10.6.12
Φανατισμός
Η ΟΔΟΣ συστηματικά προσπαθεί εδώ και χρόνια να προβάλλει τις καταστροφικές συνέπειες του κάθε είδους φανατισμού, και πολύ περισσότερο του θρησκευτικού φανατισμού, ο οποίος τα τελευταία χρόνια, δεν περιορίζεται σε ορισμένες θρησκείες και με διάφορες μορφές, αλλά εξαπλώνεται σε όλο τον κόσμο. Με γραφικότητες, ακρότητες και απίστευτα εγκλήματα.
Το βίντεο που ακολουθεί μπορεί να το παρακολουθήσει (αν μπορεί) μόνο κάποιος που έχει μεγάλη αντοχή. Είναι ακραίο. Παρουσιάσει τον αποκεφαλισμό από Ισλαμιστές ενός Τυνησίου επειδή αποστάτησε από το Ισλάμ. Το βίντεο μεταδόθηκε από την αιγυπτιακή τηλεόραση με τον προοδευτικό παρουσιαστή Tawfiq Okasha να είναι συγκλονισμένος και να αναφωνεί: «Είναι δυνατόν να είναι αυτό το Ισλάμ;»
Επισημαίνεται και πάλι ότι είναι απολύτως ακατάλληλο, όχι μόνο για ανήλικους αλλά ακόμη και για τους ενηλίκους, αν δεν αντέχουν να κοιτάξουν αυτήν την κτηνωδία.
Επί της ουσίας, κανείς δεν μπορεί να επαναπαύεται ότι αυτά συμβαίνουν μόνο στο Ισλάμ και δεν μπορούν να συμβούν οπουδήποτε. Η αρχή μπορεί να γίνει με ένα ποτήρι νερό ή ένα χαστούκι, και μπορεί να φτάσει σε ανεξέλικτα άκρα.
H ΟΔΟΣ επισημαίνει ότι οι σκηνές που ακολουθούν είναι απολύτως ακατάλληλες
Το βίντεο με το σχετικό ρεπορτάζ
του Middle East Forum ΕΔΩ
Σχετικό κείμενο: Φανατισμός 2
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
►
2024
(390)
- ► Σεπτεμβρίου 2024 (11)
- ► Αυγούστου 2024 (33)
- ► Ιουλίου 2024 (31)
- ► Ιουνίου 2024 (44)
- ► Μαΐου 2024 (40)
- ► Απριλίου 2024 (59)
- ► Μαρτίου 2024 (55)
- ► Φεβρουαρίου 2024 (46)
- ► Ιανουαρίου 2024 (71)
-
►
2023
(791)
- ► Δεκεμβρίου 2023 (41)
- ► Νοεμβρίου 2023 (36)
- ► Οκτωβρίου 2023 (91)
- ► Σεπτεμβρίου 2023 (77)
- ► Αυγούστου 2023 (71)
- ► Ιουλίου 2023 (61)
- ► Ιουνίου 2023 (58)
- ► Μαΐου 2023 (80)
- ► Απριλίου 2023 (67)
- ► Μαρτίου 2023 (81)
- ► Φεβρουαρίου 2023 (58)
- ► Ιανουαρίου 2023 (70)
-
►
2022
(776)
- ► Δεκεμβρίου 2022 (59)
- ► Νοεμβρίου 2022 (87)
- ► Οκτωβρίου 2022 (81)
- ► Σεπτεμβρίου 2022 (60)
- ► Αυγούστου 2022 (75)
- ► Ιουλίου 2022 (89)
- ► Ιουνίου 2022 (72)
- ► Μαΐου 2022 (67)
- ► Απριλίου 2022 (52)
- ► Μαρτίου 2022 (41)
- ► Φεβρουαρίου 2022 (50)
- ► Ιανουαρίου 2022 (43)
-
►
2021
(806)
- ► Δεκεμβρίου 2021 (58)
- ► Νοεμβρίου 2021 (47)
- ► Οκτωβρίου 2021 (61)
- ► Σεπτεμβρίου 2021 (38)
- ► Αυγούστου 2021 (47)
- ► Ιουλίου 2021 (55)
- ► Ιουνίου 2021 (79)
- ► Μαΐου 2021 (76)
- ► Απριλίου 2021 (32)
- ► Μαρτίου 2021 (109)
- ► Φεβρουαρίου 2021 (105)
- ► Ιανουαρίου 2021 (99)
-
►
2020
(1422)
- ► Δεκεμβρίου 2020 (103)
- ► Νοεμβρίου 2020 (75)
- ► Οκτωβρίου 2020 (101)
- ► Σεπτεμβρίου 2020 (118)
- ► Αυγούστου 2020 (82)
- ► Ιουλίου 2020 (157)
