ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ - σε ένα βαθμό μόνο- η προσπάθεια του δήμου Καστοριάς μέσω της δημοτικής αρχής, να προβληθεί ο τόπος και να καταστεί ελκυστικός προορισμός επισκεπτών.
ΑΠΟΛΥΤΩΣ ακατανόητοι όμως οι πανηγυρισμοί του δελτίου τύπου, που είναι λακωνικό μεν, αλλά εύγλωττο μέσα από την ασυναρτησία του.
ΔΗΛΑΔΗ, για ένα πολιτικό γάμο (ούτε καν θρησκευτικό), που τελείται στην Καστοριά, πώς ακριβώς προκύπτει αυτό το… "συγκριτικό πλεονέκτημα" της Καστοριάς; Και από πού αντλείται αυτή η πομπώδης διαπίστωση;
ΔΙΟΤΙ αν ήταν εκκλησιαστικός ο γάμος, ρώσων ορθόδοξων πολιτών, να το πιεί κάποιος το ποτήρι της "σύσφιξης" των σχέσεων.
ΑΛΛΑ για ένα πολιτικό γάμο, τι να υποτεθεί; Μήπως ότι η Καστοριά είναι Μπανανία της Ρωσσίας και των υποτιθέμενων μεγιστάνων (σαν και δαύτους που πριν 25 χρόνια είχαν ξεμυαλίσει λαό και προεστούς της Καστοριάς;).
‘Η ΟΤΙ έχει άλλου είδους "σχέση" με την αχανή αυτή χώρα.
ΚΑΙ ΕΑΝ ναι, ποια είναι άραγε -θα πρέπει να είναι πολύ σοβαρή για να ενδυθεί μετά λαιμοδέτου ο πρώτος δημότης της πόλης, που ως γνωστό δεν το συνηθίζει.
ΜΗΠΩΣ πάλι θέλουν να πουν ότι η Καστοριά έγινε η Σαντορίνη του ελληνικού Βορρά; Αν ναι, τότε για ποιο λόγο τόσο κόλλημα με τους Ρώσους; Αν τελέσουν πολιτικό γάμο αλβανοί υπήκοοι, θα εκδώσουν και πάλι τέτοιο δελτίο τύπου, ή μήπως δεν θα υπάρχει το "συγκριτικό πλεονέκτημα".
ΜΗΠΩΣ να προσέχουν λίγο περισσότερο τα λόγια και τα γραφόμενά τους εκεί στις αντιδημαρχίες του Δήμου, διότι τέτοιες εποχές που εγκυμονούν διάφοροι κίνδυνοι, το γαρ πολύ της συσφίξεως, κανείς δεν γνωρίζει τι μπορεί να προκαλέσει στον τοκετό.
ΠΟΣΟ μάλλον που τα ίδια είχαν πει και οι προκάτοχοί τους, περιχαρείς για το ομόδοξο τόξο, με τους ομόδοξους και τα ρούβλια που θα έρχονταν.
Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 28 Απριλίου 2016, αρ. φύλλου 833
Σχετικά:
ΟΔΟΣ: свиде́тельство о бра́ке | ληξιαρχική πράξη γάμου
Για γάμους, πανηγύρια, και ομόδοξους, είμαστε πρώτοι!
ΑπάντησηΔιαγραφή