13.7.13

Λόγος & Αντίλογος

Εκπαιδευτικοί του ΠΑΜΕ 
που κόπτονται για την Εκπαίδευση

Διάβασα την Ανακοίνωση των Εκπαιδευτικών ΠΑΜΕ του νομού μας (14-3-13) και... κατασυγκινήθηκα με τα δάκρυα που χύνουν οι καλοί μας αυτοί εκπαιδευτικοί, όλο πόνο και κλαυθμό για την καλή λειτουργία της εκπαιδεύσεως, μα προ παντός με εντυπωσίασε...η σοβαρότητα των ακλόνητων...επιχειρημάτων των ...σοβαρών αυτών δασκάλων του ΠΑΜΕ! Βγαίνοντας νύκτωρ από τα κομματικά γραφεία μαθαίνουν να πιθηκίζουν.

Γράφουν και καταγγέλλουν οι ...αθεόφοβοι: «Τα παιδιά στοιβάζονται στα σχολεία(!)». Μακάρι να είχαμε πολλά παιδιά, πολλά ελληνόπουλα, και ας στοιβάζονταν! Τις παλαιότερες εποχές στα δημοτικά σχολεία είχαμε 30-35 μαθητές σε κάθε τάξη, στα Γυμνάσια 60-65! Από αυτούς προήλθαν οι προηγούμενοί σας χιλιάδες εκπαιδευτικοί, επιστήμονες και γενικά οι μορφωμένοι και εγγράμματοι. Σήμερα τα συνήθη τμήματα κυμαίνονται στον αριθμό μαθητών 8-13,16 το maximum 18-19 μαθητών κατά τμήμα, φροντιστηριάκι δηλ., ή ένα αριστοκρατικό μικρό κολλέγιο.

Πρό δύο ετών η νηπιαγωγός στο κάπως απομακρυσμένο χωριό είχε μόνο δύο παιδιά! Συγκρίνουν οι σημερινοί την εργασία τους και την προσφορά τους με εκείνη των παλαιοτέρων γενεών; Αν έχουν και λίγο ...«γνώθι σαυτόν» ας δεχτούν ταπεινά ότι ουδεμία σύγκριση γίνεται! Και παρήγαν εκείνοι έργο και απέδιδαν καρπούς καλούς. Ήσαν ήρωες της εκπαιδεύσεως, γιατί πίστευαν και ασκούσαν λει-τούρ-γη-μα, αφοσιωμένοι στο καθήκον, όχι να περιτρέχουν τους δρόμους των μεγαλουπόλεων, να δημιουργούν κοινωνικές αναστατώσεις με καταλήψεις (συνεπώς παρακώλυση μαθημάτων) και συγκρούσεις, ώστε με αφορμή κάποια περιστατικά, έστω θλιβερά και αποτρόπαια, (των οποίων όμως οι ίδιοι έχουν ευθύνες) να ηδονίζονται με το ιδεολογικό τους...κατόρθωμα ότι οι ίδιοι «δημιουργούν» εφευρίσκοντας επετείους φθηνές δίκην Γρηγορόπουλου.

Η ευτράπελη συνέχεια της Ανακοινώσεως: «Οι κυβερνώντες ζητούν όλο και περισσότερα από τις τσέπες των γονιών». Να εξηγήσουν στους γονείς και σε μας συγ-κε-κρι-μέ-να για ποιά εισφορά, εισφορές εννοούν! «Το σχολείο αποδεκατισμένο(!)». Πετούν δηλ. φράσεις ή ευτελή συνθήματα. Ίσως με την φαντασία τους «βλέπουν» την εικόνα εκείνη, όταν ανώμαλος κακοποιός εισέβαλε ένοπλος σε σχολείο... Είναι – κατά την εκτίμησή τους- τόσο κουτοί και αφελείς οι γονείς και οι λοιποί πολίτες, ώστε να πέσουν θύματα της φθηνής προπαγάνδας των. εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ, που στερεότυπα χρησιμοποιούν λέξεις και συνθήματα κλισέ, παράγωγα των βαμμένων συνδικαλιστών τους. Ας χαίρονταν τα καημένα παιδιά πως πείθουν.

Η μεγάλη τους ανησυχία και ευαισθησία, ο μεγάλος τους πόνος! «Εταιρείες μοιράζουν δωρεάν πετρέλαιο στα σχολεία!» Ακούς εκεί, να εγκληματούν οι κακές ιδιωτικές εταιρείες, που «τολμούν» στην δεινή κρίση, που διέρχεται η χώρα, να χορηγούν και να ευεργετούν! Ανίδεοι... και αφελείς οι Δήμαρχοι του νομού μας, που δημοσία ευχαριστούν τις εταιρείες αυτές για την έμπρακτη αλληλεγγύη. Είδες οι κακοί...; Δεν αφήνουν τα πράγματα να εκτραχυνθούν στο έσχατο σημείο, για να ξεχυθούν στους δρόμους μαθητές και γονείς! να κάνουν καταλήψεις, μπας και γίνει και κανένα σοβαρό επεισόδιο, ώστε οι εκπαιδευτικοί του ΠΑΜΕ να «θεσπίσουν» νέα επέτειο δίκην Γρηγορόπουλου!

