9.3.16

Λόγος & Αντίλογος



«Επίλογος»



Κύριε Διευθυντά,

Ὡς ἐπίλογο καί ὡς κατακλείδα στίς ἐπανειλημμένες, εἰς ὥτα μή ἀκουόντων, αἰτήσεις καί ἀπαιτήσεις γιά τήν τύχη τῶν φορητῶν εἰκόνων καί τῆς Ἀρχιερατικῆς μίτρας, παραθέτω τό ἀκόλουθο τοῦ Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου: «Τοῦ πλημμελοῦντος ὁ τήν ἀμαρτίαν ἐπαινών πολύ χαλεπώτερος» τό ὁποῖο, σέ ἐλεύθερη μετάφραση σημαίνει «αὐτός πού ἐπαινεῖ ἤ ἀνέχεται καί δέν  κατακρίνει τήν ἀμαρτία εἶναι χειρότερος ἀπό αὐτόν πού τήν διαπράττει».

Μέ ἐκτίμηση
Ἀναστάσης Κων. Πηχιών


* * *

Η ΟΔΟΣ καταχωρεί τον «επίλογο» του κ. Αναστάση Πηχιώνα, ευεργέτη της Καστοριάς και της ιστορίας του Μακεδονικού Αγώνα, σχετικά με την αίτησή του προς την Ι. Μητρόπολη Καστοριάς να δοθούν απαντήσεις και πληροφορίες για την τύχη και την κατάσταση ιερών και ιστορικών κειμηλίων. Tα οποία αποτελούν ταυτόχρονα περιουσία του λαού της Καστοριάς.

ΠΡΟΚΑΛΕΙ άλγος και μεγάλη απογοήτευση, αλλά και ερωτηματικά, η αινιγματική προσβολή που επιφυλάχθηκε σε ένα αληθινό και σεβαστό ευπατρίδη της πόλης της Καστοριάς, ο οποίος αναζήτησε στοιχεία για το γενικό και όχι το δικό του καλό ή συμφέρον.

ΚΑΙ ΟΜΩΣ, την στιγμή που η Ι. Μητρόπολη Καστοριάς διαθέτει ακόμη και γραφείο τύπου, που παρακολουθεί και καταγράφει συστηματικά την καθημερινότητα και ως γνωστό δεν χάνει ευκαιρία απάντησης σε συγκεκριμένους επικοινωνιακούς διαύλους, δεν βρήκε κανένα λόγο για να απαντήσει στον κ. Πηχιώνα.  Μάλιστα μόλις την προηγούμενη εβδομάδα ο ίδιος ο σεβασμιώτατος παραχώρησε συνέντευξη τύπου επί θρησκευτικών αλλά και κοσμικών ζητημάτων.

ΚΑΙ ΠΑΡΑ το γεγονός ότι η Μητρόπολη εκτός της πνευματικής της αποστολής, επιτελεί ταυτοχρόνως και ένα είδος δημόσιας υπηρεσίας, που συντηρείται από τον κρατικό προϋπολογισμό και πρέπει -αν δεν οφείλει- να απαντά σε εύλογα ερωτήματα και προπαντός τα καλόπιστα.

ΑΝΤΙ ΤΗΣ απάντησης μια μεγάλη σιωπή και αδιαφορία και ένα ακόμη μεγαλύτερο ερωτηματικό γιατί, είναι αυτό που θα συνοδεύει την αγνή πρωτοβουλία του κ. Πηχιώνα να επιδιώξει να φανεί χρήσιμος για μια ακόμη φορά στην ιδιαίτερη πατρίδα του.  Κρίμα.



Δημοσιεύθηκε στην ΟΔΟ στις 28 Ιανουαρίου 2016, αρ. φύλλου 821


Επιλογή σχετικών αναρτήσεων:

96 σχόλια:

  1. Οδαναγνώστης9/3/16

    Ο κ. Α. Πηχεών πάλεψε με φανερή ευγένεια για μια σοβαρή υπόθεση που αφορά όλη την Καστοριά. Το γεγονός ότι δεν έλαβε καμία απάντηση συνιστά τεράστια προσβολή προς το πρόσωπό του και προς όλους μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος9/3/16

    "Εκεί ψηλά στον Υμητό
    υπαρχει κάποιο μυστικό!"

    α υ τ ό χ θ ω ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος9/3/16

    ...κι όπως λέει κι Σαββόπουλος
    "θέλω να χορεύω
    και να κάνω εμετό"

    α υ τ ό χ θ ω ν
    [ξανά/για να ταιριάξει και με τον Υμητό!]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προφάσεις εν αμαρτίαις.......9/3/16

    http://www.lifo.gr/guide/culturenews/arts/92635

    Βρε μπας κι είναι εδώ οι εικόνες που ψάχνετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προφάσεις εν αμαρτίαις.......9/3/16

    "Από αυτούς τους ναούς περισυνελέγη σε δύο περιόδους, το 1965 και το 1972, για λόγους προστασίας από αρχαιοκάπηλους, ένας σημαντικός αριθμός φορητών εικόνων, οι οποίες πρόκειται εντός του έτους να εκτεθούν στο Βυζαντινό Μουσείο της πόλης, ενώ ένας ικανός αριθμός αναλόγων εικόνων εξακολουθεί να κοσμεί τα τέμπλα των ναών"
    Μήπως κάποιοι επιχειρούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα, για τα οποία ερωτά όχι πλέον μόνο ο κ. Αν. Πηχιών αλλά και εκατοντάδες ενδιαφερόμενοι εντός και εκτός Καστοριάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Athena9/3/16

