για ανάρτηση συκοφαντικού κειμένου σε τοπικό blog
Mε μήνυση στην Εισαγγελία Καστοριάς απάντησε ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ της Ν.Δ. κ. Δημήτριος Καραμανίδης, σε υβριστικό και συκοφαντικό -όπως καταγγέλλει- κείμενο για το πρόσωπό του που ανάρτησε σε blog της Καστοριάς ο ιδιοκτήτης του, αλλά και για τα υβριστικά σχόλια τρίτων και ανωνύμων.
Συγκεκριμένα στο blog σε ένα άρθρο που περιείχε βαριές εκφράσεις αγοραίου τύπου, εκφράστηκε η αποδοκιμασία για τις υποσχέσεις που φέρεται να μοίρασε ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ Καστοριάς, για μείωση των τιμών των καυσίμων.
Ωστόσο ερωτήματα εγείρονται για το αν μπορεί να θεωρηθεί αθέτηση η διάψευση του προέδρου της ΝΟΔΕ της Ν.Δ από την τριτοκομματική κυβέρνηση ώστε να δικαιολογήσει θυμό ή οργή και μάλιστα σε αυτό τον βαθμό (αφού ο ίδιος δεν διαθέτει καμία αποφασιστική αρμοδιότητα) με αποτέλεσμα να εκτιμάται ότι ο πρόεδρος της ΝΟΔΕ τέθηκε σε στόχαστρο εν όψει των επόμενων εκλογών της ΝΟΔΕ.
Για την ΟΔΟ, σε κάθε περίπτωση, ο δημόσιος λόγος πρέπει να προστατεύεται και να διατηρείται σε υψηλό επίπεδο.
Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 15 Νοεμβρίου 2012, αρ. φύλλου 666
Ειλικρινά έχω μια απορία με όλους, όσοι προσφεύγουν σε ένδικα μέσα "περί τρωθέντος γοήτρου" : Εξήντλησαν προηγουμένως τον διαπροσωπικό διάλογο, την μεταξύ τους επικοινωνία, την επιχειρηματολογία τους και κατόπιν σαν ύστατη λύση στρέφονται στη Δικαιοσύνη ή επιλέγουν έναν εύκολο τρόπο αφενός να ελέγχουν με τον εκφοβισμό την κοινή γνώμη και αφετέρου να βγάζουν χρήματα με τις αποζημιώσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι αντίφαση να υπεραμύνονται της ελευθερίας του λόγου και οι ίδιοι να καταπνίγουν κάθε φωνή διαμαρτυρίας, ακόμη και αγανακτισμένη ή εν θερμώ εκφρασμένη;
Σε προσωπική επίθεση δεν έχουν το σθένος και το υπόβαθρο να απαντήσουν προσωπικά, αντί να κάνουν τον κόσμο άνω-κάτω;
"Θέλει αρετήν και τόλμην η ελευθερία",
όπου κι αν βρίσκεται ο καθείς, είτε πολίτης είτε πολιτικός.
Αντί να προχωρήσουμε μπροστά σε μια κοινωνία πολιτών θα γυρίσουμε στη ζούγκλα, όπου ενστικτωδώς επικρατεί το "δίκαιο του ισχυροτέρου";
Εμείς όμως δεν είμαστε θηρία. Είμαστε άνθρωποι και έχουμε λόγο.
Ευχαριστώ για την υπομονή σας να διαβάσετε τις (αφελείς ;) σκέψεις μου.
Κι αν ύστερα από αυτό ή άλλο σχόλιό μου διανοηθεί κάποιος να με τρέχει στα δικαστήρια, για να μην κουραστεί παραπάνω, ας πει τον κ. Μπαϊρακτάρη να βάλει μια αγγελία αναζήτησης και θα τα βρούμε.
Τις καρδιές μας δεν τις χαλάμε !
"περί τρωθέντος γοήτρου"...
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ο τρώσας και ιάσεται"* Βασίλειε...
Που πάει να πει ισχύς των αρμάτων και των νόμων έναντι του διαλόγου και της γαλήνιας συνύπαρξης των αντιθέσεων...
karditsa
*κάνω παρέα με ...τον κ. Μπαμπινιώτη!