- ► Ιουνίου 2020 (148)
- ► Μαΐου 2020 (132)
- ► Απριλίου 2020 (136)
- ► Μαρτίου 2020 (143)
- ► Φεβρουαρίου 2020 (116)
- ► Ιανουαρίου 2020 (111)
-
►
2019
(1459)
- ► Δεκεμβρίου 2019 (139)
- ► Νοεμβρίου 2019 (123)
- ► Οκτωβρίου 2019 (118)
- ► Σεπτεμβρίου 2019 (75)
- ► Αυγούστου 2019 (66)
- ► Ιουλίου 2019 (92)
- ► Ιουνίου 2019 (122)
- ► Μαΐου 2019 (117)
- ► Απριλίου 2019 (173)
- ► Μαρτίου 2019 (137)
- ► Φεβρουαρίου 2019 (143)
- ► Ιανουαρίου 2019 (154)
-
►
2018
(1423)
- ► Δεκεμβρίου 2018 (137)
- ► Νοεμβρίου 2018 (124)
- ► Οκτωβρίου 2018 (114)
- ► Σεπτεμβρίου 2018 (89)
- ► Αυγούστου 2018 (143)
- ► Ιουλίου 2018 (143)
- ► Ιουνίου 2018 (126)
- ► Μαΐου 2018 (91)
- ► Απριλίου 2018 (114)
- ► Μαρτίου 2018 (114)
- ► Φεβρουαρίου 2018 (95)
- ► Ιανουαρίου 2018 (133)
-
►
2017
(1373)
- ► Δεκεμβρίου 2017 (161)
- ► Νοεμβρίου 2017 (119)
- ► Οκτωβρίου 2017 (153)
- ► Σεπτεμβρίου 2017 (96)
- ► Αυγούστου 2017 (92)
- ► Ιουλίου 2017 (124)
- ► Ιουνίου 2017 (92)
- ► Μαΐου 2017 (99)
- ► Απριλίου 2017 (111)
- ► Μαρτίου 2017 (115)
- ► Φεβρουαρίου 2017 (110)
- ► Ιανουαρίου 2017 (101)
-
►
2016
(767)
- ► Δεκεμβρίου 2016 (116)
- ► Νοεμβρίου 2016 (81)
- ► Οκτωβρίου 2016 (71)
- ► Σεπτεμβρίου 2016 (45)
- ► Αυγούστου 2016 (50)
- ► Ιουλίου 2016 (55)
- ► Ιουνίου 2016 (44)
- ► Μαΐου 2016 (66)
- ► Απριλίου 2016 (74)
- ► Μαρτίου 2016 (64)
- ► Φεβρουαρίου 2016 (49)
- ► Ιανουαρίου 2016 (52)
-
►
2015
(589)
- ► Δεκεμβρίου 2015 (43)
- ► Νοεμβρίου 2015 (47)
- ► Οκτωβρίου 2015 (54)
- ► Σεπτεμβρίου 2015 (43)
- ► Αυγούστου 2015 (53)
- ► Ιουλίου 2015 (54)
- ► Ιουνίου 2015 (48)
- ► Μαΐου 2015 (53)
- ► Απριλίου 2015 (46)
- ► Μαρτίου 2015 (54)
- ► Φεβρουαρίου 2015 (51)
- ► Ιανουαρίου 2015 (43)
-
►
2014
(555)
- ► Δεκεμβρίου 2014 (40)
- ► Νοεμβρίου 2014 (49)
- ► Οκτωβρίου 2014 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2014 (40)
- ► Αυγούστου 2014 (42)
- ► Ιουλίου 2014 (39)
- ► Ιουνίου 2014 (44)
- ► Μαΐου 2014 (57)
- ► Απριλίου 2014 (69)
- ► Μαρτίου 2014 (46)
- ► Φεβρουαρίου 2014 (38)
- ► Ιανουαρίου 2014 (38)
-
►
2013
(563)
- ► Δεκεμβρίου 2013 (44)
- ► Νοεμβρίου 2013 (42)
- ► Οκτωβρίου 2013 (45)
- ► Σεπτεμβρίου 2013 (47)
- ► Αυγούστου 2013 (38)
- ► Ιουλίου 2013 (49)
- ► Ιουνίου 2013 (41)
- ► Μαΐου 2013 (50)
- ► Απριλίου 2013 (45)
- ► Μαρτίου 2013 (57)
- ► Φεβρουαρίου 2013 (53)
- ► Ιανουαρίου 2013 (52)
-
▼
2012
(594)
- ► Δεκεμβρίου 2012 (47)
- ► Νοεμβρίου 2012 (44)
- ► Οκτωβρίου 2012 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2012 (38)
- ► Αυγούστου 2012 (34)
- ► Ιουλίου 2012 (39)
-
▼
Ιουνίου 2012
(46)
- ΟΔΟΣ: Κρειττότερον
- ΝΩΝΤΑ ΤΣΙΓΚΑ: «Απροφύλακτα» και άλλα
- Prokofiev: Ρωμαίος & Ιουλιέτα
- ΛΕΩΝΙΔΑ ΠΟΥΛΙΟΠΟΥΛΟΥ: 30 χρόνια Ε.ΔΗ.ΚΑ.
- ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΟΡ. ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΗ: Τα ρετιρέ και τα υπόγεια
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΟΔΟΣ: «Καστοριανή παράδοση» πλέον
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥ ΣΤΟΥΜΠΟΥ: Το παράδειγμα των σύγχρονων… ...
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- Ο Vladimir Horowitz ερμηνεύει Scriabin 12 Etudes O...
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΟΔΟΣ: Ένας σπάνιος δήμος
- ΧΑΡΑΣ ΣΑΡΡΗΓΙΑΝΝΙΔΟΥ: Κύκνειο άσμα
- ΟΔΟΣ: Κινητικότητα
- I Cannot Vote
- ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΟΡ. ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΗ: Βιβλιοκριτική
- Καστοριά: 147 επί 147 Ε.Τ.
- Εκλογές Ιουνίου 2012
- ΟΔΟΣ: Για την... «ομορφιά και την υγεία»!
- ΑΡΓΥΡΙΟΥ ΠΑΠΑΔΙΣΚΟΥ: Το Ρωμέϊκο
- ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ ΜΠΟΥΡΛΗ: Δυο μαντινάδες
- ΚΑΚΙΑΣ ΠΑΥΛΙΔΟΥ: "Μάνες από Φλόγα"
- Β.Π.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ: Σονέτο προεκλογικό στον τρόπο του ...
- ΟΔΟΣ: Φράγμα
- ΓΙΩΡΓΟΥ ΠΑΝΟΥ: Εξαγνισμός
- ΟΔΟΣ: Μία σοβαρή (πολιτική & ποινική) υπόθεση
- Β.Π.ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ: Βίβλος γενέσεως της Δημοκρατικής, ...
- ΧΑΡΗ ΧΡΗΣΤΟΥ: Ποίηση
- ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΣΤΕΡΓΙΟΠΟΥΛΟΥ: Ένα βήμα μπροστά δύο βήματ...
- ΠΑΝΟΥ Θ. ΠΟΥΓΓΟΥΡΑ: Μετανάστες
- ΟΔΟΣ: Δεξιότητες παλιγγενεσίας
- Φανατισμός
- ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΟΡ. ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΗ: Από τα χωράφια στα σαλ...
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΝΩΝΤΑ ΤΣΙΓΚΑ: Έξοδος
- ΟΔΟΣ: Συναδελφικά
- ΒΑΣΙΛΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ: Ποιοι κυβερνούν;
- ΚΟΣΜΑ ΡΕΚΑΡΗ: Τότε και τώρα
- Κάποτε στην Καστοριά
- ΠΑΝΟΥ ΚΡΙΚΗ: H καστοριανή κοινωνία αιχμάλωτη
- ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΟΡ. ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΗ: Φτιάξτε τα σχολεία!
- ΟΔΟΣ: Μια προβληματική προοπτική
- ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΠΑΤΡΩΝΟΥ ΠΑΠΑΤΕΡΠΟΥ: Προεκλογική συγκέντ...
