4.3.13
Σημαντικά ευρήματα στην Θεσσαλονίκη
Ο σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων ζητάει την παραμονή των αρχαίων στο χώρο. Το ΚΑΣ γνωμοδοτεί τη μεταφορά των αρχαίων, ενώ η Αττικό Μετρό διαβεβαιώνει ότι οποιαδήποτε άλλη πρόταση είναι τεχνικώς αδύνατη να εφαρμοστεί.
Συμμετοχή στην διεθνή έκκληση (petition), του Συλλόγου Ελλήνων Αρχαιολόγων ΕΔΩ.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
►
2025
(46)
- ► Φεβρουαρίου 2025 (13)
- ► Ιανουαρίου 2025 (33)
-
►
2024
(504)
- ► Δεκεμβρίου 2024 (36)
- ► Νοεμβρίου 2024 (28)
- ► Οκτωβρίου 2024 (31)
- ► Σεπτεμβρίου 2024 (30)
- ► Αυγούστου 2024 (33)
- ► Ιουλίου 2024 (31)
- ► Ιουνίου 2024 (44)
- ► Μαΐου 2024 (40)
- ► Απριλίου 2024 (59)
- ► Μαρτίου 2024 (55)
- ► Φεβρουαρίου 2024 (46)
- ► Ιανουαρίου 2024 (71)
-
►
2023
(791)
- ► Δεκεμβρίου 2023 (41)
- ► Νοεμβρίου 2023 (36)
- ► Οκτωβρίου 2023 (91)
- ► Σεπτεμβρίου 2023 (77)
- ► Αυγούστου 2023 (71)
- ► Ιουλίου 2023 (61)
- ► Ιουνίου 2023 (58)
- ► Μαΐου 2023 (80)
- ► Απριλίου 2023 (67)
- ► Μαρτίου 2023 (81)
- ► Φεβρουαρίου 2023 (58)
- ► Ιανουαρίου 2023 (70)
-
►
2022
(776)
- ► Δεκεμβρίου 2022 (59)
- ► Νοεμβρίου 2022 (87)
- ► Οκτωβρίου 2022 (81)
- ► Σεπτεμβρίου 2022 (60)
- ► Αυγούστου 2022 (75)
- ► Ιουλίου 2022 (89)
- ► Ιουνίου 2022 (72)
- ► Μαΐου 2022 (67)
- ► Απριλίου 2022 (52)
- ► Μαρτίου 2022 (41)
- ► Φεβρουαρίου 2022 (50)
- ► Ιανουαρίου 2022 (43)
-
►
2021
(806)
- ► Δεκεμβρίου 2021 (58)
- ► Νοεμβρίου 2021 (47)
- ► Οκτωβρίου 2021 (61)
- ► Σεπτεμβρίου 2021 (38)
- ► Αυγούστου 2021 (47)
- ► Ιουλίου 2021 (55)
- ► Ιουνίου 2021 (79)
- ► Μαΐου 2021 (76)
- ► Απριλίου 2021 (32)
- ► Μαρτίου 2021 (109)
- ► Φεβρουαρίου 2021 (105)
- ► Ιανουαρίου 2021 (99)
-
►
2020
(1422)
- ► Δεκεμβρίου 2020 (103)
- ► Νοεμβρίου 2020 (75)
- ► Οκτωβρίου 2020 (101)
- ► Σεπτεμβρίου 2020 (118)
- ► Αυγούστου 2020 (82)
- ► Ιουλίου 2020 (157)
- ► Ιουνίου 2020 (148)
- ► Μαΐου 2020 (132)
- ► Απριλίου 2020 (136)
- ► Μαρτίου 2020 (143)
- ► Φεβρουαρίου 2020 (116)
- ► Ιανουαρίου 2020 (111)
-
►
2019
(1459)
- ► Δεκεμβρίου 2019 (139)
- ► Νοεμβρίου 2019 (123)
- ► Οκτωβρίου 2019 (118)
- ► Σεπτεμβρίου 2019 (75)
- ► Αυγούστου 2019 (66)
- ► Ιουλίου 2019 (92)
- ► Ιουνίου 2019 (122)
- ► Μαΐου 2019 (117)
- ► Απριλίου 2019 (173)
- ► Μαρτίου 2019 (137)