Βασίλειε, μένω έκπληκτος για τα επιχειρήματά σου. Μεταξύ πολλών άλλων που αναφέρεις, σημειώνω αυτό: «Αντί να προχωρήσουμε μπροστά σε μια κοινωνία πολιτών θα γυρίσουμε στη ζούγκλα, όπου ενστικτωδώς επικρατεί το "δίκαιο του ισχυροτέρου";»
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι δυνατόν να θεωρείς ότι η λειτουργία της Δικαιοσύνης είναι η ζούγκλα, και ότι ο σεβασμός της προσωπικότητας είναι μια τσίτα που γλύφεται πάνω σε ένα δένδρο; Είναι δυνατόν να υποστηρίζεις ότι το θύμα της εξύβρισης και της συκοφαντίας ότι είναι ο ισχυρός; Μα γι’ αυτό προσφεύγει κανείς στην Δικαιοσύνη, γιατί είναι ανίσχυρος, σε μία ζούγκλα.
Όλα δέκα παίρνεις για τις απόψεις σου!
E! δεν σκίζει κι όλας για την πολλή ...δικαιοσύνη της η "Ελληνική Δικαιοσύνη" σχολιαστά αριθμός 3...
ΑπάντησηΔιαγραφήΆσε για την ταχύτητά της και τ΄αντανακλαστικά της!
Ανέκδοτο κοντεύει να γίνει αν δεν ήταν τόσο τραγικό!
karditsa
Για το τρίτο σχόλιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ, -ή μου,
μη με εξωθείς να εικάσω ότι μετέρχεσαι σοφιστείες!
Δεν χαρακτήρισα ζούγκλα τον θεσμό της Δικαιοσύνης, αλλά την εμπάθεια, την εμμονή, την υστεροβουλία και την ιδιοτέλεια όσων ανθρώπων δεν επιχειρούν να λύσουν τα προβλήματά τους πρώτα μεταξύ τους. Υπάρχουν και οι δικομανείς, αυτούς είχα στο νου μου.
Σε τέτοιες περιπτώσεις, ας μην αυτοαναιρείσαι, γιατί ποιος είναι το θύμα και ποιος ο θύτης... περιμένεις τη Δικαιοσύνη να αποφανθεί, άρα μην το προδικάζεις και μάλιστα τόσο κραυγαλέα.
Όσο για τα δεκάρια στον έλεγχο, ειλικρινά σε ευχαριστώ, γιατί με έκανες και γέλασα με την καρδιά μου. Το θέμα εξ άλλου θυμίζει Δημοτικό Σχολείο, όπου ο Κωστάκης παραπονιέται στη δασκάλα, γιατί ο Θανασάκης την ώρα που έπαιζαν τον είπε .... (μπιπ) !!!
Και μη βιαστείς, σε παρακαλώ, να λυπηθείς ότι δήθεν ρίχνω το επίπεδο, γιατί προσωπικά δεν έχω γόητρο, για να φοβάμαι μη μού τρωθεί.
Χαίρε πάντοτε !
Βασίλειε, δε γνωρίζεις περί ποίου blog γίνεται λόγος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν κατανοείς τις ύβρεις και την προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας;
Θέλει αρετή και τόλμη η ελευθερία, Βασίλειε. Αυτά δεν τίθενται σε διαπροσωπικό διάλογο, με τους bloggers της ζούγκλας.
@ 6 σχόλιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΟ.
Αν πιάσει τον καθένα μανία να κάνει τον κόσμο να ασχολείται μαζί του ή να βγάλει χρήμα, άντε να αποδείξουν και στα άλλα blogs ότι δεν είναι ελέφαντες !!!!!!!!!!!
ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ, ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΦΟΒΟ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ.
Ποιος μίλησε για προσβολή της αξιοπρέπειας; Τα αυτονόητα θα διϋλίζουμε;
Βασίλειος: «Δεν χαρακτήρισα ζούγκλα τον θεσμό της Δικαιοσύνης, αλλά την εμπάθεια, την εμμονή, την υστεροβουλία και την ιδιοτέλεια όσων ανθρώπων δεν επιχειρούν να λύσουν τα προβλήματά τους πρώτα μεταξύ τους».