Πόλεμο κατά πάντων- αντίσταση μέχρις εσχάτων! προτείνει η κ.Αλέκα . Συμπληρώνουν: «μαζική δράση!». Τους μεθάει η μάζα! η μαζοποίηση, ο όχλος. Ο λύκος αντάρα γυρεύει. Η λογική πρέπει να τεθεί στην άκρη. Τα κομματικά αντανακλαστικά να έχουν τον πρώτο λόγο! Πώς θα ξεσηκωθούν διαφορετικά οι «προλετάριοι;». Οι δήμοι της Επικράτειας και ειδικότερα της Καστοριάς, που συνάπτουν συμφωνίες, συμβάσεις, κατά την κρίση των δασκάλων αυτών, είναι πλασιέ! Χαρακτηρισμοί από εκπαιδευτικούς του ΠΑΜΕ του νομού μας! Αυτοί έχουν την ευθύνη να μορφώσουν...τα παιδιά μας. Ώ της ανοχής της δημοκρατίας! να αποθρασύνονται υπάλληλοι κρατικοί αυτής της ποιότητας!

Και έπονται συνθηματικές κραυγές 1η, 2η,5η...έξω! Ούτε ένα ευρώ της λαϊκής οικογένειας για τις λειτουργίες της Εκπαίδευσης. Να μας πουν ποιές λειτουργίες και ποιές εισφορές! Αν εννοούν την απεργία των σχολικών λεωφορείων ΚΤΕΛ δύο ημερών, δεν είναι δίκαιο να γενικεύουν και να συνθηματολογούν ψευδώς και ασυστόλως!  Αν υπαινίσσονται τα φροντιστήρια, ας διδάσκουν σωστά και ευσυνείδητα, ώστε να μη χρειάζονται τα ιδιωτικά φροντιστήρια. Μήπως όμως η κατάσταση βολεύει ουκ ολίγους από τους διαρρηγνύοντας τα ιμάτια για την Εκπαίδευση με τα κατ' ιδίαν μαθήματα «φροντιστηριάσεως» κατ' οίκον; Ελέχθη, ας διδάσκουν... Να ερωτηθούν οι κύριοι (σύντροφοι) του ΠΑΜΕ, που αγωνίζονται δήθεν για τον ελληνικό λαό, πώς και τί διδάσκουν! Αρνούνται ότι παραποιούν και διαστρεβλώνουν την ιστορία μας και την Ελληνορθόδοξη Παράδοση; Νομίζουν ότι είμαστε αφελείς και δεν μαθαίνουμε τί λένε στα παιδιά μας στο μάθημα της Ιστορίας, των Νέων Ελληνικών και Θρησκευτικών. Η παλληκαριά τους είναι να προπαγανδίζουν στ' άωρα παιδιά.

Πολλά από αυτά πώς να αντιδράσουν; τουλάχιστον, υπομειδιούν για την μεροληπτικότητα του δασκάλου τους. Έπειτα, αυτοί που τόσο κόπτονται για την παιδεία, γιατί λυσσαλέα οι συνδικαλιστές τους αποκρούουν την αξιολόγηση; Επιεικώς δέχονται (αν δέχονται και αυτό) την αξιολόγηση έργου του Σχολείου, όχι ατομικά του δασκάλου. Πού να ευκαιρούν να προετοιμάζονται αρκούντως για τα μαθήματα της αύριον, ώστε να προσφέρουν σωστή και ολοκληρωμένη διδασκαλία. Η δουλειά στο σχολείο από δασκάλους αυτής της ποιότητος ασκείται ως πάρεργο. (Μεγάλο και βαθύ σεβασμό τρέφομε και απονέμομε στους ευσυνείδητους εκπαιδευτικούς και είναι οι περισσότεροι). Κύρια απασχόληση είναι τα ξενύχτια στους γνωστούς κομματικούς χώρους-γραφεία-για «μαζική κ.κ. οργανωμένη δράση». Τέλος, υπογράφουν: οι εκπαιδευτικοί ΠΑΜΕ Καστοριάς. Να ξέραμε, έτσι, από απλή περιέργεια, πόσοι είναι οι υπογράφοντες.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Θεόφραστος ο νεώτερος*


(*) Τα στοιχεία του συντάκτη είναι γνωστά στην εφημερίδα, η οποία σεβάστηκε την επιθυμία του να υπογράψει με ψευδώνυμο.

Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 4 Απριλίου 2013, αρ. φύλλου 686

1 σχόλιο:

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