    Αξιοπρεπής και σώφρων ο κύριος Πηχιών σε όλη την εξέλιξη αυτής της ιστορίας. Δεν έθεσε το ζήτημα επί προσωπικού, αλλά προφανώς κινήθηκε για το κοινό καλό. Τα σέβη μου!
    Με λύπη μου όμως διαπιστώνω ότι δεν έπραξαν το ίδιο και οι κανονικοί αποδέκτες του δίκαιου αυτού αιτήματος. Ούτε φαντασιώνομαι ούτε ψευδαισθήσεις τρέφω. Και τα δικά μου μάτια είδαν τα ονόματα τόσων ανθρώπων, οι οποίοι με την υπογραφή τους έθεσαν εαυτούς στο πλευρό του κυρίου Πηχιών και όχι οπωσδήποτε εναντίον των υπόχρεων να απαντήσουν.
    Και τα αυτιά μου άκουσαν από "κλαίουσες περί τα τείχη της Μητροπόλεως" (για να θυμηθώ και την ιλαροτραγική έκφραση σχολιαστή σε άλλη δημοφιλή ανάρτηση) την άποψη:
    "Καλέ, εδώ είναι τα κειμήλια, αλλά τα κρύβει ο Δεσπότης, για να τα φυλάξει"
    Αν αυτό πείθει τους ευσεβεστάτους και ευσχήμονας συμπολίτες μας... (χωρίς καμία διάθεση ειρωνίας προλαβαίνω να πω κι όποιος νιώθει, ας πιστέψει)
    Ομολογώ όμως ότι τέτοιο κουτσομπολίστικο επίπεδο δεν το περίμενα. Ένας μεταξύ άλλων δημόσιος υπάλληλος, ακόμη και Προϊστάμενος στην Υπηρεσία του, από ευθιξία και μόνο, αν όχι από το λησμονημένο φιλότιμο, μια απάντηση θα την έδινε. Έστω και διπλωματική.
    Ειλικρινά θλίβομαι όχι τόσο για το χθες (που δεν αλλάζει πια) όσο για το σήμερα που το κρατάμε αποτελματωμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος9/3/16

    Σκοτεινές ημέρες, εβδομάδες, μήνες, χρόνια... διανύουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο παλιος ειναι αλλιως9/3/16

    Για την Athena
    https://www.youtube.com/watch?v=JV0svKc5pv8
    Τραγουδια με νοημα!
    Τη Ρωμιοσυνη μη την κλαις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος10/3/16

    Κύριε Πηχιών, ΟΛΗ η Καστοριά είναι μαζί σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος10/3/16

    ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ!!!
    ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Athena
    Εγώ θλίβομαι περισσότερο για το αύριο.
    Μαύρο. Αυτό θα θερίσουμε αύριο.
    Όχι εμείς. Τα παιδιά μας.
    Συγχαρητήρια στην Ιερά Μητρόπολη Καστοριάς!
    Πολλά συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. επί τον Τύπον των ήλων...10/3/16

    Άλλα ειν' τ' άλλα, άλλο της Παρασκευής το γάλα, καθώς είπε και ο Καστοριανός Νεομάρτυς Ιάκωβος.
    Την ΟΔΟ, εκδότη, συνεργάτες και αναγνώστες την παρακάμπτουν ως μη υπάρχουσα στον Τύπο της Καστοριάς.
    Για να μη μιλήσω για τον αδελφό τον ελάχιστο, ο οποίος έθεσε το ερώτημα.

    http://www.neakastoria.gr/news/item/1444-i-mitropoli-kastorias-apantaei-apokleistika-sti-nea-kastoria

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Για γέλια και για κλάματα11/3/16

    @ΠΖ
    Λογικά στα συγχαρητήρια θα έβαζα πολλάάάά ερωτηματικά και εισαγωγικά.
    Μεγάάάλη εξυπνάδα να "δώσουν" τα στοιχεία σε άλλη εφημερίδα και όχι στην άμεσα ενδιαφερόμενη!!!!!
    Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα. Έχει κι αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια.
    Οι "εγκέφαλοι" έχουν πρόβλημα που εκθέτουν ανάρμοστα εαυτούς και αλλήλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος11/3/16

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Athena11/3/16

    Ούτε η ίδια μπορούσα να πιστέψω ότι θα έβγαινα τόσο γρήγορα αληθινή! Όταν μιλούσα για "κουτσομπολίστικο επίπεδο" είχα άλλα δεδομένα, αλλά η πρόσφατη εξέλιξη ξεπερνά κάθε όριο.
    Με τι έχουμε να κάνουμε εδώ; Με έναν επίσημο Φορέα ο οποίος απαξιοί να απαντήσει σε έναν Ευεργέτη (παραλείπω τις άλλες ιδιότητες του κυρίου Πηχιών) ο οποίος επί έναν χρόνο υποβάλλει ερωτήματα δημοσίως, επωνύμως και δικαίως και τελικά τον πλαισιώνουν (πάλι δημοσίως, επωνύμως και δικαίως) πλήθος συμπατριωτών (στην Ελλάδα και το εξωτερικό).
    Ο ίδιος Φορέας λοιπόν (προσδώστε του κι άλλο κύρος, αν θέλετε, με άλλη ονομασία, δεν αλλάζει κάτι στον ρόλο και τον προορισμό του) δίνει απάντηση επιλεκτικά σε μια κυρία, η οποία υπογράφει μόνο με το όνομά της.
    Αν χρειάζεται για κανέναν καχύποπτο, να διευκρινίσω ότι ούτε που την έχω δει ποτέ τη γυναίκα και δεν τίθεται ζήτημα επί προσωπικού.
    Γεννάται όμως σοβαρότατο ερώτημα.
    Έχει η κυρία Κωτσοπούλου άδεια ασκήσεως επαγγέλματος δημοσιογράφου;
    Η απάντηση θα κρίνει τόσο την ίδια όσο και τον εκπρόσωπο Τύπου που έσπευσε πριν από τον Δήμο και την Αρχαιολογική Υπηρεσία.
    Προσωπικά, αν δεν δοθεί απάντηση επ' αυτού, δεν ασκώ καμία κριτική.
    Ή μήπως ήταν προτιμότερο, κύριε Μπαϊρακτάρη, να στείλετε κι εσείς τον διαχειριστή της πολυκατοικίας σας με ένα κασετοφωνάκι ή ένα μπλοκάκι στο χέρι;
    Όλο αυτό δεν είναι λαϊκότητα αλλά λαϊκισμός του χειρίστου είδους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Athena11/3/16