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμπάθεια, εμμονή, υστεροβουλία, ιδιοτέλεια, το θύμα;;;;;
Θα μας τρελάνεις Βασίλειε; Αν υποτιμήσω την προσωπικότητά σου δημοσίως, την ανθρώπινη αξιοπρέπειά σου, και σε υβρίσω δημοσίως […….], […..] και […..] θα είναι δικό ΜΑΣ πρόβλημα, και θα έρθεις σε εμένα να το συζητήσουμε;
Κι αν δεν έρθεις, θα αποδείξεις ότι ΕΣΥ θα είσαι «εμπαθής», «υστερόβουλος», «ιδιοτελής» και «δικομανής»;;;;
Εγώ τι να είμαι άραγε; Ο καλός Σαμαρείτης της ενημέρωσης και της κοινωνίας μας;
Αγαπητέ τρίτε σχολιαστά,
ΑπάντησηΔιαγραφήένα έχω να σου πώ :
ΝΑΙ
Ω, ρε μανίτσαμ' ! Ιτούτ' ιδώ μιλούν σουβαρά!
ΑπάντησηΔιαγραφή(σκάζου κι ακούου!)
karditsa
Προφανώς αγαπητέ Βασίλειε, είσαι ο διαχειριστής του blog που κατατέθηκε η μήνυση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά έχουν δικαίωμα οι πολίτες να εκφράζονται ελεύθερα. Δεν έχουν όμως δικαίωμα να προσβάλλουν την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο γράφει η ανάρτηση πιο πάνω, ότι το συγκεκριμένο άρθρο στο συγκεκριμένο blog περιέχει «βαριές εκφράσεις αγοραίου τύπου». Και ο ίδιος ο κ. Καραμανίδης καταγγέλλει ότι το κείμενο είναι «συκοφαντικό και εξυβριστικό για το πρόσωπό του».
Άρα, αγαπητή Athena, δεν μιλάμε για την προστασία των πολιτών να εκφράζονται ελεύθερα, αλλά για την προστασία των πολιτών από ανθρώπους που νομίζουν ότι εκφράζονται ελεύθερα, προσβάλλοντας την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.
Ρε ρίξτε μια σάμπα και αφήστε τα αυτά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυρ Βασίλη,
ΑπάντησηΔιαγραφήπες μου τί μάρκα τσιγάρα καπνίζεις, να στα φέρνω, άμα σε μπουζουριάσουν στη στενή. Και πρόσεχε τα λόγια σου, γιατί ο τρίτος σχολιαστής μπορεί να είναι ο Κούγιας!
@ 12 σχόλιο
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπερασπίζομαι όσα ισχυρίστηκαν οι σχολιαστές, αλλά το δικαίωμά τους να εκφραστούν. Ασφαλώς και ο εν λόγω κύριος έχει το δικαίωμα να προσφύγει στη Δικαιοσύνη. Συμφωνώ όμως με την πρόταση αυτό να είναι η ύστατη λύση.
Ποιος από εμάς δεν έχει υποστεί προσβολές; Πόσοι άνθρωποι προπηλακίστηκαν; Δεν είμαι υπέρ της κακομοιριάς αλλά υπέρ της καταλλαγής.
Βασίλη, μαζί σου κι εγώ στη φυλακή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα βρε αχάριστοι, τώρα θα καταλάβετε τι μεγαλείο γυναίκα είναι η κυρία Ειρήνη, που της σύρατε τα εξ αμάξης (ξέρετε τί είναι για μια γυναίκα να σχολιάζετε τις ενδυματολογικές της επιλογές;;;), αλλά αυτή ΚΥΡΙΑ !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆφεριμ Ειρήνη μου, άφεριμ !
Σαλώμ !
