ΟΔΟΣ 26.2.2015 | 777 |
Το στίγμα του τόπου
Πέρασαν επιτέλους και οι αποκριές. Ολοκληρώθηκαν οι πρωτοχρονιάτικες πίττες, αρχίζει μετά απ’ αυτά έστω και αργά το νέο έτος, με το κανονικό, όπως άρχισε με το παλιό, ακόμη και το κινέζικο ημερολόγιο, ενώ δεν αργεί ούτε και με το ημερολόγιο των βουδιστών. Καθώς αυτό των μουσουλμάνων είχε ήδη αρχίσει από το Φθινόπωρο. Και λιγοστεύουν οι δικαιολογίες για όσους έχουν να ασκήσουν δημόσια καθήκοντα...
Διαβάστε επίσης:
ΜΠΕΣΣΗ ΜΙΧΑΗΛ:
H θεωρία των παιγνίων
Game of “Thrones”
Yanis vs Wolfgang
ΑΝΑΣΤΑΣΗ Κ. ΠΗΧΙΩΝ:
Περί Αριστείας και Μετριότητας
ΝΩΝΤΑ ΤΣΙΓΚΑ:
Πληθωρισμός εκκλησιών...
ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ:
Το πλαίσιο και το ποσοστό οι καταλύτες
ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΔΑΟΥΤΟΠΟΥΛΟΥ:
Το πρόβλημα των οικονομικών μεταναστών
ΛΑΖΑΡΟΥ ΝΙΚΗΦΟΡΙΔΗ:
Τη γλώσσα μου έδωσαν ελληνική
Β.Π.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ:
«Εθελοντές της κακουχίας»
ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ:
Ώρα να ανασυγκροτηθούμε
ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΑ ΛΙΝΑΡΔΑΤΟΥ:
Τι εξηγεί την Συριζολαγνεία των ΜΜΕ;
Λόγος & Αντίλογος
Ν. Πρώϊος: Η Έλλη
...και άλλα.
ΟΔΟΣ
το βήμα της Καστοριάς
Πέμπτη 26.2.2015
Δεν διάβασα ακόμη την "ΟΔΟ", αλλά συγγνώμη κύριε Μπαϊρακτάρη έχω την εντύπωση ότι το έτος για τους Μουσουλμάνους αρχίζει την Άνοιξη (1 Μαρτίου) και όχι το Φθινόπωρο. Εκτός αν οι πληροφορίες σας προέρχονται από άλλα κράτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠότε θα τα διαβάσουμε όλα αυτά; Φαίνονται όλα ενδιαφέροντα. Καλά κάνω γω και τη διαβάζω την ΟΔΟ όλη την εβδομάδα ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜ' έφαγε η αγωνία Νώντα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσες εκκλησίες ξέρεις εσύ και βλέπεις και πληθωρισμό;
Ελπίζω άμα διαβάσω την εφημερίδα να καταλάβω πού το πας, γιατί ο τίτλος είναι περίεργος...
@Το λουλουδάκι του μπαξέ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ προηγούμενη πρωτοχρονιά (είναι κινητή) των Μουσουλμάνων ξεκίνησε το περασμένο φθινόπωρο, στις 25 Οκτωβρίου 2014.
http://www.timeanddate.com/holidays/saudi-arabia/islamic-new-year
Κύριε Μπαϊρακτάρη, ευχαριστώ για την απάντησή σας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπερδεύτηκα γιατί η μόνη σχετική πληροφορία ΄που είχα ήταν προφορική από έναν φίλο Μουσουλμάνο Πέρση. Στην πατρίδα του γιορτάζουν την Πρωτοχρονιά 20-21(;) Μαρτίου. Γι' αυτό υπέθεσα ότι μπορεί και να υπάρχει διαφορετική ημερομηνία από κράτος σε κράτος.
@Το λουλουδάκι του μπαξέ
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχετε και εσείς δίκαιο, καθ’ ότι το περσικό ημερολόγιο -το οποίο επηρεάστηκε σε έναν μεγάλο βαθμό και από τον Ζωροαστρισμό- συμπίπτει πάντα με την εαρινή ισημερία (Νόρουζ), άλλαξε στις 21 Μαρτίου 2014 (από 1392 σε 1393).
Ενώ το ισλαμικό ημερολόγιο, που ξεκινά με το έτος της Εγίρας, (δηλαδή την φυγή του Μωάμεθ από την Μέκκα), άλλαξε στις 25 Οκτωβρίου 2014 (από 1435 σε 1436).
http://calendar.zoznam.sk/islamic_calendar-en.php?ly=2014
http://calendar.zoznam.sk/persian_calendar-en.php?ly=2014
Χαρά στο κουράγιο σου βρε Παναγιώτη να ασχολείσαι να ψάχνεις τέτοια πράγματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολλοί οι λόγοι που κάνουν αυτό το φύλλο της ΟΔΟΥ εξαιρετικό: το πρωτοσέλιδο, το περί αριστείας άρθρο του Α.Πηχιών, το περί χαμένου αυτονόητου άρθρο του Ε.Τσίγκα, της Μ.Μιχαήλ, του Π.Μανδραβέλη,... Όλα έξοχα-θερμά συγχαρητήρια!
ΑπάντησηΔιαγραφή