26.11.12

Ελλάς-Ιράν συμμαχία




Η Ελλάδα καταλαμβάνει διόλου κολακευτική θέση σε παλαιότερη (2005) διεθνή κατάταξη ως προς τον σφιχτό εναγκαλισμό κράτους και θρησκείας - Government Favoritism of Religion. Ο κατάλογος, με τις χώρες που δίνουν ειδικά προνόμια, υποστήριξης και ευνοϊκές ρυθμίσεις στην θρησκεία, φέρει πρώτο το Τουρκμενιστάν, με το Ιράν και τη Σαουδική Αραβία να ακολουθούν, και την Ελλάδα στην τρίτη θέση (!), σε χειρότερη κατάταξη από τη Μαλαισία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την Αίγυπτο, ακόμη και το Πακιστάν! Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ίδια λίστα η Τουρκία κατέχει την 44η θέση και η Ζιμπάμπουε την 50ή.
Τα στοιχεία βασίζονται σε εκθέσεις-αναφορές μεταξύ άλλων του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών και του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, αναφέρει το Βήμα, και φέρουν τη σφραγίδα της ARDA (Association of Religion Data Archives) και της International Religious Freedom Report, 2005.

1 Turkmenistan
2 Iran
2 Saudi Arabia
3 Greece
3 Malaysia
3 United Arab Emirates
4 Georgia
5 Mauritania
6 Bhutan
7 Armenia
8 Jordan
8 Qatar
9 Algeria
9 Bahrain
9 Burma (Myanmar)
9 Egypt
9 Malta
10 Brunei
10 Sudan
11 Iceland
11 Israel
11 Oman
11 Pakistan
11 Peru
11 Portugal
11 Romania
11 Tunisia
11 Venezuela
12 Cambodia
13 Afghanistan
13 Croatia
13 Cyprus
13 Libya
13 Luxembourg
13 Russia
14 Equatorial Guinea
14 Maldives
14 Panama
14 Yemen
14 Zambia
15 Colombia
15 Iraq
15 Lebanon
15 Norway
15 Spain
16 Costa Rica
17 Bangladesh
17 India
17 Israeli Occupied
Territories (Palestine)
17 Kuwait
17 Uzbekistan
17 Vanuatu
18 Bolivia
18 Cote d'Ivoire
18 Denmark
18 Guinea
19 Laos
19 FYRMacedonia
19 Moldova
19 Morocco
19 Syria
19 United Kingdom
19 Western Sahara
20 Dominican Republic
21 Djibouti
21 Nicaragua
22 Czech Republic
22 Italy
23 Argentina
23 Chad
23 Chile
24 Canada
24 Indonesia
24 Tanzania
25 Cape Verde
25 Hungary
25 Slovakia
25 Sri Lanka
25 Swaziland
26 China
26 Switzerland
27 Belgium
28 Comoros
29 Latvia
29 Thailand
29 Ukraine
30 Germany...


Φωτογραφίες: 
Ο Αντώνης Σαμαράς πρωθυπουργός Ελλάδας, με τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, και ο Μαχμούτ Αχμεντινετζάντ, πρόεδρος του Ιράν, με τον Αγιατολάχ Χομεΐν.

33 σχόλια:

  1. Ανώνυμος26/11/12

    Ας μην είμαστε τόσο βιαστικοί στα συμπεράσματα, γιατί πάντοτε ελλοχεύει και ο κίνδυνος της ισοπέδωσης. Κατά την γνώμη πολλών, εάν τεθεί θέμα της σχέσης του Έλληνα με την Ορθόδοξη Εκκλησία, δεν είναι απολύτως συγκρίσιμο ιδιαίτερα με το Ισλάμ, γιατί δεν υπάρχουν τα ίδια δεδομένα.
    Χωρίς προκαταλήψεις, χωρίς εριστική διάθεση, όποιος διαβάσει το παρακάτω, θα δει στο ήθος του Αρχιεπισκόπου τη διαφορά με πολλούς επιφανείς πολιτικούς, οι οποίοι φιλούν γλειωδώς άλλα χέρια βρώμικα...

    http://www.romfea.gr/epikairotita/14557-2012-11-19-11-49-57

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος26/11/12

    Προς Ανώνυμον 1, Ενταύθα

    Άλαλα τα χείλη !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα του καίσαρος26/11/12