Άνοιξε σε παρακαλώ σχόλια στο Ρίο-Αντίρριο με τα καρναβάλια κυρ- Παναγιώτη μου. Βαρέθηκα εδώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήkarditsa
Αν βαρέθηκες, karditsa, άει στον Τύρναβο για καρναβάλια, να πιεις και κανα ούζο !
ΑπάντησηΔιαγραφή(οχι πολύ όμως...)
Όλοι γνωρίζουν ότι το blog [……] χαρακτηρίζεται σαν [……]της Καστοριάς [……] πολιτικούς αλλά και απλούς πολίτες. Δεν είναι η πρώτη φορά που [……]. Επίσης η τακτική του [……]. Αλλά τα ίδια δεν κάνουν και κάποιοι μεγαλοδημοσιογράφοι [……] στην Καστοριά; Η παρακμή της κοινωνίας μας, ξεκινάει από τους δημοσιογράφους και κυρίως από τους δημοσιογραφούντες εισαγγελείς των διαφόρων blogs.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρόσεχε "Καρδίτσα", αν πας στον Τύρναβο, τα μπουρανί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε ΧΧ δεν είσαι πρωτάρης! Γράφε, σε παρακαλώ, έτσι που να μη χρειάζονται περικοπές και να καταλαβαίνουμε κι εμείς τι θες να πεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλέ πώς εμφανίστηκε ενδιάμεσα σχόλιο για τη Ρηνούλα και δεν το πήραμε χαμπάρι πριν ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ έγραψα κανονικά και με στοιχεία-ονόματα. Το σχόλιό μου λογοκρίθηκε απαράδεκτα από τον κ. Μπαιρακτάρη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ΧΧ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι τί ήθελες να κάνει ο κ. Μπαϊρακτάρης; Ό,τι έκανε και ο blogger που δεν προφύλαξε τους σχολιαστές του; Γιατί υπάρχει και η ευθύνη του διαχειριστή, μην το ξεχνάμε.
σχόλιο 18...Δεν είσαι καθόλου ευγενής!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ...ά ε ι [ΧΧΧΧΧΧ ]-τα βαλα μοναχός μ' τα ΧΧΧΧ - να πας ισυ κι ακόμα παραπέρα...
Κάμι μι κι μήνυσ' αν μπουρείς!
karditsa
Tου "Μπουρανί" (21 μ')...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκύψι να σι [ΧΧΧΧ]!
karditsa
Συγγνώμη, κύριε karditsa, αλλά επειδή δεν ξέρω και δεν προλαβαίνω τώρα να κάνω αναζήτηση στο google, τί είναι το μπουρανί; Όπως λέμε ραβανί;
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε karditsa το ήπιες κιόλας το ούζο και σούρωσες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ είσαι το 18 !!!!!!
Mιμόζα ντρέπομαι που θα στο πω (δείξω...)αλλά να! Αυτό είναι το τρομερό "Μπουρανί": http://www.youtube.com/watch?v=7mJFit7tQyc
ΑπάντησηΔιαγραφήkarditsa
YΓ1. Κι ευτυχώς δεν υπάρχει αυτό το αισχρό έθιμο στο νομό μας και στην Καστοριά γιατί φαντάζεσαι τι θα ήταν ντυμένοι στη γιορτή οι τολμητίες βουλευτές μας και οι ...εκάστοτε Δημοτικοί άρχοντες;
YΓ2. Ναι 29 το ξέρω. Στα μαθηματικά ήμουνα κουμπούρας. Αν μετρήσω περισσότερο από μια φορά τα δάχτυλα του ενός χεριού μπερδεύουμαι και κάνω λάθος. Σήμερα μέτρησα κατά λάθος και το ..."μπουρανί"!
Αγαπητέ μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλά λένε ότι η περιέργεια σκότωσε τη γάτα...
Τί τόθελα η αισχυντηλή να ιδώ τέτοια χάλια; Καλύτερα ήμουν πριν, που το μόνο που ήξερα ήταν ότι ο Τύρναβος είναι η γενέτειρα του Τζάρτζανου... Άντε και το τραγούδι του Τσιτσάνη. Από ό,τι διάβασα όμως (όχι ότι δεν σε εμπιστεύομαι, αλλά ήθελα και στοιχεία συμπληρωματικά), δεν είναι και αιώνων έθιμο και μάλιστα δεν συμμετείχαν γυναίκες.