- ΟΔΟΣ: Σε αίθουσα ενός δημοπρατηρίου γούνας
- ► Μαΐου 2012 (52)
- ► Απριλίου 2012 (49)
- ► Μαρτίου 2012 (76)
- ► Φεβρουαρίου 2012 (50)
- ► Ιανουαρίου 2012 (66)
-
►
2011
(513)
- ► Δεκεμβρίου 2011 (50)
- ► Νοεμβρίου 2011 (42)
- ► Οκτωβρίου 2011 (34)
- ► Σεπτεμβρίου 2011 (37)
- ► Αυγούστου 2011 (41)
- ► Ιουλίου 2011 (40)
- ► Ιουνίου 2011 (39)
- ► Μαΐου 2011 (45)
- ► Απριλίου 2011 (63)
- ► Μαρτίου 2011 (56)
- ► Φεβρουαρίου 2011 (34)
- ► Ιανουαρίου 2011 (32)
-
►
2010
(469)
- ► Δεκεμβρίου 2010 (44)
- ► Νοεμβρίου 2010 (40)
- ► Οκτωβρίου 2010 (58)
- ► Σεπτεμβρίου 2010 (44)
- ► Αυγούστου 2010 (29)
- ► Ιουλίου 2010 (37)
- ► Ιουνίου 2010 (34)
- ► Μαΐου 2010 (40)
- ► Απριλίου 2010 (36)
- ► Μαρτίου 2010 (42)
- ► Φεβρουαρίου 2010 (25)
- ► Ιανουαρίου 2010 (40)
-
►
2009
(372)
- ► Δεκεμβρίου 2009 (44)
- ► Νοεμβρίου 2009 (35)
- ► Οκτωβρίου 2009 (20)
- ► Σεπτεμβρίου 2009 (26)
- ► Αυγούστου 2009 (17)
- ► Ιουλίου 2009 (30)
- ► Ιουνίου 2009 (32)
- ► Μαΐου 2009 (42)
- ► Απριλίου 2009 (33)
- ► Μαρτίου 2009 (43)
- ► Φεβρουαρίου 2009 (19)
- ► Ιανουαρίου 2009 (31)
-
►
2008
(319)
- ► Δεκεμβρίου 2008 (32)
- ► Νοεμβρίου 2008 (20)
- ► Οκτωβρίου 2008 (23)
- ► Σεπτεμβρίου 2008 (22)
- ► Αυγούστου 2008 (22)
- ► Ιουλίου 2008 (22)
- ► Ιουνίου 2008 (32)
- ► Μαΐου 2008 (31)
- ► Απριλίου 2008 (34)
- ► Μαρτίου 2008 (29)
- ► Φεβρουαρίου 2008 (20)
- ► Ιανουαρίου 2008 (32)
-
►
2007
(123)
- ► Δεκεμβρίου 2007 (25)
- ► Νοεμβρίου 2007 (26)
- ► Οκτωβρίου 2007 (15)
- ► Σεπτεμβρίου 2007 (19)
- ► Αυγούστου 2007 (1)
- ► Ιουλίου 2007 (13)
- ► Ιουνίου 2007 (7)
- ► Μαΐου 2007 (8)
- ► Απριλίου 2007 (5)
- ► Μαρτίου 2007 (4)
Οι σοκαριστικές σκηνές αποδεικνύουν ότι ο άνθρωπος παραμένει βάρβαρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι παραπλήσιο δεν κάναμε και εμείς, καίγοντας ζωντανούς ανθρώπους, επειδή… «αμάρτησαν». Και η αμαρτία του ήταν ότι ήθελαν να εργαστούν και να μην απεργήσουν. Και σύσσωμο το πλήθος των «αγανακτισμένων» ζητωκραύγαζε καθώς καιγόντουσαν στην Marfin. Αμέσως η Αριστερά αποσιώπησε την κτηνωδία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑίσχος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την Marfin δεν ήξεραν οι αγανακτισμένοι ότι ήταν μέσα εργαζόμενοι. Μην τα παραλέμε τώρα. Έλεος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑξιότιμοι κύριοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι σημαντικό το ότι σας απασχολεί ο φανατισμός ως κοινωνικό φαινόμενο. Δεν τολμώ να δω το βίντεο, αλλά σε αυτήν την «συζήτηση» για τον φανατισμό συμμετέχω ως πολίτης.
Η κοινωνία του ανθρώπου αρχίζει να μετατρέπεται σε κοινωνία της φύσης, δηλαδή του ζώου και η ευθύνη βαρύνει όλους μας. Αρχικά αυτούς που προκαλούν και δεν δείχνουν σεβασμό στην διαφορετικότητα του άλλου, ότι και να σημαίνει αυτό, φυλετική, θρησκευτική, πολιτική, κοινωνική. Και μιλώ για αυτά που είδαμε στην χώρα μας , γιατί μόνο για τη χώρα μας μπορώ να μιλώ.
