαβάζουν τακτικά τα σχόλια καταλαβαίνουν, που τον έχουν ταράξει Νώντα και Νώντα κι εκείνος τα δέχεται.
    Προς τι λοιπόν η υπερβολική ευθιξία και οι επιδόσεις στο κυνήγι μαγισσών;
    Ξεκαθαρίζω επίσης ότι το σχόλιο της Χριστίνας δεν το απάντησα, κυρίως γιατί δεν το κατάλαβα. Ομολογώ. Ήμαρτον!
    Να περιμένω την ανακοίνωση της ποινής μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λογοτεχνικές διακρίσεις26/7/16

    Δεν είναι καθόλου αδικαιολόγητες, ούτε ανεξήγητες. Φαίνεται ότι ήταν σκόπιμες. Το όλο εγχείρημα προκαλεί πολλές υποψίες.
    Δίκαιο έχει ο κ. Η. Παπαμόσχος. Όχι μόνο, είναι απαξίωση η απουσία πρόσκλησης, σε καταξιωμένους Καστοριανούς συγγραφείς (βλέπε πχ Δ. Μάνο), και προσβλητική συνάμα. Αλλά επίσης προσβλητική και για τον ίδιο τον κ. Η. Παπαμόσχο, που υποτιμήθηκε με την έκδοση του βιβλίου.
    Το ίδιο το βιβλίο, εν τέλει, κάνει διακρίσεις των ίδιων των συμμετεχόντων! Και απορώ, πώς δεν αντέδρασαν ακόμη και οι υπόλοιποι συγγραφείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος26/7/16

    Και δίκιο να έχει ο κ. Παπαμόσχος, δεν το έχει απόλυτο. Με το ίδιο σκεπτικό, κάποιος άλλος θα θεωρούσε ότι οι ηχηρές παρουσίες φαντάζουν ύποπτες, οι επαναλήψεις σκόπιμες.
    Αλλά αυτό δεν είναι σκεπτικό, είναι καχυποψία! Ενώ ο κ. Παπαμόσχος μιλάει με το χέρι στην καρδιά!
    Ας κάνουμε πέρα όλοι οι άκαρδοι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος26/7/16

    Έχει κυκλοφορήσει ποτέ, φίλε Ανώνυμε 11, συλλογικό τομίδιο, με αυτόν τον τρόπο;
    Ίσως μόνο στην Τανγκανίκα!
    Οπότε, άσε τους εξυπνακισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος26/7/16

    Οι διακρίσεις των συγγραφέων που συμμετέχουν στο ίδιο το βιβλίο, είναι α-πα-ρά-δε-κτες και προ-σβλη-τι-κές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βιβλιοφάγος26/7/16

    Μπράβο στον Ηλία, που έχει το θάρρος να τα πει! Γι' αυτό δεν ήταν στη παρουσίαση του βιβλίου;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος26/7/16

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χριστίνα26/7/16

    @Επώνυμος
    Είναι αναμενόμενο να δημοσιεύει η ΟΔΟΣ τις δηλώσεις του Ηλία Παπαμόσχου (ακόμη κι από το facebook), καθότι ο ίδιος ο συγγραφέας είναι συνεργάτης της εφημερίδας. Επιπλέον, στο θέμα εμπλέκεται και η ίδια η εφημερίδα. Γιατί δεν έγινα κατανοητή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος26/7/16

    Μπράβο Ηλία......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος26/7/16

    Βρε Χριστίνα, πού διαφωνείς με τον επώνυμο; Κι αυτός τα ίδια λέει. Μόνο που διαμαρτύρεται για το γενικότερο φαινόμενο της αναδημοσίευσης από προσωπικές σελίδες. Δεν έχει δικαίωμα ούτε να σκέφτεται και να κρίνει; Πού είδες να τα βάζει με την Οδό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος28/7/16

    Κι αυτό πάλι πώς εξηγείται; Να ρωτά ή έστω να αναρωτιέται ο κ. Παπαμόσχος πώς εξηγούνται τα διπλά ή και πολλαπλά κείμενα κάποιων συγγραφέων μες στο βιβλίο και να μην έρχεται καμία απάντηση από πουθενά;Παράξενη ή ένοχη σιωπή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος29/7/16

    Πιθανόν να εξηγείται με βάση το οτι το πολυ το Κύριε Ελέησον το βαριέται και ο παπάς. Φτάνει το ανακινειτε. Κούρασε. Ο Παπαμοσχος αναρωτιέται στο φέισμπουκ του. Και γω αναρωτιέμαι στο δικο μου για διαφορα. Δεν περιμένω επίσημες απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σημασία έχει τι λές, όχι πού επιλέγεις να το δημοσιεύσεις. Όσον καιρό ήμουν στο facebook η σελίδα μου ήταν δημόσια. Οπότε τα περί εκλεκτών είναι ανυπόστατα. Επίσης, είμαι γέννημα θρέμμα των γονιών μου (ως ύπαρξη), και ως συγγραφέας, των προηγηθέντων, επειδή τους αγάπησα, και, κατόπιν, του εαυτού μου. Θα είχε αξία να γνωρίζω σε ποιον απαντάω. Επώνυμα και με το χέρι στην καρδιά,
    Ηλίας Λ. Παπαμόσχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