    @ Ανώνυμο #1
    Το κείμενο ξεκάθαρα μιλάει για τον "σφιχτό εναγκαλισμό κράτους και θρησκείας", και όχι στις σχέσεις των οπαδών της θρησκείας. (Αν και εδώ που τα λέμε, ορθόδοξοι και μωαμεθανοί δεν διαφέρουν και τόσο κοινωνικά).
    Η σελίδα που παραπέμπετε, επιβεβαιώνει το «Ελλάς-Ιράν συμμαχία». Διότι αγαπητέ Ανώνυμε, ο αρχιεπίσκοπος δεν θεολογεί, δυστυχώς, πολιτικολογεί.
    Όπως κάνουν στην Τεχεράνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευλόγησον ! ...26/11/12

    Άλλα τα μάτια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας.

    Η σελίδα δεν επιβεβαιώνει καμία "Ιερά Συμμαχία" για όποιον τη διαβάσει με τα μάτια ανοιχτά και την καρδιά καθαρή.

    Όταν ο Αρχιεπίσκοπος έδωσε όρκο για την τήρηση του Συντάγματος πολιτικολογούσε ή θεολογούσε;

    Διάβασε πρώτα το "Κατά τοκιζόντων" και ύστερα πάρε φόρα να μάς κάνεις κήρυγμα, που θα βγάλουμε τα ματάκια μας με τα χεράκια μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος26/11/12

    Ε ΟΧΙ ΝΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΙΑΤΟΛΛΑΧ !!!
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος26/11/12

    Σώφρων άνθρωπος δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι οι ιστορικοί αγώνες της Ορθοδοξίας είναι λογικό και τίμιο να συμψηφιστούν με την τζιχάντ ._

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος26/11/12

    Καιρό είχαμε να διαβάσουμε σχόλια από παπάδες... Όχι τίποτε άλλο, αλλά κόντεψε να μάς αποπλανήσει εκείνος με τα φτερά και τα πούπουλα απ' το γιουτιούμπ.
    Πατέρες, την ευχή σας !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος26/11/12

    Ο πραγματικός πολιτικός

    Από το βιβλίο του Ανδρέα Πετρουλάκη "openGAP.gr" κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ποταμός.

    Είχαμε μάθει να λέμε ότι ο Χριστόδουλος συμπεριφερόταν σαν πολιτικός. Ότι ο λαϊκίστικος λόγος του συσπείρωνε τους πιστούς και περιφρουρούσε τα συμφέροντα της Εκκλησίας με τον καλύτερο για αυτήν τρόπο. Γι αυτό και έχαιρε μέχρι το τέλος του υψηλής δημοτικότητας ακριβώς γιατί είχε το χάρισμα να μιλά τη γλώσσα του λαού και να κινητοποιεί ωμά τα πιο συντηρητικά θρησκευτικά και πολιτικά του αντανακλαστικά. Ήταν περίοδοι που ξεχνούσες ότι ήταν κληρικός, με την αγάπη του στα κοσμικά (πολυτελή αυτοκίνητα, ακριβά άμφια κλπ) και τον ελάχιστα πνευματικό λόγο που εκστόμιζε όταν άναβαν τα αίματα.

    Όταν τον διαδέχθηκε ο σημερινός Αρχιεπίσκοπος έμοιαζε να αλλάζουμε εποχή. Ο λόγος του ήπιος και διαλλακτικός, η διαβίωσή του λιτή και εγκρατής, η αντίθεσή του με το προηγούμενο πνεύμα εμφανής. Έκανε πολλούς φίλους εκτός των ορίων του ποιμνίου του και κέρδισε την εκτίμηση πολιτών και πολιτικών που είναι επιφυλακτικοί απέναντι στην Εκκλησία. Πάντοτε έπαιζε ένα ρόλο εξισορροπιστικό των αντιθέσεων στην ιεραρχία αμβλύνοντας τις πιο ακραίες φωνές της. Νομίζαμε ότι επιτέλους εμφανίστηκε ένας μοντέρνος ιεράρχης. Λάθος. Δεν υπάρχουν μοντέρνοι ιεράρχες.