- ► Φεβρουαρίου 2019 (143)
- ► Ιανουαρίου 2019 (154)
-
►
2018
(1423)
- ► Δεκεμβρίου 2018 (137)
- ► Νοεμβρίου 2018 (124)
- ► Οκτωβρίου 2018 (114)
- ► Σεπτεμβρίου 2018 (89)
- ► Αυγούστου 2018 (143)
- ► Ιουλίου 2018 (143)
- ► Ιουνίου 2018 (126)
- ► Μαΐου 2018 (91)
- ► Απριλίου 2018 (114)
- ► Μαρτίου 2018 (114)
- ► Φεβρουαρίου 2018 (95)
- ► Ιανουαρίου 2018 (133)
-
►
2017
(1373)
- ► Δεκεμβρίου 2017 (161)
- ► Νοεμβρίου 2017 (119)
- ► Οκτωβρίου 2017 (153)
- ► Σεπτεμβρίου 2017 (96)
- ► Αυγούστου 2017 (92)
- ► Ιουλίου 2017 (124)
- ► Ιουνίου 2017 (92)
- ► Μαΐου 2017 (99)
- ► Απριλίου 2017 (111)
- ► Μαρτίου 2017 (115)
- ► Φεβρουαρίου 2017 (110)
- ► Ιανουαρίου 2017 (101)
-
►
2016
(767)
- ► Δεκεμβρίου 2016 (116)
- ► Νοεμβρίου 2016 (81)
- ► Οκτωβρίου 2016 (71)
- ► Σεπτεμβρίου 2016 (45)
- ► Αυγούστου 2016 (50)
- ► Ιουλίου 2016 (55)
- ► Ιουνίου 2016 (44)
- ► Μαΐου 2016 (66)
- ► Απριλίου 2016 (74)
- ► Μαρτίου 2016 (64)
- ► Φεβρουαρίου 2016 (49)
- ► Ιανουαρίου 2016 (52)
-
►
2015
(589)
- ► Δεκεμβρίου 2015 (43)
- ► Νοεμβρίου 2015 (47)
- ► Οκτωβρίου 2015 (54)
- ► Σεπτεμβρίου 2015 (43)
- ► Αυγούστου 2015 (53)
- ► Ιουλίου 2015 (54)
- ► Ιουνίου 2015 (48)
- ► Μαΐου 2015 (53)
- ► Απριλίου 2015 (46)
- ► Μαρτίου 2015 (54)
- ► Φεβρουαρίου 2015 (51)
- ► Ιανουαρίου 2015 (43)
-
►
2014
(555)
- ► Δεκεμβρίου 2014 (40)
- ► Νοεμβρίου 2014 (49)
- ► Οκτωβρίου 2014 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2014 (40)
- ► Αυγούστου 2014 (42)
- ► Ιουλίου 2014 (39)
- ► Ιουνίου 2014 (44)
- ► Μαΐου 2014 (57)
- ► Απριλίου 2014 (69)
- ► Μαρτίου 2014 (46)
- ► Φεβρουαρίου 2014 (38)
- ► Ιανουαρίου 2014 (38)
-
▼
2013
(563)
- ► Δεκεμβρίου 2013 (44)
- ► Νοεμβρίου 2013 (42)
- ► Οκτωβρίου 2013 (45)
- ► Σεπτεμβρίου 2013 (47)
- ► Αυγούστου 2013 (38)
- ► Ιουλίου 2013 (49)
- ► Ιουνίου 2013 (41)
- ► Μαΐου 2013 (50)
- ► Απριλίου 2013 (45)
-
▼
Μαρτίου 2013
(57)
- Pedro Olalla: ¿Por qué Grecia?
- Είπαν:
- Ρεπορταζ της βουλγαρικης τηλεορασης btv για τα Σκοπια
- ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΟΒΑΝΟΠΟΥΛΟΥ: Το Καρναβάλι
- ΠΓΔΜ
- ΟΔΟΣ: Η αλεπού στο παζάρι
- Είπαν:
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΑΝΑΣΤΑΣΗ Κ. ΠΗΧΙΩΝ: Ἄλλοτε καί τώρα
- ΟΔΟΣ: Κίβδηλες πεποιθήσεις
- ΜΑΡΚΟΥ ΔΡΑΓΟΥΜΗ: Μακεδονίτικη μουσική σε δίσκους τ...