Στην εποχή μας επιχειρείται να διατηρηθεί κάτι τέτοιο και μάλιστα πρώτη μέρα της Σαρακοστής; Αντί να προοδεύουμε, γυρίζουμε πίσω στην παγανιστική παρακμή;
Ένα εξαιρετικό βιβλίο για τα έθιμα της "Ευγονίας"-το Μπουρανί ανήκει σ΄αυτά- (έθιμα φαλλικά, κατάλοιπα λατρείας του Διονύσου και της Δήμητρας, που επιβίωσαν έως σήμερα) είναι και αυτό του Θάνου Βελλούδιου το γένος Ρουσοπούλου
ΑπάντησηΔιαγραφήγια το οποίο στο διαδίκτυο είναι αναρτημένο το παρακάτω απόσπασμα που εξηγεί τις απορίες σου αγαπητή Μιμόζα:
η "Ευγονία και άλλα τινά" του Θάνου Μούρραη-Βελλούδιου [Άγρα 1991] μ' έκαναν να νοιώσω ηλίθιος. Τα θρησκευτικά του σχολείου μάς πιπιλάνε το κεφάλι με αηδίες. Εδώ φαίνεται ολοκάθαρα ότι πρώτα αντέγραψαν και σφετερίστηκαν τα μυστήρια, τα έθιμα και τα σύμβολα των πολυθεϊστών, κι έπειτα τους κατεδίωξαν ως ειδωλολάτρες με μανία ενίοτε χειρότερη απ' αυτήν των δικών τους διωγμών. Έσπευσαν να γκρεμίσουν τους ναούς τους [καταστρέφοντας και κατακαίγοντας κληρονομιές] για να αφανίσουν τα ίχνη της δικής τους κλοπής. Προσπάθησαν να "μεταποιήσουν" ακόμη και συγγράμματα με τις περίφημες "αντιγραφές" των μοναχών, λέγοντάς μας ότι τα "διέσωσαν" κιόλας.
Βέβαια, πολλές από τις συνήθειες αυτές ήταν τόσο βαθιά ριζωμένες στην καθημερινή ζωή και πράξη που επιβίωσαν παραλλαγμένες σε πείσμα των δογμάτων. Το μόνο που μπόρεσε να κάνει η εκκλησία ήταν να τις αποδεχθεί και να τις υποβιβάσει ως παγανιστικές [ραγκουτσάρια, μπούλες, μπουρανί, φαλλικές γιορτές, το σπάσιμο του ροδιού] ή να τις αναβιβάσει ως υποκινούμενες από τη θεία δύναμη [αναστενάρια, η ανάσταση του καλόγερου, βάβω] ή ως ιδιότητες των αγίων [φωτιές του Αϊ-Γιάννη, Ιερογαμία, Λόγος, πελαργός], χωρίς να μας έχει πει ποτέ πώς τις "κληρονόμησαν". Σαν από θαύμα, όπως περίπου οι αρχαίες ιερές πηγές έγιναν νάματα και αγιάσματα. Για παράδειγμα τα σταμνιά που σπάνε τη Μεγάλη Παρασκευή στη Ζάκυνθο και στην Κέρκυρα. Οι αρχαίοι μετά τις νεκρικές χοές έσπαγαν τα αγγεία επί τόπου"
(http://www.mic.gr/books.asp?id=13527)
Το αν γυρνάμε στο μεσαίωνα και ακόμα πιο πίσω στον Παγανισμό δεν ξέρω. Αλλά προς τα ΣΚΟΤΗ πάμε ΟΛΟΤΑΧΩΣ σίγουρα! Ιδού: http://www.lifo.gr/now/society/22492
karditsa
Αγαπητέ μου,
ΑπάντησηΔιαγραφήεπειδή δεν θέλω να καταχραστώ τον χώρο της "Οδού", θα σού απαντήσω συνοπτικά, αφού πρώτα σε ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον και τον κόπο σου.