    Απλώς ο Αρχιεπίσκοπος δεν έδωσε λάθος μάχες. Ουδέποτε ταυτίστηκε με τις εθνικιστικές υστερίες του Άνθιμου ή τα ιδεοληπτικά παραληρήματα του Αγίου Πειραιώς. Ήξερε ότι το όνομα της Μακεδονίας και η εξωτερική πολιτική με το Ισραήλ είναι δουλειά άλλων και η Εκκλησία δεν έχει να κερδίσει τίποτα από την ανάμιξή της σε αυτά. Όταν όμως εμφανίστηκαν τα κατ΄εξοχήν προβλήματα που έθιγαν τα συμφέροντά της ο Ιερώνυμος ήταν εκεί, έγκυρος, αξιόπιστος και σεβάσμιος, έτοιμος να δώσει σκληρή μάχη.
    .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος26/11/12

    [συνέχεια]


    Όταν ένιωσε να απειλούνται η εκκλησιαστική περιουσία, οι φοροαπαλλαγές και η μισθοδοσία των κληρικών, ο αγαθός γέρων έγινε λιοντάρι. Η ανακοίνωση και η επιστολή που έστειλε στην πολιτική ηγεσία, αν είχαν γραφτεί από τον Χριστόδουλο θα ξεσήκωναν σάλο- τώρα επικράτησε αμηχανία. Η αναλυτική περιγραφή της μεταβίβασης μεγάλου τμήματος της εκκλησιαστικής περιουσίας στο κράτος με αντάλλαγμα τη μισθοδοσία δεν γέννησε καν το ερώτημα « πότε και πώς έγινε και τα αποκτήσατε όλα αυτά;» Κανείς δεν αμφισβήτησε τη νομιμότητα της ιδιοκτησίας που προέρχεται από εποχές πριν τη σύσταση του ελληνικού κράτους. Ο Αρχιεπίσκοπος σκοπίμως αποσιώπησε την αρχή της ιστορίας-άλλωστε όταν υποτίθεται ότι ο κλήρος πρωτοστατούσε στην αφύπνιση του γένους με κρυφά σχολειά και μαρτυρικούς παπάδες, πώς γίνεται ταυτοχρόνως να αποκτά με χρυσόβουλα του Σουλτάνου απέραντη ακίνητη περιουσία; Οι άλλοι όμως γιατί δεν ρωτούν; Τον Χριστόδουλο τον ρωτούσαν.

    Όταν ένιωσε να απειλείται η συνέχιση του προσηλυτισμού των παιδιών από τα μαθητικά τους χρόνια με τον υποχρεωτικό εκκλησιασμό αλλά και γενικότερα με την ορθόδοξη θεώρηση των θρησκευτικών και της ιστορίας, έκανε τέτοια επίθεση στην κ. Ρεπούση που θα έκανε τον προκάτοχό του να κοκκινίσει-εκείνος ποτέ δεν είχε αποκαλέσει βουλευτίνα, «κυρά μου». Ταυτοχρόνως φρόντισε να κολακέψει το κομμάτι εκείνο της αριστεράς που επαναπαύεται σε μονοδιάστατες αναγνώσεις της κρίσης με ατάκες ξεσηκωμένες από το ανθολόγιο του Άνθιμου. «Ας μας δώσουν πρώτα τα κλεμμένα ελληνικά μνημεία που έχουν στα μουσεία τους και μετά να συζητήσουμε τι τους χρωστάμε». Ανάλυση πνευματικού ηγέτη που οφείλει να διατυπώσει λόγο παρηγορίας και λογικής. Ο φάντης και το ρετσινόλαδο. Πάντως και τώρα κανείς δεν του είπε αυτό που θάλεγε στον μακαριστό «στα σοβαρά σου μιλάς για εκκλησιασμό στην εποχή μας, μείνε στην εκκλησία σου και άσε τα σχολεία και τα παιδιά μας ήσυχα».