- ΟΔΟΣ: Η πλάκα
- ΟΔΟΣ: Η ανθρώπινη ματαιοδοξία
- ΟΔΟΣ: Καστοριά+Γούνα
- Για την γούνα και την Καστοριά
- Στιγμιότυπα
- Από το 2024
- 朗読:カヴァフィス作【市(まち)】Constantine P. Cavafy -The City
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- Lawrence Ferlinghetti: Christ climped down
- ΝΩΝΤΑ ΤΣΙΓΚΑ: Χριστουγεννιάτικη ιστορία σε μπλε φόντο
- Ο ελληνικός Άγιο-Βασίλης
- Καστοριανό καρναβάλι 2013
- «Το καθρέφτισμα μιας αλλοτινής ζωής»
- ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΟΡ. ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΗ: Ελέω Μνημονίων...
- Σπασμένο Ρόδι: Φαύστα [Αθήναιον]
- ΚΩΣΤΑ ΛΑΚΗ: Απών και Παρών
- ΟΔΟΣ: dB [decibel]
- (*)
- dB
- Η ηχορύπανση
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΟΔΟΣ: Πρόσωπα 2012
- Πρόσωπα 2012 [1] Ευάγγελος Διαμαντόπουλος
- Πρόσωπα 2012 [2] Η αντιδήμαρχος πολιτισμού και η “...
- Πρόσωπα 2012 [3] Μητροπολίτης Καστοριάς
- Νεκρός ο έλληνας εργαζόμενος που απήχθη στη Νιγηρί...
- Πρόσωπα 2012 [4] Σύνδεσμος Γουνοποιών Καστοριάς "Ο...
- Πρόσωπα 2012 [5] Μαρία Αντωνίου
- Πρόσωπα 2012 [6] Αναστάσιος Πηχιών
- Πρόσωπα 2012 [7] Φίλιππος Πετσάλνικος
- Πρόσωπα 2012 [8] “Μύησις”
- Πρόσωπα 2012 [9] Φαύστα & Κ. Λάκης
- Πρόσωπα 2012 [10] "Ve tsekame", ή οι σχολιαστές το...
- Πρόσωπα 2012
- ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ ΟΡ. ΠΑΠΑΣΤΡΑΤΗ: Οι παριστάνοντες τους ...
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ έγραψαν
- Κάποτε στην Καστοριά
- Σημαντικά ευρήματα στην Θεσσαλονίκη
- ΣΟΝΙΑΣ ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ-ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ: Νοέμβρης 2012
- ΟΔΟΣ: Ατενίζοντας την ιστορία | Μετά την 11η Νοεμβ...
- Birgit Nilsson | Liebestod
- ΑΝΑΣΤΑΣΗ Κ. ΠΗΧΙΩΝ: Ἡ 11η Νοεμβρίου τοῦ 1912
- Κάποτε στην Καστοριά
- Leontyne Price | Liebestod
- ΧΡΥΣΟΥΛΑΣ ΠΑΤΡΩΝΟΥ ΠΑΠΑΤΕΡΠΟΥ: Ο λιποτάκτης
- ► Φεβρουαρίου 2013 (53)
- ► Ιανουαρίου 2013 (52)
-
►
2012
(594)
- ► Δεκεμβρίου 2012 (47)
- ► Νοεμβρίου 2012 (44)
- ► Οκτωβρίου 2012 (53)
- ► Σεπτεμβρίου 2012 (38)
- ► Αυγούστου 2012 (34)
- ► Ιουλίου 2012 (39)
- ► Ιουνίου 2012 (46)
- ► Μαΐου 2012 (52)
- ► Απριλίου 2012 (49)
- ► Μαρτίου 2012 (76)
- ► Φεβρουαρίου 2012 (50)
- ► Ιανουαρίου 2012 (66)
-
►
2011
(513)
- ► Δεκεμβρίου 2011 (50)
- ► Νοεμβρίου 2011 (42)
- ► Οκτωβρίου 2011 (34)
- ► Σεπτεμβρίου 2011 (37)
- ► Αυγούστου 2011 (41)
- ► Ιουλίου 2011 (40)
- ► Ιουνίου 2011 (39)
- ► Μαΐου 2011 (45)
- ► Απριλίου 2011 (63)
- ► Μαρτίου 2011 (56)
- ► Φεβρουαρίου 2011 (34)
- ► Ιανουαρίου 2011 (32)
-
►
2010
(469)
- ► Δεκεμβρίου 2010 (44)
- ► Νοεμβρίου 2010 (40)
- ► Οκτωβρίου 2010 (58)
- ► Σεπτεμβρίου 2010 (44)
- ► Αυγούστου 2010 (29)
- ► Ιουλίου 2010 (37)
- ► Ιουνίου 2010 (34)
- ► Μαΐου 2010 (40)
- ► Απριλίου 2010 (36)
- ► Μαρτίου 2010 (42)
- ► Φεβρουαρίου 2010 (25)
