18.11.22

Πολίτμπιρο


ΟΔΟΣ εφημερίδα της Καστοριάς | Политбюро


[...] Παρά το γεγονός ότι τουλάχιστον δύο συμπολίτες, με έγκριτο και επίσης επώνυμο τρόπο και με άρθρα τους στην ΟΔΟ, απευθύνθηκαν στον μητροπολίτη Καστοριάς κ. Καλλίνικο, ευθέως, δημόσια και με επιχειρηματολογία κατά της πρότασής του, χωρίς αυτός ωστόσο να καταδεχθεί να τους απαντήσει. Δεν πήρε την ευθύνη είτε της επιμονής, είτε της ανασκευής των απόψεών του. Αν και ισχυριζόταν αρχικά ότι εφ’ όσον «υπήρχε έστω και ένας με αντίθετη γνώμη» δεν θα υπέβαλε ποτέ την πρότασή του, δεν θεώρησε ότι είναι πατρικό, δεοντολογικό καθήκον και υποχρέωσή του, όταν με τις πράξεις και προτάσεις του έχει προκαλέσει αναστάτωση στην κοινωνία, να αρμόζει να απαντήσει, δημόσια ή και ιδιωτικά αν δεν επιθυμεί δημόσια στους απλούς (;) πολίτες. Είτε επιμένοντας και αναλαμβάνοντας τις τυχόν ευθύνες από ένα ρήγμα, είτε υποχωρώντας.

Политбюро

ΟΔΟΣ 10.11.2022 | 1148


21 σχόλια:

  1. Ανώνυμος20/11/22

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος20/11/22

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος20/11/22

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος20/11/22

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΟΔΟΣ παρακαλεί τους αναγνώστες να συγκρατούν τα σχόλιά τους, να τοποθετούνται επί της ουσίας των αναρτήσεων και να αποφεύγουν τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος20/11/22

    Ο Πάπας έχει το αλάθητο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος21/11/22

    Εύστοχος ο παραλληλισμός μεταξύ των δύο προσωπικοτήτων (για να μην χρησιμοποιήσω έναν βαρύτερο χαρακτηρισμό) αγαπητή ΟΔΟΣ. Ο ένας κατάφερε να καταστρέψει την μισοδιαλυμένη Σοβιετική Ένωση ενώ ο δεύτερος κάνει ότι μπορεί για να αποτελειώσει την αποδεκατισμένη πόλη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος21/11/22

    Κλαίω τώρα. Εδώ και μερόνυχτα δηλαδή…
    Τόση παράνοια! Άνθρωποι εθισμένοι στο ίντερνετ χάνουν πολύτιμο χρόνο να σκιαμαχούν σε σχόλια δήθεν κριτικής, δήθεν εποικοδομητικά...
    Δεν βρέθηκε ένας να πει :
    Ας το δούμε νηφάλια.
    Τί έγινε με αυτό το θέμα ;
    Ένας πολίτης άσκησε το συνταγματικό του δικαίωμα της ελευθερίας του λόγου και έκανε μια πρόταση. Στη συνέχεια, άλλοι πολίτες εκφράστηκαν υπέρ ή κατά. Η νόμιμη διαδικασία είναι να το συζητήσει το Δημοτικό Συμβούλιο, να ψηφίσει και να βγει απόφαση.
    Έχει καμία λογική η προσωπική επίθεση στο Μητροπολίτη και η συνεχής απόκρυψη της αλήθειας ότι ο Δήμος υπεκφεύγει να αναλάβει τις ευθύνες του ;
    Μόνο σαν πάθος μπορώ να ερμηνεύσω την εμμονή σας στον ψυχολογικό πόλεμο (και σε αυτόν) τον δεσπότη.
    Ως ύστατη κραυγή προσωπικής μου αγωνίας, έχω να σας πω τα εξής :
    Αν νοιάζεστε πραγματικά για την Εκκλησία, προσέξτε - σε πραγματικό χώρο και χρόνο - μην προκαλείτε θανάσιμα τραύματα σε ανθρώπους οι οποίοι κατά τα άλλα σας εμπιστεύθηκαν και σας εμπιστεύονται.
    Αν δεν σας νοιάζει ούτε κι αυτό, μας τρελαίνετε εύκολα.
    Κρίμα!

    Συνοδοιπόρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/11/22

      Ο Άγιος δεν είναι ένας απλός πολίτης. Με χολιγουντιανό μάρκετινγκ και ταλιμπανικό φανατισμό προσπαθεί να επηρεάσει την κοινή γνώμη εξυπηρετώντας ορισμένα συμφέροντα. Αν κάποιος θεωρεί ότι αυτά τα συμφέροντα γυρίζουν τον τόπο προς τον ταλιμπανισμό έχει κάθε δικαίωμα να τον κρίνει. Καιρός είναι τελειώνουμε με την Θεοκρατία και τους ταλιμπανισμούς των αγίων πατέρων. Πότε επιτέλους θα γίνουμε ένα λαϊκό πολιτισμένο κράτος;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/11/22

      Ο δεσπότης δεν είναι απλός πολίτης ;
      Σοβαρά μιλάς ; Και τί είναι ; Διπλός ;
      Μπορείς, κατά την άποψή σου, να μη βλέπεις όλους τους πολίτες σε εξίσου υπεύθυνη θέση, αλλά αυτό αντίκειται στην ισοπολιτεία. Μια οργουελική “φάρμα των ζώων” δηλαδή.
      Κοίτα να το αντέξεις, αλλά άλλο η γνώμη και άλλο οι αρχές και οι αξίες.
      Η υποκειμενικότητα δεν προάγει τη δημοκρατία αλλά εκτρέφει το φασισμό. Ξεκάθαρα.
      Έτσι όπως το παρουσιάζεις, μην ξεχνάς ότι και ο οδοκαθαριστής της γειτονιάς μας “δεν είναι απλός πολίτης”, γιατί φροντίζει να μην αρρωσταίνουμε από τη βρώμα και τη δυσωδία. Όταν θεωρήσουμε ότι κάνει κάποιο σφάλμα, τον βρίζουμε ή προσπαθούμε να συνεννοηθούμε και να εξομαλυνθεί η κατάσταση ;
      Με τη δική σου νοοτροπία, και ο Καραμανίδης και ο Αλεξίου “δεν είναι απλοί πολίτες”, αφού και οι δύο είναι διακεκριμένοι στην τοπική μας κοινωνία, ο πρώτος ως αυτοδιοικητικός και ο δεύτερος ως Σχολικός Σύμβουλος.
      Μεταξύ σοβαρού και αστείου, μήπως χρειάζεται να ξεδιπλώσω και τις δικές μου περγαμηνές ή να περηφανευτώ για το τζάκι απ’ όπου κρατάει η σκούφια μου, για να πάρεις στα σοβαρά τη γνώμη μου ;
      Και ποιο το όφελος ; Θα τρωγόμαστε μεταξύ μας ;
      Κανείς δεσπότης, στρατηγός, βουλευτής, δήμαρχος κ.λπ. δεν είναι στο απυρόβλητο, αλλά ... καταντάει πολεμική να είναι διαρκώς στο στόχαστρο. Ανεπαισθήτως, που λέει και ο ποιητής.
      Χάσαμε το μέτρο από τη ζωή μας ;
      Χάνουμε ευκαιρίες να κάνουμε ειρήνη ;

      Σε ευχαριστώ πάντως, γιατί με θύμισες κιόλας ότι παλαιότερα είχα γράψει ένα σχόλιο ως “Απλός πολίτης” και με αναζήτησε ο αείμνηστος Αναστάσης Πηχιών, ο οποίος με τίμησε με την ιδιαίτερη προσωπική επικοινωνία μαζί του.
      Είναι αλήθεια ότι λείπει ο λόγος του από αυτήν την ομήγυρη των σχολιαστών στην ΟΔΟ.
      Το θέμα δεν είναι να βλέπουμε κάποιον σε μια υψηλή θέση και να έχουμε απαιτήσεις από αυτόν, αλλά ο ίδιος να τιμά την προσωπικότητα και τη θέση του με συνέπεια σε σταθερές αξίες.

      Συνοδοιπόρος

      ΥΓ. Όσο για τις δύο τελευταίες προτάσεις του σχολίου σου, ελπίζω να μην υπαινίσσεσαι ανατροπή του πολιτεύματος που έχουμε σήμερα. Βεβαίως, μπορείς να εύχεσαι νόμιμη αναθεώρηση του Συντάγματος.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/11/22

      Δεν είμαι ο ανωτέρω, αλλά ελπίζω να μου επιτρέψετε και οι δύο μια μικρή παρέμβαση.

      Ο οδοκαθαριστής δεν έχει τη δυνατότητα να διασπάσει την κοινωνία. Ο δήμαρχος, ο βουλευτής, ο Δεσπότης κλπ. έχουν τη δυνατότητα λόγω της θέσης τους να διασπάσουν την κοινωνία.

      Ο οδοκαθαριστής, αν πει "πηγαίνετε να κοινωνείστε, δεν θα κολλήσετε κορονοϊό", δεν επιρρεάζει κανένα και δεν είναι κίνδυνος για τη δημόσια υγεία. Αν όμως ο Δεσπότης πει, "δεν υπάρχει πρόβλημα, ο Θεός σας προστατεύει", θα βρεθούν μερικοί αφελείς και θα τον πιστέψουν. Και αν ένας γιατρός πει το ίδιο θα βρεθούν περισσότεροι που θα πάρουν στα σοβαρά αυτόν τον κομπογιαννίτη.