    Ο Χριστόδουλος ήταν ατακαδόρος, αψίκορος, τηλεοπτικός, ανεκδοτολόγος, κοσμικός, λαϊκιστής, φλύαρος. Στην ουσία μπορούσε να πείσει μόνο τους πεισμένους που είναι αλήθεια ότι είναι πολλοί. Ποτέ δεν μπόρεσε να εισχωρήσει στον χώρο των αμφισβητιών της εκκλησίας- το αντίθετο, τους απωθούσε. Γι αυτό έχασε τη μεγάλη του μάχη, τις ταυτότητες. Αν, όπως νομίζαμε, ήταν πολιτικός θα ήταν Καρατζαφέρης. Ο πραγματικός πολιτικός είναι ο Ιερώνυμος. Οικοδόμησε μεθοδικά το προφίλ του αξιοσέβαστου και μειλίχιου ποιμενάρχη, εξασφάλισε την αποδοχή φίλων και αντιπάλων, έγινε συνομιλητής αριστερών ηγετών, φρόντισε να μην ξοδέψει το κύρος και το πνευματικό του κεφάλαιο σε τηλεοπτικές φαλτσοστεκιές, και τώρα που δίνει τις μάχες που πραγματικά τον ενδιαφέρουν κινδυνεύουμε να τις κερδίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος26/11/12

    Εσύ φίλε, έχεις μεγάλο νταλκά !!! Για να κάτσεις να πληκτρολογήσεις τόση ώρα... Εκτός αν τα είχες έτοιμα εξαιτίας από κανένα άχτι ... Δε θα μας κανεις όμως να ξεφύγουμε από το θέμα μας ρίχνοντας άλλα 40 θέματα στο τραπέζι, για να μπερδέψεις και να παρασύρεις τους ανυποψίαστους.
    Δε μας τα λεει και τόσο καλά ο κ.Πετρουλάκης, άλλη σκοπιμότητα έχει. Ένα παράδειγμα φέρνω μόνο (από τις πολλές ενστάσεις που έχω). Το "θέμα Ρεπούση" χρήζει πολύ περισσότερης ανάλυσης (ο Ζουράρις, προς τιμήν του, έγραψε ολόκληρο βιβλίο). Το επεισόδιο με το "κυρά" δεν γνωρίζουμε πώς ακριβώς έγινε, όπως πολλοί δεν γνωρίζουν τί έχει σπουδάσει η κυρία (γαλλική φιλολογία μήπως ;;;) που ήθελε να είναι και υπεύθυνη για τη συγγραφή βιβλίου Ιστορίας.

    Και τον σημερινό Αρχιεπίσκοπο η Ιστορία θα τον κρίνει, όχι ένας γιαλαντζί ψυχαναλυτής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. τω Καίσαρι26/11/12

    @ Ευλόγησον!
    http://www.thearda.com/QuickLists/QuickList_205.asp

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευλόγησον ! ...26/11/12

    Βέβηλα κίβδηλα σκύβαλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος26/11/12

    Επί 1605 πρωινά, από την πρώτη Δημοτικού μέχρι την στιγμή που θα τελειώσει το Γυμνάσιο, ένας Έλληνας μαθητής μετέχει στην πρωινή προσευχή με εκατοντάδες βλέμματα και πολλά ντεσιμπέλ από γέλια και ψιθύρους να τον έχουν ως αποδέκτη. Κι αν αυτό για κάποιους είναι θεμιτό και απαραίτητο και για άλλους ανελεύθερο και προσβλητικό, μέσα στις αίθουσες τα πράγματα είναι χειρότερα. Μπείτε στον κόπο και δείτε το ΦΕΚ 2129 της 14ης Οκτωβρίου του 2008. Θα παρατηρήσετε πως στα Γυμνάσια οι μαθητές διδάσκονται δύο ώρες την εβδομάδα Θρησκευτικά. Όσες δηλαδή Αρχαία (μετάφραση) και Νεοελληνική Λογοτεχνία. Λιγότερες από Μαθηματικά, αλλά περισσότερες από Φυσική και Χημεία. Αυτές, μάλιστα, απουσιάζουν από την πρώτη τάξη.

    Τα παιδιά φεύγουν από το Γυμνάσιο έχοντας κάνει τριπλάσιες ώρες Θρησκευτικά από όσο Χημεία και μιάμιση φορά παραπάνω από Φυσική. Το περιβάλλον και τα φαινόμενά του, οι ουσίες και οι δυνάμεις που ασκούνται στο σύμπαν -από όλα και προς όλα τα αντικείμενα- αξιολογούνται λιγότερο σημαντικά από ό,τι η ζωή των Αποστόλων και οι παραβολές του Κυρίου. Προφανώς, η Πληροφορική παραμένει κάτι ξένο στη ζωή μας και συνεχίζει να θεωρείται, στο 2012, απαραίτητη «κατά το ήμισυ» σε σχέση με το συγκεκριμένο μάθημα (σελ. 5). Πάμε να μιλήσουμε ακόμη πιο απλά.