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Διαίρει και βασίλευε11/3/16

    Δηλαδή ρε αθεόφοβοι, οι άλλες εφημερίδες τι είναι;;; Φυλλάδες;; Τους έξυπνους πήγατε να κάνετε; Κι όλοι εμείς που υπογράψαμε είμαστε παιδιά ενός κατώτερου θεού; Έτσι μας κάνατε κομμάτια. Διαιρέσατε τον λαό σε "δικούς σας" και σε "ξένους".
    Εύχομαι να ντρέπεστε τώρα, για να δείξετε αληθινό χριστιανικό ήθος.
    Καλή μετάνοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος11/3/16

    ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΛΛΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΕΥΝΑ
    https://www.youtube.com/watch?v=7pk42QviTew

    https://www.youtube.com/watch?v=m-eBcHgp-Ug

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Athena
    Κατά τη γνώμη μου η κυρία Κωτσοπούλου είναι αγενώς αντιδεοντολογική και προσβλητική. Κάνει λέει ρεπορτάζ, και δεν έρχεται σε επικοινωνία με τον κ. Πηχιών! Ούτε με την εφημερίδα, την οποία δεν αναφέρει καθόλου. Όπως δεν αναφέρει τα ηχηρά ονόματα που υπογράφουν το "Ψήφισμα".
    Όπως δεν αναφέρει τι συνέβη παλιότερα.
    Γι' αυτήν και τον εκδότη της εφημερίδας, υπάρχει μόνο ο Δέσποτας. Κανείς άλλος.
    Ούτε οι εικόνες που εξαφανίστηκαν από την Καστοριά, ούτε οι Καστοριανοί. Δε ρωτά κανένα, μόνο τον Δέσποτα και τον εαυτό της.
    Απαράδεκτη κατάσταση. Τριτοκοσμική. Ανήθικη και [........] απέναντι στον ευεργέτη της πόλης και τους Καστοριανούς που τους ταλανίζει αυτή η ιστορία.
    Τώρα η κυρία παραδίδει μαθήματα δημοσιογραφίας στον ευεργέτη της Καστοριάς τον κ. Πηχιών.
    Πώς κατάντησε η Καστοριά αγαπητέ μου Αναστάση!
    Πώς κατάντησε η Καστοριά.
    Η κυρία Λουκά λείπει....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος11/3/16

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΗ Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ.
    ΑΠΛΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Athena11/3/16

    Κύριε Μπαϊρακτάρη,
    επειδή έστειλα ένα σχόλιο και δεν το βλέπω ακόμη δημοσιευμένο, επανέρχομαι για να διευκρινίσω.
    Είναι θέμα όχι μόνο σεβασμού της κοινωνίας αλλά και επαγγελματικής ευσυνειδησίας και δεοντολογίας να παραχωρούνται στοιχεία από επίσημους φορείς μόνο σε πρόσωπα εγνωσμένης και νόμιμης σχέσης με το θέμα. Άλλο είναι να δημοσιεύει κάποιος ειδήσεις στον Τύπο, έχοντας όμως τη νόμιμη άδεια Εκδότη/Διευθυντή Εφημερίδας και άλλο η "αντιποίηση".
    Αν η εν λόγω κυρία έχει τη σχετική άδεια, ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη, αρκεί να μας ενημερώσει.
    Ο εκπρόσωπος Τύπου όμως οφείλει εκείνος συγγνώμη από όλα τα Μ.Μ.Ε. της Καστοριάς για την επιλεκτική αντιμετώπιση.
    Ο λόγος των Πατέρων "Η διάκρισις υψίστη πασών των αρετών" δεν σημαίνει αυτό ακριβώς που έκαναν και το οποίο είναι κατάφωρη αδιακρισία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος11/3/16

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρήστος11/3/16

    @Athena
    Αγαπητή μου, το ζήτημα δεν είναι η κυρία Κωτσοπούλου, ή όπως τη λένε την κυρία, που δε μ'ενδιαφέρει πως τη λένε... Οι αντιδεοντολογική πράξη της δείχνει το επίπεδό της και πώς αντιμετωπίζει τον ευεργέτη της πόλης μας.
    Ούτε ο εκπρόσωπος της Μητρόπολης, που φοβάται ακόμη να να πει το όνομά του!! Αυτό δηλώνει πολλά.
    Το ζήτημα είναι ότι ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΕ ότι υπάρχουν χαμένες εικόνες.
    Αυτό μετράει. Με λίγα λόγια δηλαδή και συμπερασματικά, Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΚΥΡΙΑΣ επιβεβαιώνει ότι ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΚΛΕΨΕ ΕΙΚΟΝΕΣ!
    Τελεία και παύλα.
    Οπότε, ο λαός, περιμένει την επίσημη απάντηση του Μητροπολίτη. Όχι της οποιασδήποτε κυρίας και του οποιουδήποτε εκπροσώπου που φοβάται να πει το όνομά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κατερίνα11/3/16

    Περιμένω με αγωνία τι θα γράψει ο κ. Πηχιών, ο κ. Δαουτόπουλος και η ΟΔΟΣ.
    Όχι τι θα γράψει, και τι θα υποστηρίξει, η οποιαδήποτε κυρία, που παρουσίασε στα καρναβάλια ομολογουμένως πολύ επιτυχημένα, τους Ραγκουτσαραίους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος11/3/16

    @Κατερίνα
    Κι εγώ περιμένω τι θα γράψει ο κ. Πηχιών. Όχι πια στον τοπικό Τύπο, αλλά στον Πανελλήνιο... ούτε στον Σεβασμιώτατο χρειάζεται πια να απευθυνθεί, αλλά στους ιεραρχικά ανωτέρους του.
    Άντε γιατί αυτή τη συμπεριφορά των διαπλεκόμενων, προ αντιρατσιστικού νόμου θα τη χαρακτηρίζαμε άνετα "γυφτιά". Τώρα σίγουρα "αχαρακτήριστη".....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κ.Χ.11/3/16