Η βία που ασκεί ένας άνθρωπος σε έναν άλλον είναι προϊόν αρχικά ενδοοικογενειακής βίας και στη συνέχεια του σχολείου, της κοινωνίας και τέλος της πολιτείας. Ο καθένας μας ας κάνει την αυτοκριτική του, γιατί για να γίνει ο κόσμος καλύτερος, θα πρέπει να δούμε τη δική μας συμμετοχή.
Είμαστε παιδιά, γινόμαστε γονείς, επαγγελματίες, πολίτες της κοινωνίας μας και ο απέναντί μας είναι ο καθρέφτης μας. Η αλλαγή θα προκύψει ,μόνον όταν θα αναγνωρίσουμε στους άλλους στοιχεία και του δικού μας εαυτού οπότε θα συγ-χωρέσουμε και τους άλλους στην δική μας «αθώα» κοινωνία σχέσεων.
Το γεγονός όμως είναι, ότι «κατέβηκαν» λίγο οι τόνοι της αντιπαράθεσης των πολιτικών και των δημοσιογράφων στα πάνελ των «δημοκρατικών τους» συζητήσεων.
Δεν δικαιολογώ σε καμία περίπτωση ακραίες συμπεριφορές, και ιδιαίτερα από ανθρώπους που έχουν δεχθεί συνειδητά (ή μήπως όχι;) να διαδραματίσουν ρόλο στην διαμόρφωση της πολιτικής ζωής του τόπου. Αλλά το γεγονός συμβαίνει και θα πρέπει να μας απασχολήσει όλους.
Είναι ίσως μια καλή ευκαιρία για διάλογο, γιατί ο διά-λογος έχει ξεχαστεί ως χαρακτηριστικό του ανθρώπου σε σχέση με τα άλλα όντα, και εύχομαι η διαπίστωση αυτή να οδηγήσει στο να μετακινηθεί λίγο η κοινωνία μας και να θέσει εκ νέου τα όρια στον σεβασμό του ανθρώπου προς τον άνθρωπο. Θα πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε και να επαναπροσδιοριστούμε με βάση την ιστορία και τον πολιτισμό μας, καθώς είμαστε «Ωραίοι ως Έλληνες».
Αναστασία Κωνσταντινίδου
pubrel@teikoz.gr
Συμφωνώ απολύτως με ό,τι γράφετε. Όσο αφορά συγκεκριμένα στον ισλαμισμό, εγκυκλοπαιδικά σας παραθέτω ένα κομμάτι από το Κοράνι:
ΑπάντησηΔιαγραφή"Πιστοί, όταν περικυκλώνετε τις στρατιές των απίστων μην τους γυρίζετε τις πλάτες φεύγοντας. Αν αυτή τη μέρα κάποιος γυρίσει την πλάτη του σε αυτούς ... θα προκαλέσει την οργή του Αλλάχ. Δεν είστε εσείς αλλά ο Αλλάχ που τους έσφαξε. Δεν είσαστε εσείς που τους χτυπήσατε. Ο Αλλάχ τους χτύπησε για να μπορέσει Αυτός να ανταμείψει πλουσιοπάροχα τους πιστούς. Αυτός τα ακούει όλα και τα βλέπει όλα. Σίγουρα Αυτός θα συντρίψει τα σχέδια των απίστων."
Είναι ένα χαρακτηριστικό μόνο απόσπασμα από το ιερό τους βιβλίο. Άλλο ο φανατισμός να είναι καταστατική συνθήκη μιας θρησκείας και άλλο διαστρέβλωσή της, κατά τη γνώμη μου.
Για τους κρετίνους δε του κοινοβουλευτικού πια φασισμού στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ είναι γνωστοί ως παγανιστές, οπαδοί ενός σκοτεινού, βίαιου μυστικισμού, που φτάνει έως την σατανολατρία.
Για μένα το ζήτημα δεν είναι ανερμήνευτο, όταν πρόκειται για διακηρυγμένη με τον πιο επίσημο τρόπο θρησκευτική βία, όπως στην περίπτωση του εθνικοσοσιαλισμού ή του ισλαμισμού.