    Μέσα στο χρόνο, ένας μαθητής της Β’ Γυμνασίου θα κάνει 20 ώρες Χημεία, το ελάχιστο όριο για να θεωρηθεί έγκυρη η χρονιά. Από την στιγμή που υπάρχουν τρία τρίμηνα και σε καθένα από αυτά θα πρέπει να χωρέσει τουλάχιστον ένα ωριαίο διαγώνισμα, οι διαθέσιμες ώρες γίνονται 17 και από αυτές πρέπει να αναλωθούν, τουλάχιστον, έξι για εργαστηριακή εξάσκηση. Το σύνολο 11. Ας μην είμαστε καχύποπτοι και ας υποθέσουμε πως το βήμα για την παρέλαση δεν κόβει καμία ώρα κανενός μαθήματος, πως απεργίες δεν γίνονται και πως οι καθηγητές είναι τόσο ευσυνείδητοι που το όποιο κενό δημιουργηθεί λόγω κάποιας πιθανής απουσίας τους θα το αναπληρώσουν. Μία ώρα αφιερώνεται για να εξηγηθεί η ύλη των εξετάσεων και το ύφος των θεμάτων. Συνολικά 10 ώρες, σχεδόν όσες περνά ο πατέρας και η μητέρα του στη δουλειά κάθε ημέρα. Κι όλα αυτά, χωρίς εκδρομές και χωρίς κακοκαιρίες, αφού δεν κλείνουν ποτέ τα σχολεία με τις χιονοπτώσεις στην Ελλάδα και χωρίς άλλα απρόοπτα.

    Τα παιδιά απορρίπτουν την επιστήμη και τρομάζουν στις πρώτες τους επαφές με την έρευνα. Κι όμως, αυτή δεν είναι δική τους επιλογή. Δεν είναι κοπάνα για καφέ, δεν είναι απουσία για μπάλα στο προαύλιο, αλλά πρόκειται για διατάξεις και αποφάσεις με σφραγίδες και υπογραφές υπουργών και διευθυντών. Το 2005, η Ελλάδα ήταν 3η στον κόσμο ως προς το σφιχτό εναγκαλισμό του κράτους και της θρησκείας, πίσω από Τουρκμενιστάν και Ιράν. Αν ψάξετε πού είναι η Ζιμπάμπουε, θα την βρείτε στην 50η θέση, την Τουρκία στην 44η, την Αυστραλία στην 77η κ.ο.κ. Αυτό εξηγεί –σε κάποιο βαθμό- και τον σκοταδισμό των νέων, τις επιλογές τους στη ζωή και τον τρόπο συμπεριφοράς στο κοινωνικό σύνολο. Όσο ένα παιδί 13-16 ετών δεν μαθαίνει να αμφισβητεί και να ερευνά, αλλά αντίθετα διαβάζει σε σελίδες βιβλίων πως πρέπει να ακούει και να δέχεται άκριτα ότι προστάζει το δόγμα, τότε μην περιμένετε πολλά για το μέλλον.

    Απαραίτητα είναι όλα∙ και τα Θρησκευτικά και τα Καλλιτεχνικά και τα Μαθηματικά. Η αναλογία είναι, όμως, αυτή που φέρνει τη σωστή χημεία. Όπως το μάθημα. Όπως στην καθολική Ιταλία (μισές ώρες από όσο μουσική και μηχανοκίνητος αθλητισμός), όπως στην Πορτογαλία (στο 1/3, σελ. 71-72) και όπως σε πολλές άλλες χώρες. Είναι περιττό να σας δώσω κι άλλα στοιχεία, δεν είναι στατιστικό το θέμα. Αφορά την κατεύθυνση προς την οποία έχουμε αποφασίσει να δείξουμε με το δάχτυλο στα νέα παιδιά. Και όσο το χέρι τεντώνεται προς τα εξώφυλλα με τα φωτοστέφανα, τόσο θα εναποθέτουμε τις ελπίδες για την παιδεία μας σε κάποια ανώτερη δύναμη.