    Δυστυχώς "πιάστηκαν στον ύπνο" οι πρωτεργάτες αυτής της κίνησης. Ο μεν εκπρόσωπος Τύπου της Μητροπόλεως δεν αποκλείεται να έδωσε τη συνέντευξη, για να μη θεωρηθεί ότι η Μητρόπολη έχει κάτι να κρύψει, οι δε άνθρωποι της Εφημερίδας να νόμισαν ότι "έπιασαν λαβράκι"(βλ. αποκλειστικότητα)
    Είναι κι αυτό μια εξήγηση, που πιθανόν να αποτελεί και τη δική τους πρόφαση. Δικαιολογία καλοπροαίρετη μεν, αφελής δε.
    Γιατί όλοι τους έχουν μια ηλικία που δεν επιτρέπει ανωριμότητες κι αυθαιρεσίες, αλλά απαιτεί προνοητικότητα όλων των παραμέτρων και των ενδεχομένων εξελίξεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος11/3/16

    Τι λες τώρα κι εσύ ΚιΧι μου;;;;
    Παίξε-γέλασε είναι τα κειμήλια της Καστοριάς; ή 200 άνθρωποι από όλους τους χώρους είναι για τέτοιο φτύσιμο; το περιεχόμενο της απάντησης του παπά δεν το πρόσεξες; έτσι παραγράφεται το αδίκημα; οι ίδιοι δηλαδή άμα κρατήσουν μυστικό ένα αδίκημα θα έχουν ήσυχη τη συνείσηση τους μετά από χρόνια; γιατί δεν κάνουν επαναψηλάφηση της υπόθεσης να τους παραδεχτούμε αλλά συνέχεια τα κουκουλώνουν; ε θέλουν δε θέλουν, θα έρθει η ώρα που το απόστημα θα σπάσει και τότε να δούμε ποιο ποτάμι τους ξεπλένει!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος11/3/16

    Προφανώς, αν ήταν "ντόπιος" ο κ. Πηχιών και δεν είχε δωρήσει το αρχοντικό του για στέγαση Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα, θα είχε λάβει απάντηση.
    Έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Οδαναγνώστης11/3/16

    Πολύ προκλητική η απόφαση του δεσπότη μας να απαντήσει αλλού. Και αψυχολόγητη και άκρως αντιδεοντολογική. Είναι τεράστιο το λάθος του να παρασύρεται από το συναίσθημα και να μην τηρεί βασικούς κανόνες της δεοντολογίας και δείχνει να έχει ξεχάσει ότι δεν είναι προσωπικό το θέμα και ότι εκπροσωπεί έναν θεσμό, όχι τον εαυτό του. Αναρωτιέμαι πώς γίνεται να μην έχει έναν έστω συνεργάτη να τον συμβουλέψει σωστά. Είναι απίστευτο αυτό που συμβαίνει, τελείως απίστευτο. Στεναχωρεί και απογοητεύει πολύ όλους εμάς που σεβόμαστε τον θεσμό που εκπροσωπεί και πονάμε πολύ γι' αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μιμόζα η αισχυντηλή11/3/16

    Εκείνο που έκανε σε εμένα εντύπωση είναι το εξής:
    Ο επίλογος που έγραψε ο κ. Πηχιών αποδεικνύεται σοφός. Ο επίλογος που επέλεξε να γράψει η Μητρόπολή μας θλιβερός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Οδαναγνώστης11/3/16

    Μεθαύριο το απόγευμα θα παιχτεί το ίδιο θέατρο: θα μαζευτεί ο κόσμος και θα ζητήσει από όλους συγγνώμη, αφού είναι η Κυριακή της συγχώρεσης. Όμως, η συγγνώμη του δεν θα είναι αληθινή, απλώς γιατί δεν θα είναι αποτέλεσμα κάποιας αυτοκριτικής, τι κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος11/3/16

    Ο Θεός και η ψυχή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος11/3/16

    Όλοι οι Καστοριανοί είναι με το μέρος του κ. Πηχεών. Όλη η πόλη........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος11/3/16

    Δεν το χωράει ο νους μου: 200 ευυπόληπτοι πολίτες αυτού του προικισμένου αλλά και άτυχου τόπου έβαλαν την υπογραφή τους χωρίς να στρέφονται εναντίον κάποιου, αλλά απλώς ρωτώντας και ζητώντας να μάθουν, όπως έχουν υποχρέωση όλοι οι συμπολίτες τους και κάποιος υψηλά ιστάμενος, αυτός που θα έπρεπε να τους σέβεται περισσότερο, τους αψηφά εντελώς και κάνει σπασμωδικές κινήσεις για να τους αποφύγει. Καλά τα λέει η παροιμία για τα μεταξωτά βρακιά,αλλά πού να τους βρεις εδώ τους επιδέξιους κ...ς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Το λουλουδάκι του μπαξέ11/3/16

    Για τον Οδαναγνώστη

    "Στεναχωρεί και απογοητεύει πολύ όλους εμάς που σεβόμαστε τον θεσμό που εκπροσωπεί και πονάμε πολύ γι' αυτό." γράφετε. Συμφωνώ όχι μόνο ως προς το νόημα, αλλά και ως προς την ακριβολογία σας.
    Γιατί οι περισσότεροι συχνά θεωρούν τους επισκόπους εκπροσώπους του Θεού επί της γης, ενώ ο Θεός δεν έχει ανάγκη από εκπροσώπους. Σ' αυτήν εδώ τη ζωή και στον κόσμο Θεσμό εκπροσωπούν κι αυτό δεν είναι κακό. Γι' αυτό μετά την εκλογή τους δίνουν όρκο-διαβεβαίωση και στο Σύνταγμα. Για να τιμήσουν επομένως αυτόν τον λόγο τους, το σωστό είναι να κινούνται σε θεσμικά πλαίσια και να μη κάνουν παρασπονδίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος11/3/16

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος11/3/16

    Οι εικόνες και τα χειρόγραφα, είναι ο πολιτισμός μας. Ανήκουν στο λαό. Δεν ανήκουν σε κανέναν άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος11/3/16