Το πρόβλημα καθίσταται δυσερμήνευτο στους κόλπους του χριστιανισμού αλλά και εκεί η μελέτη των πηγών και των ιστορικών στρεβλώσεων δεν αφήνει ανεξήγητη καμία πλευρά του.
Να και ακόμη μια άλλη μορφή.... καθ' ημάς βέβαια......
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://news.in.gr/culture/article/?aid=1231199728
Ο ακραίος φανατισμός όσο πάει και αυξάνεται στην Ελλάδα. Είτε με θρησκευτική μάσκα είτε με πολιτική, είτε με την πατριωτική.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο τελευταίο κρούσμα του Χρυσαυγίτη στην TV δεν πρέπει να μας ξενίσει. Ήταν αναμενόμενο.
Ο φανατισμός και οι ακρότητες στην πολιτική, κοινωνική και θρησκευτική ζωή του τόπου τα τελευταία χρόνια ήταν κανόνας. Σ’ αυτό φταίμε όλοι.
Ό,τι σπείραμε, θερίζουμε.
Α! Ώστε "αγανακτισμένοι" λοιπόν έκαψαν την Marfin...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΥΒΡΙΣ και ο φρικτός σκοταδισμός σε όλο τους το μεγαλείο!
Λοιπόν ακούστε: Οι τρεις άνθρωποι που κάηκαν αποτελούν το βαρύ όνειδος και το πένθος της μεταπολιτευτικής μας φάρας. ΟΛΟΙ ΞΕΡΑΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ! Ακόμα λες κι ακούω τις κραυγές που εμπόδισαν τα πυροσβεστικά οχήματα να προσεγγίσουν. Αλλά όπως τους ξεχάσαμε(γιατί δεν ανήκαν πουθενά ώστε να γίνουν προϊόν κατανάλωσης και ψηφοθηρίας)έτσι ξεχνάμε και τα πραγματικά περιστατικά και νίπτουμε τας χείρας μ' ένα "δεν ήξερα" και "αθώος ειμί του αίματος"...
Όταν υψώνεις το χέρι με το μαχαίρι ή τη φωτιά ένας αθώος λαιμός ή ένα σπίτι ανύποπτο περιμένει τη θυσία!
Ν. Τσίγκας
Συγχαρητήρια στον κ. Τσίγκα για την ενυπόγραφη τοποθέτησή του, που λέει τα πράγματα με τ' όνομά τους. Ε, λοιπόν, αν η Ελλάδα δε σωθεί, θα 'ναι γιατί εμείς που την κατοικούμε επιμένουμε να μη διδασκόμαστε από τα λάθη μας και να μην κάνουμε καμία αυτοκριτική.Αντίθετα επί δεκαετίες ζούμε και σπέρνουμε την απόλυτη και κατά τη διεστραμμένη οπτική μας γωνία στρέβλωση της αλήθειας. Η φρίκη σε όλο της το μεγαλείο. Η φρίκη κάποιων πέρα ως πέρα ανεύθυνων,που την πληρώνουμε όλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆκου χοντράδα! Πολιορκούσαν ένα χώρο εργασίας, μια τράπεζα, σε ώρα εργασίας και δεν ήξεραν πώς μέσα υπήρχαν εργαζόμενοι! Ακούς τι λες, άνθρωπέ μου; Θαρρείς και αυτή η χώρα κατοικείται πια από τελείως ανεγκέφαλους ανθρώπους. Συνιστούμε στον όποιον έγραψε ή συμφωνεί με τη χοντράδα αυτή, το "Η λογική της παράνοιας" του Στέλιου Ράμφου, μπας και αρχίσει σιγά σιγά να ξυπνάει. Αν το θέλει βέβαια. Γιατί υπάρχουν πολύ που τους αρέσει να τα λένε όπως να 'ναι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι ευθύνες της Αριστεράς, αλλά και η δειλία των άλλων κομμάτων στην περίπτωση της Marfin να καταδικάσουν με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο το γεγονός, θα μείνει μία από τις πιο μελανές σελίδες της νεότερης Ιστορίας μας. Η περίπτωση του απαγχονισμού του βίντεο, ας πούμε έχει και ένα… «δικαιολογητικό»: Το Κοράνι τους, και υποτίθεται η εξασφάλιση μίας θέσης για την ψυχή τους στον Παράδεισο. Οι Έλληνες που καίνε Έλληνες επειδή δεν… απεργούν, το κάνουν για την Κόλαση.
ΑπάντησηΔιαγραφή