- ► Ιανουαρίου 2010 (40)
-
►
2009
(372)
- ► Δεκεμβρίου 2009 (44)
- ► Νοεμβρίου 2009 (35)
- ► Οκτωβρίου 2009 (20)
- ► Σεπτεμβρίου 2009 (26)
- ► Αυγούστου 2009 (17)
- ► Ιουλίου 2009 (30)
- ► Ιουνίου 2009 (32)
- ► Μαΐου 2009 (42)
- ► Απριλίου 2009 (33)
- ► Μαρτίου 2009 (43)
- ► Φεβρουαρίου 2009 (19)
- ► Ιανουαρίου 2009 (31)
-
►
2008
(319)
- ► Δεκεμβρίου 2008 (32)
- ► Νοεμβρίου 2008 (20)
- ► Οκτωβρίου 2008 (23)
- ► Σεπτεμβρίου 2008 (22)
- ► Αυγούστου 2008 (22)
- ► Ιουλίου 2008 (22)
- ► Ιουνίου 2008 (32)
- ► Μαΐου 2008 (31)
- ► Απριλίου 2008 (34)
- ► Μαρτίου 2008 (29)
- ► Φεβρουαρίου 2008 (20)
- ► Ιανουαρίου 2008 (32)
-
►
2007
(123)
- ► Δεκεμβρίου 2007 (25)
- ► Νοεμβρίου 2007 (26)
- ► Οκτωβρίου 2007 (15)
- ► Σεπτεμβρίου 2007 (19)
- ► Αυγούστου 2007 (1)
- ► Ιουλίου 2007 (13)
- ► Ιουνίου 2007 (7)
- ► Μαΐου 2007 (8)
- ► Απριλίου 2007 (5)
- ► Μαρτίου 2007 (4)
Λάθος ο συνολικός σχεδιασμός και η χάραξη των διαδρομων. Στο Συντριβάνι έχουν βρεί Ναό ( μια Βασιλική). Αν πάνε πιο κάτω βγάζουν θαλασσινό νερό. Αν πανε πιο πάνω θα ρίξουν τα σπιτια των ανθρωπων. Πριν την "Κρίση" πρωτο αυτό το γελοίο έργο στμάτησε την εμπορικη ζωή στην Εγνατία. Παντελώς ηλίθιο έργο και πανάκριβο (θα είναι παγκοσμια πρωτοτυπία η ...εγγύτητα των στασεων. Όταν θα φτάνει στον πρωτο σταθμό ο συρμός το τελευταιο του βαγόνι θα βρίσκεται ακόμα στην προηγούμενη στάση. Ίσως θα φορτώνει μαζί και στους δυό σταθμους ταυτόχρονα).
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λύση του τραμ θα ήταν η ιδανική και πιό φθηνή και ΛΟΓΙΚΗ λυση για την πόλη αλλά τώρα είναι αργά...
Η αρχαία Εγνατία Οδός και τα συμπαρομαρτούντα ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΑ ευρήματα θα βρεθουν σαν προσφυγες στο ΔΙΑΛΥΜΕΝΟ Στρατόπεδο Παύλου Μελά (άκόμα ένα ...μετρό θα κοστίσει ίσως η μεταφορά!) . Αυτή ειναι "η Ελλάδα της Ανάπτυξης" και των δοτών στους εργολάβους...
Νώντας Τσίγκας
Πρέπει να αναδειχθεί ο αρχαιολογικός χώρος. Ψηφίστε όλοι!!
ΑπάντησηΔιαγραφήO διάλογος ευτυχώς συνεχίζεται...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.tovima.gr/culture/article/?aid=501308
Ευχαριστούμε τον διαχειριστή του ιστολογίου "ΟΔΟΣ", που έφερε το θέμα στη δημοσιότητα, καθώς και τον κ. Ν. Τσίγκα, που το αναθέρμανε με το σχόλιό του. Αυτά που ήλθαν στο φως μετά από τόσους αιώνες δεν αφορούν μόνο τους επιστήμονες και τους δημοτικούς άρχοντες (πολύ περισσότερο τους εργολάβους). Αφορούν όλους τους πολίτες και όχι μόνο της Θεσσαλονίκης.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.tovima.gr/culture/article/?aid=501304
Αν θέλει κανείς όλα γίνονται. Και μετρό και ανάδειξη του αρχαιολογικού χώρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς καλέσουν ξένη εταιρεία να ολοκληρώσει το μετρό. Σίγουρα θα μας στοιχίσει πολύ λιγότερα χρήματα και (το κυριότερο) θα πιάσουν τόπο.