    "Ζητούνται Κληρικοί γεμάτοι φλόγα"!
    ΦΕΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος11/3/16

    Αν το καλοσκεφτείς, είναι ασύλληπτο αυτό που συμβαίνει: ενώ δεν φταίει φυσικά ο μητροπολίτης για τα κειμήλια που έκαναν φτερά χρόνια πριν (άλλος μητροπολίτης τα σούφρωσε), με τη στάση της σιωπής που δυστυχώς επέλεξε αυτοκαταδικάζεται κι αδικεί τον εαυτό του ο ίδιος. Και μας αφήνει να παρακολουθούμε άφωνοι και κεραυνοβολημένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Βασίλειος11/3/16

    Οδαναγνώστη, όλα καλά αυτά που γράφεις, αλλά έχω μια διαφωνία στην απορία σου: Αναρωτιέμαι πώς γίνεται να μην έχει έναν έστω συνεργάτη να τον συμβουλέψει σωστά.
    Δεν αρκεί, αγαπητέ, να έχει κανείς συμβούλους που να προτείνουν σωστά. Το απαραίτητο είναι να έχει μάθει να ακούει και να μη γοητεύεται από άμεσες ή έμμεσες κολακείες, καθώς επίσης και να μην έχει απόλυτη εμπιστοσύνη στη δική του σκέψη ή το "ένστικτό" του (όπως λένε μερικοί), αλλά να διασταυρώνει τις πληροφορίες. Στην περίπτωση δηλαδή των Χριστιανών, να κάνει πρώτα τον σταυρό του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος11/3/16

    Αμ, το άλλο; Να μιλάει ο εκπρόσωπός του, να αναφέρεται στην ΟΔΟ και να μη λέει πουθενά το όνομά της; Και δεν χρεάζεται ψυχολόγος για να μας πει γιατί το κάνει-όλοι καταλαβαίνουμε πολύ καλά το γιατί. Αλλά αυτό δεν είναι για ζήτω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος11/3/16

    Ο εγωϊσμός τους, βγάζει μάτι, σοκάρει [.....] Είναι δυνατόν να συμπεριφέρονται έτσι σε έναν ευεργέτη της πόλης; [.....]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος11/3/16

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Η ΟΔΟΣ παρακαλεί τους αναγνώστες να συγκρατούν τα σχόλιά τους, να τοποθετούνται επί της ουσίας των αναρτήσεων και των σχολιασμών και να αποφεύγουν τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Σφάξε με, πασά μου, να αγιάσω (!)11/3/16

    Η ΟΔΟΣ παρακαλεί τους Αναγνώστες... αλλά όταν έχουμε γίνει πυρ και μανία μ' αυτές τις ανοησίες, άντε να συγκρατηθούμε!
    Είναι με τα σωστά τους οι άνθρωποι;
    Όταν διαβάζουν ανώνυμα σχόλια, μας κατηγορούν για την ανωνυμία, όταν γράφουμε επώνυμα, μας αδειάζουν στην πλάκα! ΔΙΑΚΟΣΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΖΑ;;;;
    Δεν ξέρω τι θα κάνετε, αλλά στο επόμενο φύλλο της ΟΔΟΥ, να γραφτούν οπωσδήποτε όλα αυτά τα ονόματα και να θυροκολληθεί ο πίνακας στην πύλη του Επισκοπείου.
    Την υπογραφή μας δεν την έχουμε για πέταμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος11/3/16

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος11/3/16

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Θέλετε στοιχεία; Ορίστε:11/3/16

    Ο Πηχιών τα έκλεψε! Ο Πηχιών!
    178 εικόνες, 2 τέμπλα, 22 ασημένιες καντήλες, 117 χειρόγραφα, 78 κώδικες και 8 πολυελαίους. Ο ένας είναι στο σαλόνι του. Γνωστό αυτό. Και νομίζω 5 Ευαγγέλια τυπωμένα στη Βενετία.

    Από αυτά, πούλησε αρκετά! Και έβγαλε λεφτά. Πολλά λεφτά, ο άπληστος. Σε 1-2 δεκαετίες θα εμφανιστούν στις διεθνής δημοπρασίες και μουσεία. Ως άγνωστη προέλευση.

    Αν και Ορθόδοξος, δεν πτοήθηκε από τον φόβο της Κολάσεως. Ο Μαμωνάς μπορεί να βάλει ένα χεράκι στο τέλος για να την αποφύγει. Εδώ ο άλλος για τα γεράματα του είχε δισεκατομμύρια στη Καραϊβική. Ή ο άλλος πουλούσε γη της Παλαιστίνης, ο Πηχιών θα πτοηθεί!

    Και αφού έβγαλε πολλά χρήματα από τη κομπίνα, ο πονηρός, για στάχτη στα μάτια, μας πρόσφερε το αρχοντικό του, στο Ντουλτσό! Ιδιοφυές!

    Έτσι πέρασαν τα χρόνια και σήμερα τσάμπα ασχολούμαστε: Διότι η υπόθεση έχει κλείσει, όπως αναφέρει ο εκπρόσωπος του [.......]. Το αδίκημα έχει παραγραφεί. Ούτε γάτα, ούτε ζημιά.
    Έτσι αγαπητή κυρία Δώρα. Έτσι να τα γράψεις, όπως στα λέω.

    Οπότε, ο κ. Πηχιών πρέπει να απαλλαγεί από το άγχος του: Μπορεί πλέον να ανάβει τον πολυέλαιο στο σαλόνι του, χωρίς φόβο μήπως τον ανακαλύψουν, για να διαβάζει άνετα τα χειρόγραφα και τους κώδικες.