    Τάκης Καραγιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Athena26/11/12

    Αν υποψιαστώ ότι από όλον τον καταιγισμό που δέχονται στην εποχή μας τα παιδιά... φταίνε οι δύο ώρες των Θρησκευτικών για τα προβλήματά τους... θα πεθάνω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Βασίλειος26/11/12

    Κύριε Καραγιάννη, δεν ξέρω αν είστε εκπαιδευτικός, αλλά δεν δίνετε και με ακρίβεια την εικόνα του σημερινού σχολείου. Έχουμε κι εμείς σχετικές εμπειρίες και γι' αυτό οι απόψεις μας διίστανται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δροσουλα27/11/12

    Ανώνυμη-ο 8-9 όντως γιαλανζί ψυχαναλυτής είσαι. Μας παραπέμπης σε άλλο θέμα.
    Και ποιός σου είπε ότι μας ενδιαφέρει, τί λέει ο πετρουλάκης για τους Αρχιεπισκόπους;
    Άλλο είναι το θέμα.Μην παρεμβένεις επιδεικτικά.
    Και ο πιό μπουνταλάς σε κατάλαβε,έρε τι σου κάνει ο νταλκάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος28/11/12

    Μία γιαλαντζή ψυχαναλυτής.
    Μια καψούρα γιαλανζή ψυχαναλυτής.
    Μια ψυχαναλυτής που ασχολείται με καψούρα γιαλαντζή.
    Τί σου κάνει ο νταλκάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χατζηαβάτης28/11/12

    Ναι πολυχρονεμένε μου πασά ! Ό, τι πεις εφέντη μου !
    Ρίξε σκαμπίλια στη χανούμ να ξεδώσει το σεκλέτι σου! Άσε τους άλλους να τη λένε γκιουζέλ και γιαβρούμ κι άλλα γλυκόλογα. Δεν ξέρουν αυτοί! Εσύ μόνο ξέρεις, Υψηλότατε! Έτσι, στον τεμενά που σου κάνω, μην τυχόν και υποχωρήσεις! Ώρες είναι τώρα να ξεσαλώσει το χαρέμι σου, να θέλουν και κουμάντα, οι αχαϊρευτες! Κάθε χανούμ πρέπει να είναι οδαλίσκη! Αλλιώς, ξέρεις εσύ … βάρα την ώσπου να πει «μπιρ Αλλάχ» !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος29/11/12

    PIOS YPOXREOTIKOS EKLISIASMOS?
    POY GEMIZOYN TA INTERNET CAFE K TA PLAY ROOMS EKINES TIS ORES!!!!!!!!!
    PLAKA KANIS KIRIE KARAGIANNIS ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος29/11/12

    Οδαλίσκη, παρθένα[;]σκλάβα κατά την Οθωμανική εποχή.[ίσως και την σημερινή]
    Η Οδαλίσκη ανήκε στήν κατώτερη τάξη της Ιεραρχίας του χαρεμιού, ήταν σκλάβα, υπηρετώντας τον Σουλτάνο,όπως η μάνα της.
    Αν η οδαλίσκη ήταν πρικισμένη στο χορό και στο τραγούδι,επιλεγόταν για να προσφέρει σεξουαλικές υπηρεσίες στον Σουλτάνο,μόνο έτσι ανέβαινε ιεραρχικά στην θέση της Παλλακίδας.
    Έτσι για να ξέρουμε και τί διαβάζουμε, και απο ποιά τα διαβάζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος29/11/12

    Τα λόγια του Χατζηαβάτη τα σχολίασε, ως ώφειλε, ο Καραγκιόζης ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Βασίλειος29/11/12

    Γιατί να μη γεμίζουν οι καφετέριες, όταν τα παιδιά βλέπουν τους δασκάλους τους να μην πηγαίνουν στον «υποχρεωτικό» εκκλησιασμό; Από αυτούς περιμένουν το καλό παράδειγμα. Αλλά τί να λέμε τώρα ; Για να μπει κανείς με πίστη σε εκκλησιά, πρέπει να πατήσει πρώτα τον εγωισμό του (εξυπνακίστικες δικαιολογίες εύκολα βρίσκονται). Διαλλάγηθι τω αδελφώ σου, λέει… Κι εμείς δεν είμαστε και γνωστοί για την διαλλακτικότητά μας…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πιτσιρίκα29/11/12