Το θέμα που ανοίξαμε είναι τεράστιο και ίσως δοθεί αφορμή σε άλλη ανάρτηση να πούμε περισσότερα σχετικά.
Υπάρχουν πολλοί ισχυρισμοί για την "καταστροφή" του ένδοξου πολιτισμού από τους Χριστιανούς (όσους γλίτωσαν από τα λιοντάρια, τον τροχό, την πυρά, τις φυλακές, τις εξορίες και άλλες "πολιτισμένες" μεθόδους αντιμετώπισης των "αντιφρονούντων").
Από τα λίγα ή πολλά που ευτύχησα να διαβάσω, ξεχωρίζω ως υψίστης σημασίας την άποψη του Ιστορικού Νίκου Σβορώνου, που η ελληνική Πολιτεία τού είχε στερήσει την ιθαγένεια και εκείνος παρέμεινε ακέραιος ως το τέλος.
Μη ρωτάς πώς και τί ξέρω, ρώτα τον "ψάξε-ψάξε" !
Mα ...εγώ είμαι αυτός!
ΑπάντησηΔιαγραφήkarditsa
Ένδον σκάπτε,
ΑπάντησηΔιαγραφήλοιπόν !
(το έξυπνο πουλί από τη μύτη πιάνεται...)
Ευχαριστώ "ψάξε-ψάξε" !
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέτοια ώρα, μόνο αυτό σε στέλνω :
http://www.youtube.com/watch?v=eAxzbM-uZOw
Εννοείς το έξυπνο ..."Μπουρανί" 35!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Μιμόζα που δεν είναι τόσο πονήρω όσο εσύ θα λάβει το ευχαριστώ μου για την καλονυχτιά της και την ευλογία μου!
karditsa (κατά κόσμον "ψαξε-ψαξε")
Για την ''ΟΔΟ''σε κάθε περίπτωση, ο δημόσιος λόγος πρέπει να διατηρείτε σε υψηλό επίπεδο,
ΑπάντησηΔιαγραφή[διατηρείτε όμως;]
Διατηρείτ(ε) κυριέ μου διατηρείτ(ε)!
ΑπάντησηΔιαγραφή[Και διατυρί ...τε άμα λάχει γιατί εμείς στην Θεσσαλία παράγουμε και τυροκομικά πλείστα όσα!]
karditsa
karditsa μ ,
ΑπάντησηΔιαγραφήδε μι τα λες καλά κι θα σι κάνου σκηνή ζηλουτυπίας, που θα σι πεσ η μυτ καταή απ' την αιδώ κι τη μιταμέλεια !!!
Βρε μπερμπάντη, δίπορτο τόχεις, απ' τη μια μ' ιμένα ίσι karditsa κι απνάλλ στρωνς συζήτησ επιπέδου με τη Μιμόζα (καλή ισχυντηλή κι αυτή... μουσίτσα!) κι γίνσι "ψάξι-ψάξι";;;;;;;
Πρόσιχι γιατί τέτοια ιπιστημουνικά σι μένα δεν περνάν, κοίτα μη σε ψάχνουν σαν τον Σακαφλιά.
Καθάρισι τη θέση σου, μην κάνω ιπανάσταση !
τρίκαλο
"Σκάπτε Ενδον" Τρίκαλο!(που λέει κι ο φίλος παραπάνω)
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο καλο που σε θέλω... Δεν είναι ώρα για ζηλοτυπίες και για αίματα!
karditsa
Καρδίτσαμ-Καρδίτσαμ χα-χα-αχ-χα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά ντε ! Μια κουβένταν είπαμαν! Μη με ψαρώνς κιόλα... Αφού ξερς, σκλι που γαβγίζ μην του φουβάσι!
ΑπάντησηΔιαγραφή(πώπου πώπου πώπου! σκιάχτκα)
- ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΩ ΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ;
- Μπα, άσε καλύτερα ...
[ εσωτερικός μονόλογος ]
Σι απουχαιριτώ, ώσπου να συνέλθω !
τρίκαλο