    Και να φωτίζονται, χωρίς τον φόβο σύλληψης, οι βυζαντινές εικόνες πάνω από το σκρίνιο, όταν θα τον επισκέπτονται ο κ. Δαουτόπουλος με τον κ. Μπαϊρακτάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τασούλης ο ηλεκτρολόγος11/3/16


    Αδερφέ μου, να σε φιλήσω ! Μ' έκανες και γέλασα με την ψυχή μου. Άνοιξα κι εγώ να μορφωθώ, έχω και λίγο άρρωστο το παιδί και με βρέθηκε θείο δώρο το σχόλιο σου με τα "στοιχεία". Έχεις ταλέντο όμως ! Μακάρι και να γνωριζόμασταν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος11/3/16

    Πώς να συγκρατηθεί κανείς, Παναγιώτη; Λίγο πριν την Σαρακοστή, τέτοια παρακμή. Τέτοιο κατάντημα. Να ντρέπεσαι που ζεις σ' αυτή την πόλη. Να ντρέπεσαι, στη κυριολεξία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ε.Μ.11/3/16

    Εμένα δε μου βγαίνει από το μυαλό η απερισκεψία της εφημερίδας που είχε την αποκλειστικότητα!
    Βρε παιδιά.... με ποια λογική πήγατε εσείς να πάρετε απάντηση για κάτι που ρωτούσαν άλλοι; Τότε στην ΟΔΟ να μάθουν να κολλάνε μπρίκια... Άμα είναι να ξεκινάνε κάτι και να τους βάζετε τρικλοποδιές οι συνάδελφοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος11/3/16

    Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, οι περισσότεροι από αυτούς που γράφουν αυτά τα σχόλια είναι άνθρωποι που υπέγραψαν το ηλεκτρονικό ψήφισμα. Για να ενημερωθούν όμως οι αναγνώστες και στα άλλα μέρη, υπενθυμίζεται ότι δεν μιλάμε μόνο για φυσικά πρόσωπα ξεχωριστά, αλλά και για συλλογικές εκδηλώσεις συναίνεσης προς τον κ.Πηχιών και τον κ. Δαουτόπουλο, οι οποίοι υπήρξαν οι εμπνευστές αυτής της κίνησης.
    Οι ΕΝ.ΔΗΜΟ. που υπέγραψαν ως συλλογική κοινότητα πολιτών πώς σχολιάζουν αυτήν την εξέλιξη;
    Για τις βουλευτίνες δεν τρέχει κάστανο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Πού να σου εξηγώ...11/3/16

    @ΕΜ
    Τώρα είμαστε για να τραγουδήσουμε όλοι μαζί "Α βρε Αντώ...η Πα...ρά τι σ' έμελε να πάθεις... την αποκλειστικότητα στη φάγαν άλλοι!"
    Γεια σας δημοσιογραφάρες που επιτρέπετε τέτοιες συμπεριφορές στον κλάδο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Πήγαινε να δεις αν έρχομαι ...12/3/16

    Η Καραγιαννίδου τι λέει για όλα αυτά;
    Απορώ πώς δεν την έλαβαν υπόψιν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΤΖΑ !12/3/16

    Ύστερα από τα σχόλια που διάβασα, μόνο για Επίλογο δεν το βλέπω. Μάλλον Πρόλογος είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος12/3/16

    @Πού να σου εξηγώ
    Τώρα μιλάς για δημοσιογραφία στην Καστοριά. Μίλησε καλύτερα περί εκβιασμών.... Γι' αυτό καταντήσαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ιωάννης Μάρκου12/3/16

    Να θυμίσω μία άλλη ιστορία για τη τοπική δημοσιογραφία, τη κυρία Κωτσοπούλου και τη Νέα Καστοριά:
    http://odos-kastoria.blogspot.gr/2012/02/blog-post_403.html
    Καμία επανόρθωση δεν έκανε η εφημερίδα,ούτε η κυρία Κωτσοπούλου.
    Και δε δημοσιεύθηκε η επιστολή μου στην Νέα Καστοριά.
    Ι.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Οδαναγνώστης12/3/16

    Αξιότιμε κ Μάρκου, αν και φανατικός αναγνώστης της ΟΔΟΥ, δεν το είχα αντιληφθεί το φοβερό ντοκουμέντο σας που αφορά την αποκλειστική "συνεντευξιάζουσα", οπότε έβγαλα τα συμπεράσματά μου. Όμως εξακολουθώ να έχω μια απορία: καλά η ίδια η δημοσιογράφος, οι άλλοι όμως που είναι συνυπεύθυνοι για την κατρακύλα; Ο ιδιοκτήτης της εφημερίδας που συνεργάζεται-πρώην δημοτικός σύμβουλος; Η δ/ντρια σύνταξης-φιλόλογος; Ο υπεύθυνος σύνταξης; Δεν ξέρουν τη δεοντολογία;Πώς εγκρίνουν τα λάθη της; Ή μήπως μπρος στο χρήμα οι κανόνες πάνε περίπατο; Δεν το περιμέναμε από αυτούς-πολύ κρίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Οδαναγνώστης12/3/16

    Με αυτά τα δεδομένα και ο πιο καλοπροαίρετος αναγνώστης της αποκλειστικής συνέντευξης μένει με το στόμα ανοιχτό και απορεί και με την απόφαση του συνεντευξιαζόμενου να δώσει την απάντησή του εδώ, κάνοντάς την ακόμα πιο διάτρητη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος12/3/16

    Αχ, κύριε Ι.Μ., τι λαχτάρα μας έκανες πρωί πρωί! Είδα τα αρχικά σου και νόμισα προς στιγμήν ότι μας έκανε τη χάρη να πάρει τον λόγο η Ιερά Μητρόπολις και τα 'χασα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Επίτροπος12/3/16

    Και, Σεβασμιώτατε, επειδή σας τιμώ και σας παρακολουθώ, αλλά κι επειδή είμαι μεγαλύτερός σας και με βρήκατε εδώ, στην Καστοριά, σας συνιστώ να βγάλετε από τον νου σας κάθε υποψία σεναρίου συνωμοσιολογίας για δήθεν εχθρούς σας. Κανείς δεν σας εχθρεύεται -ποσο μάλλον ο κ. Πηχεών, που ούτε μένει εδώ ούτε προηγούμενο έχει μαζί σας, και σας θυμίζω πως και θεολόγος και θεοσεβούμενος είναι, ίσως και να έπρεπε να τον είχατε βραβεύσει για την όλη προσφορά του στον τόπο μας, τόσους έχετε βραβεύσει πια. Τέλος και με όλο τον σεβασμό, μην ψάχνετε τον εχθρό στους άλλους, αλλά δείτε τα λάθη σας, γιατί κανείς δεν έχει το αλάθητο, ούτε ο Πάπας. Κι εσείς δεν κλέψατε φυσικά, αλλά δεν το χειριστήκατε σωστά. Η σιωπή ποτέ δεν είναι λύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Απλός πολίτης12/3/16