      Αν εγώ δεν χρησιμοποιούσα μάσκα την περίοδο που αυτή ήταν υποχρεωτική, θα πλήρωνα πρόστιμο 300 Ευρώ. Αν ο βουλευτής έκανε βόλτες χωρίς μάσκα θα πλήρωνε; Αν ο Δεσπότης έκανε βόλτες χωρίς μάσκα θα πλήρωνε; Ίσχυαν οι περιορισμοί που ίσχυαν για μένα και για τον Βουλευτή, τον Δήμαρχο και τον Δεσπότη; Πόσα άτομα έστειλαν από την Καστοριά με αεροπλάνο σε κάποιο νοσοκομείο, όπως έκαναν με τον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας, όταν διαγνώστηκε με κορονοίό;

      Αυτά τα λίγα για την προπαγάνδα περί δήθεν ισότητας, γιατί θα μπορούσα να γράψω πολύ περισσότερα.

      Για τη σχέση Θρησκείας-κράτους καλύτερα να μη γράψω κάτι, γιατί αυτή η κατάσταση που υπάρχει στην Ελλάδα δεν υπάρχει σε κανένα κράτος της ΕΕ. Είδες στη γερμανική Βουλή καμμιά φορά αγιασμούς; Είδες στα γαλλικά σχολεία αγιασμούς; Είδες κανέναν ιερωμένο να επισκέπτεται δικαστήριο στην Ολλανδία;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος23/11/22

      Για να καταλάβω την έννοια της δημοκρατίας ρε παιδια. Δηλαδή αν κάποιος ζητάει λαϊκό ανεξίθρησκο κράτος υπαινίσσεται ανατροπή του πολιτεύματος; Μιλάμε στα σοβαρά σε δημόσιο χώρο ή βρισκόμαστε στις κατακόμβες της Χρυσής Αυγής;
      Ένας απλός πολίτης

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος23/11/22

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος22/11/22

    Ο Σεβασμιώτατος είναι λογικό να θέλει περισσότερες ίσως και φαραωνικές εκκλησίες, που να γεμίζουν με το πολυπληθές ποίμνιό του. Και αν αυτό το πετύχει, ο άνθρωπος κάνει σωστά τη δουλειά του για την οποία πληρώνεται. Δεν κάνει όμως κακό σε κανένα με αυτές τις προτάσεις, γιατί δεν είναι στη δικαιοδοσία του να προχωρήσει στην υλοποίησή τους.

    Αντίθετα σωστά δεν κάνουν τη δουλειά τους αυτοί που λαμβάνουν αποφάσεις ενάντια στην εντολή των ψηφοφόρων τους ή έστω αντί να κάνουν κάτι για τον τόπο ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλον στα σέλφι.

    Και είναι επικίνδυνοι όσοι επικαλούμενοι την ιατρική τους ιδιότητα υποστηρίζουν από το Βήμα της Βουλής πράγματα, που αντίκεινται στην κοινή λογική, για ιατρική καλύτερα να μη συζητάμε.

    Και είναι ακόμα πιο επικίνδυνοι αυτοί που δεν βάζουν στη θέση τους τον κάθε είδους κομπογιαννίτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος23/11/22

    Ορθή η τοποθέτηση του Συνοδοιπόρου: άλλο δημοσίευση της άποψής μου κι άλλο εμμονή, η δεύτερη, όχι μόνο είναι ολοφάνερη, αλλά ζημιώνει κιόλας την μικρή μας κοινωνία, χωρίς μάλιστα να έχει μείνει περιθώριο για κάτι τέτοιο. Άντε, ας τοποθετηθεί ο Δήμος να κλείσει επιτέλους το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/11/22

      Από πότε η εμμονή να επιβάλλουμε τον ορθόδοξο ταλιμπανισμό στην Καστοριά λέγεται άποψη;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/11/22

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/11/22

      Δηλαδή αν εγώ ζητήσω να χτίσουμε ένα Πάνθεο στο ίδιο μέρος πρέπει να τοποθετηθεί ο Δήμος; Καλά, ο Δήμος δεν έχει άλλη δουλειά από το ασχολείται με την κάθε κοτσάνα που αμολάει ο οποιοσδήποτε [....] της πόλης;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος23/11/22

      Φυσικά και όχι, αλλά αν ο ίδιος ο δήμαρχος μιλήσει μαζί μου και μου πει πως συμφωνεί και θα γίνει, τότε περιμένω μια επίσημη απάντηση από τον δήμο φυσικά. Αλλά βλέπεις, ο δήμαρχος μας έχει τον αέρα να μοιράζει παντού υποσχέσεις ενώ ξέρει ότι δεν θα ανταποκριθεί, μας δουλεύει κανονικά, αλλά αυτό κάποια στιγμή πρέπει να τελειώσει, δεν πρέπει;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος24/11/22

      Ο δήμαρχοος μιλάει με όλους τους απλούς πολίτες;

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος23/11/22

    Ο ταλιμπανισμός είναι διάχυτος παντού, αυτό είναι ολοφάνερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