    @ #20

    Κύριε, κύριε !!!
    Να πώ εγώ ;

    Από τη Βικιπαίδεια τα διαβάζεις, για δαύτο είναι λειψά !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος29/11/12

    Είστε αδιόρθωτοι!
    Εδώ μιλάμε για το σφιχτό εναγκαλισμό κράτους και θρησκείας (και στην παιδεία και τους εκπαιδευτικούς), και εσείς υπερασπίζεστε το… κατηχητικό;
    Έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Άλλος Ανώνυμος29/11/12

    οπα οπα ίσαααααααα !!!!
    Τί να υπερασπιστούμε, θείο ;
    Την άποψη του Καθηγητή Αγουρίδη (Θεός σχωρέστονε), που υποστήριζε ότι δεν πρέπει να μπαίνουν τα ράσα στα σχολεία, αναφερόμενος στους "διπλοθεσίτες" ;
    Πολύ θα εκτιμηθεί αν απαντήσεις, ελεήμον άνθρωπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ακυλίνα29/11/12

    ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΕΣ ! ΠΙΟΝΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΟΥ ΠΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ;
    ΔΩΣΤΕ ΤΟΠΟ ΣΤΗΝ ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΝΕΤΕ ΠΕΡΙΠΛΟΚΑ ΤΑ ΑΠΛΑ!!! ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ ΠΑΤΕ ΝΑ ΠΕΣΕΤΕ!

    ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ! ΓΙΑ ΑΥΤΟ Ο ΟΞΑΠΟΔΩ ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΔΑΡΙΑ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΣΤΗΝΕΙ ΠΑΓΙΔΕΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ...
    ΕΙΠΩΜΕΝ ΑΔΕΛΦΟΙ ΠΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ :
    "Ο ΘΕΟΣ ΑΝΤΙΛΗΠΤΩΡ ΜΟΥ ΕΙ, ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΣΟΥ ΠΡΟΦΘΑΣΕΙ ΜΕ".

    ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΚΑΚΙΕΣ! ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΛΜΑΤΑ!
    ΑΓΑΠΗ! ΕΙΡΗΝΗ! ΧΑΡΑ!
    ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ !

    ΥΓ. ΚΙ ΟΤΑΝ ΛΕΜΕ "ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ", ΤΟ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΑΤΤΟΥΜΕ. ΔΥΝΑΜΙΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος29/11/12

    Ανώνυμε 24, μη μας ταράζεις άδικα και άσε να βρούμε και λίγη ησυχία!
    Για αγκαλίτσα μιλάμε βρε... κακό είναι ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος2/12/12

    Όχι βρέ,δεν είναι κακό μία αγκαλίτσα ,εξάλου οι καιρικές συνθήκες είναι κατάλληλες για αγκαλίτσα και κουβερτούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος2/12/12

    Χαίρομαι που συμφωνείς !!! Έτσι παλεύουμε τη συννεφιά του κόσμου.
    (Μόνο μην παρατραβήξει το χουζούρι, γιατί έχουμε και δουλειές).
    Kisses !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος7/10/14

    Ο Θεός να μας φυλάει!
    http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.politiki&id=36823

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Athena7/10/14

    Φοβερά τα σχόλια σε αυτό που κοινοποίησες, Ανώνυμε.
    Βρίσκω όμως εύστοχο και αυτό, το οποίο μοιράζομαι μαζί σας, γιατί πολύ μου άρεσε :
    http://www.dogma.gr/default.php?pname=Article&art_id=6810&catid=11

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος7/10/14

    Γι' αυτό δεν μας θεωρούν Ευρωπαίους ο υπόλοιπος κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ευλόγησον ! ...9/10/14

    @Athena

    Έχοντας υπόψιν το άρθρο που κοινοποίησες, αλλά και άλλα σχετικά που δημοσιεύθηκαν στο διαδίκτυο, αρχίζουν οι μελλοντολόγοι (καλού κακού) να προβλέπουν έριν μεταξύ Οικουμενικού Πατριαρχείου και Εκκλησίας της Ελλάδος. Και οι κατοικούντες τις Νέες Χώρες, κληρικοί και πιστοί, ποια θέση θα κρατήσουν;
    Μπροστά σε αυτό το πρόβλημα, πολλά άλλα φαντάζουν παιχνιδάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