    Να τα λέτε αυτά κύριε Μάρκου μπας και ξυπνήσουν οι κοιμισμένοι!!!
    Και μη νομίσετε ποτέ ότι είστε μόνος. Όποιος έχει δίκιο, έχει κι άλλους πολλούς και εκλεκτούς μαζί του. Το θέμα είναι ότι όντως έχετε δίκιο, γιατί δια νόμου ήταν υποχρεωμένη η εφημερίδα να δημοσιεύσει την επιστολή σας (εδώ είναι ολοφάνερη λογοκλοπή και παραβίαση πνευματικών δικαιωμάτων).
    Επαναπαύθηκαν που δεν τους κάνατε μήνυση; Θεωρούν ότι μπορούν συνεχώς να κάνουν του κεφαλιού τους, επειδή τα αδικήματα μετά την παρέλευση χρόνου παραγράφονται;
    Είμαστε άξιοι πολλών δακρύων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος12/3/16

    @Ι.Μ.
    Να θυμίσω κι εγώ τον αβυσσαλέο διάλογο που είχαμε κάποτε σε αυτό εδώ το μπλογκ με τον άλλο σοβαρό υπεύθυνο της "Νέας Καστοριάς", τον φίλο μας τον Δημήτρη Ιωαννίδη.
    Ειλικρινά αναρωτιέμαι, δεν διαβάζει τόσα σχόλια ή δεν τον αφορούν; Γιατί δεν παρεμβαίνει, να πάρει θέση ή να μας διαφωτίσει; Γίνεται δημοσιογραφία σε αποστειρωμένο περιβάλλον; Γιατί βλέπουμε να κάνουν πέρα όλους εμάς, τους υποστηρικτές μιας άποψης διαφορετικής από τη δική τους, σαν να είμαστε μικρόβια.
    Ο χρόνος θα δείξει τις αληθινές αξίες.

    Φυσικά ανώνυμα το γράφω το σχόλιο
    και ας τολμήσει κανας εξυπνάκιας
    να με εγκαλέσει για την ανωνυμία.
    Είδα πού τη γράψανε και την επωνυμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος12/3/16

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος12/3/16

    Έγραψε η Καστοριανή Εστία προ ολίγου:

    Η Μητρόπολη Καστοριάς άλλα λέει και άλλα πράττει για τα τοπικά Μέσα Ενημέρωσης στο θέμα των Ιερών Κειμηλίων

    Με μια μάλλον ασαφή και με πολλές αντιφάσεις δήλωση του εκπροσώπου της, "αποκλειστικά" στην Εφημερίδα Νέα Καστοριά και στην κ. Θ. Κωτσοπούλου, η Ιερά Μητρόπολη Καστοριάς, επιχειρεί να υποβαθμίσει στο επίπεδο του... facebook, το μείζον θέμα της συλλογής υπογραφών για την επιστροφή των Ιερών Κειμηλίων. Τα οποία έχουν εξαφανισθεί στο παρελθόν από την Μητρόπολη και το θέμα ανακίνησε με επιστολή του στην Εφημερίδα "ΟΔΟΣ" ο έγκριτος συμπολίτης μας κ. Αναστάσιος Πηχεών.

    Στην δήλωσή του ο εκπρόσωπος της Μητρόπολης αναφέρει επί λέξει:
    "Κακώς τίθεται το ερώτημα προς την Μητρόπολη. Πρέπει να απευθύνουν τα ερωτήματα προς τους φορείς"

    Και αμέσως μετά συμπληρώνει:
    "Σε όποιον έχει απορίες επί του θέματος, μπορεί να έλθει στη Μητρόπολη, να τις θέσει και να πάρει τις απαντήσεις του. Τα παιδιά επικοινωνούν προσωπικά με τον πατέρα τους και όχι διά του τύπου"

    Προφανώς ο σεβαστός εκπρόσωπος είναι ο πρώτος που "παραβιάζει" την παραπάνω αρχή και πριν αλέκτωρ φωνήσαι ... επικοινωνεί εκείνος με το ποίμνιο διά του τύπου της επιλογής του!

    Εκτός κι αν υπάρχουν εφημερίδες που θεωρούνται "Παιδιά ενός κατώτερου Θεού" ή ενός κατώτερου εκδότη...

    Και για να αιτιολογήσει την μονόπλευρη σχέση της Μητρόπολης με τον τοπικό τύπο δηλώνει ότι:
    "Από την άλλη πλευρά όμως, υπάρχουν κάποιοι εκδότες που δεν στέλνουν τα έντυπά τους στη Μητρόπολη, επομένως ορισμένα θέματα δεν τα γνωρίζουμε. Πώς λοιπόν να απαντήσουμε σε κάτι που δεν γνωρίζουμε"

    Την ίδια απορία εκφράζουμε κι εμείς όταν βλέπουμε ότι οι αναγνώστες μας ενημερώνονται μέσω άλλων εφημερίδων άσχετων με το θέμα.

    Όσο για την εκφρασμένη απαξίωση της Μητρόπολης προς τα ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης και προς ενημέρωση των αναγνωστών μας, θα πρέπει να πούμε ότι η Ιερά Μητρόπολη Καστοριάς έχει καταργήσει προ πολλού την επικοινωνιακή της σχέση με ορισμένες τοπικές εφημερίδες διατηρώντας ειδική λίστα με κάποιες άλλες.