Ας θυμηθούμε πχ πόσο στοίχισε 1 χλμ κατασκευής της Εγνατίας και πόσο 1 χλμ μίας Autobahn. Ή η Ολυμπιακοί Αγώνες της Αθήνας.
* Ας πάρουν τα χρήματα του... Παπαγεωργόπουλου για την χρηματοδότηση των νέων μελετών της μετατόπισης των σταθμών. Με τόσα χρήματα, η Εταιρεία μπορεί να αλλάξει τις μελέτες μέχρι το καλοκαίρι και να φτάσει το μετρό και στην Καστοριά!
θα καταστρέψουμε ιστορία 2000 ετών, για ένα κ@λ@μετρό, που θα παλιώσει σε 40 χρόνια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΆνοιξα προηγουμένως τη σελίδα με τις υπογραφές και με μεγάλη μου έκπληξη είδα ότι κοντεύουν ήδη τις ένδεκα χιλιάδες και πολλές από το εξωτερικό !
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά, η αδιαφορία δεν είναι ανίκητη.
Δημοσιεύτηκε η τελική πρόταση για την αναδιοργάνωση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού¨. τίποτα δεν είναι τυχαίο.Καταργείται το υππο και συστήνεται Γραμματεία στο υπουργείο παιδείας. ΥΠΟβάθμιση.... Υποβάθμιση...ΥΠΟβάθμιση.....Σήμερα αντιστέκονται οι Αρχαιολόγοι μαζί με όλους τους εργαζόμενους του ΥΠΠΟ.Αυριο οι ΥΠΟβαθνισμένοικαι μεθαύριο οι εξαφανισμένοι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ιστορία θυμίζει Μακρυγιάννη ...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.ecclesia.gr/greek/holysynod/commitees/identity/makrigiannis_polemisame.pdf
Μιμόζα , συμφωνώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤους το αφιερώνουμε εκεί στο ΥΠΠΟ το παρακάτω ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ;
http://www.youtube.com/watch?v=k6uYuVLE7wY
(...) Λέοντας, χαμαιλέοντας κι οδηγητής
κι όλοι ντυμένοι πάντα κάποιον άλλο
εγώ, εσείς κι αυτοί στο τέλος της γιορτής
θα μοιραστούμε της αλήθειας το ρεγάλο.
karditsa
αφού φτάσαμε στο σημείο να ψάχνουμε (συγκαλυμμένο) τρόπο (να ψάχνουνε οι πολιτικοί ταγοί εννοώ) για να ξεφορτωθούμε αρχαία και μάλιστα αυτής της εμβέλειας... ωρέ μάνα μου τί έχουμε να πάθουμε ακόμα οι ελληνάρες που επιβιώσαμε σ' αυτή τη μικρή γη τόσες χιλιάδες χρόνια... αυτή η έρημη η πολιτεία τον έχει όσο νάναι τον ακαδημαϊκό της μπροστά πρωτοπόρο στο σχέδιο, αλλά ο περίπατος που νόμιζε τούγινε αγώνας... πού να πιάσεις και πού ν' αφήσεις το ζήτημα αυτό, μόνο πούναι ΜΕΓΑΛΟ και πρέπει σκυλίσια να ΕΠΑΓΡΥΠΝΟΥΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΩ ευγενέστατε με το ενδέκατο σχόλιο... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ... για την υπενθύμιση του τραγουδιού. Βεβαίως και να το αφιερώσουμε, ανεξαρτήτως εάν θα βρεθεί ευήκοον ους. Συμφωνώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήOχ' για να μη λεν ότι μαναχά του Τρίκαλου μ' αγαπάει...
ΑπάντησηΔιαγραφήkarditsa
http://bcove.me/cef5oyv4
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν η βυζαντινή τέχνη πάει πασαρέλα.
ΣΖ
ΠΟΛΎ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΒΊΝΤΕΟ
ΑπάντησηΔιαγραφή