    Και επικοινωνεί μ΄ αυτές, στέλνοντας τον ηλεκτρονικό "σύνδεσμο" που παραπέμπει στην ιστοσελίδα της όπου είναι αναρτημένα όλα τα δελτία τύπου με άφθονο φωτογραφικό υλικό από όλες τις εκδηλώσεις της.

    Αν αυτό δεν είναι ηλεκτρονική επικοινωνία τότε τι είναι;

    http://kastoriani-estia.blogspot.gr/2016/03/blog-post_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος12/3/16

    Είναι γνωστή η τακτική της Μητρόπολης. Γι' αυτό τόσα χρόνια οι Καστοριανοί [.........].

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος12/3/16

    "Τα παιδιά επικοινωνούν προσωπικά με τον πατέρα τους και όχι διά του τύπου"

    Τι μπούρδες είναι αυτές;;;;
    Είμαστε εμείς ανήλικα ή έγινε ξαφνικά ο κάθε παπάς πατέρας μας; Δηλαδή, αν οι παππούδες στο Γέρμα δεν πηγαίναν στη Μητρόπολη και κάναν καταγγελία στον Τύπο, δεν θα την έψαχνε την υπεξαίρεση;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος12/3/16

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ευλόγησον!12/3/16

    Χίλια ΜΠΡΑΒΟ στην ΚΑΣΤΟΡΙΑΝΗ ΕΣΤΙΑ!
    Έτσι γίνεται η δημοσιογραφία λειτούργημα.
    Και χαιρόμαστε κι εμείς που δεν βάζουμε στεγανά στην ενημέρωσή μας. Ειρήσθω εν παρόδω, δεν είναι όλοι οι τοπικοί "μαχητές της ενημέρωσης" για τ' ανάθεμα.
    Αλήθεια κάποιοι -είτε μας αρέσουν είτε όχι- κινούνται απολύτως νόμιμα.
    Ποια Δικαιοσύνη όμως θα αναλάβει να ασκήσει έλεγχο για τους/τις "δημοσιογράφους-μαϊμούδες"; Αυτούς κι αυτές δηλαδή που άφησαν πίσω τους τα ξεσκονόπανα και πιάσαν ένα ματσούκι στο χέρι και το προτείνουν αδιακρίτως;
    Διάβαζα παλαιότερα ότι ένας κλάδος εργαζομένων ζητούσε, όταν παρίστανται σε δημόσιες εκδηλώσεις άνθρωποι που παρουσιάζονται σαν Φωτογράφοι π.χ. να έχουν καρφιτσωμένη επάνω τους την κάρτα/ταυτότητα του εργασιακού τους φορέα. Λογικό και επιβεβλημένο δεν είναι;
    Καθόλου δεν μ' ενδιαφέρει που έλεγε τον Καιρό η Πετρούλα χωρίς να είναι μετεωρολόγος. Τότε μπορούσα να αλλάξω κανάλι.
    Άμα όμως ο οδηγός των ΚΤΕΛ δεν είναι ο επαγγελματίας με τη νόμιμη άδεια, αλλά ο ξάδεφός του ο ανειδίκευτος, τότε δεν μπορώ ούτε να το ξέρω ούτε να το σκάσω απ' το παράθυρο.
    Ο ερασιτεχνισμός σε ζητήματα που αφορούν το κοινωνικό σύνολο είναι άκρως επιζήμιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ώρα για μπουγάδα! Μαζεύτηκαν πολλά άπλυτα12/3/16

    Πολύ σωστά γράφει η ΚΑΣΤΟΡΙΑΝΗ ΕΣΤΙΑ :
    "Και επικοινωνεί μ΄ αυτές, στέλνοντας τον ηλεκτρονικό "σύνδεσμο" που παραπέμπει στην ιστοσελίδα της όπου είναι αναρτημένα όλα τα δελτία τύπου με άφθονο φωτογραφικό υλικό από όλες τις εκδηλώσεις της."

    Επειδή τα παιδιά ΔΕΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ, ας καταθέσω και μια εμπειρία σε πανελλαδικό επίπεδο. Βλέπουμε καθημερινά δελτία Τύπου στη romfea.gr. ΟΚ! κανένα πρόβλημα (λέμε τώρα). Στο orthodoxia.info γιατί δεν έχουν; Χρειάζεται να έχουμε αστυνομικό μυαλό για να συμπεράνουμε ότι μεροληπτούν στην αποστολή ειδήσεων σε συγκεκριμένα σάιτς;
    Ή αυτό το νιάου-νιάου από τους κεραμιδόγατους σημαίνει ότι τάχουν καλάάά με τον έναν και ζόρικα με τον άλλον, ο οποίος -ω του παραδόξου θαύματος!- έχει πτυχίο και θεολογίας και δημοσιογραφίας. Έχει όμως κι ένα "ελάττωμα"... Είναι Καστοριανός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος12/3/16

    ΕΥΓΕ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑΝΗ ΕΣΤΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΡΗΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΜΕΡΟΛΗΨΙΑ ΤΗΣ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος12/3/16

    Για τον φίλο που αναφέρει εκβιασμούς

    Μην ανησυχείς τόσο πολύ! Αλήθεια οι περισσότεροι από εμάς ξέρουμε ότι έχουμε βάλει το κεφάλι μας στον τορβά, κι ας μη καταλαβαίνει ο κ. Πηχιών γιατί γράφουμε ανώνυμα. Όμως αγαπάει ο Θεός τον κλέφτη, αγαπάει και τον νοικοκύρη. Και είναι γνωστό ποιοι είναι οι πραγματικοί νοικοκύρηδες στη Καστοριά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος12/3/16

    Ένα έχω να σας πω [......] ακόμα και για προσωπικές διάφορες τους με γείτονες για ένα κοτέτσι την κάλεσαν να βγάλει φωτογραφίες και να κάνει ρεπορταζ [......]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Τώρα θ' ανάψουμε τις Μεγάλες Μπουμπούνες12/3/16

    @63
    ΤΙ'ΠΕΣ ΤΩΡΑ, ΜΕΓΑΛΕ!!!! ΞΕΡΩ ΚΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΤΕΤΣΙ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΒΙΝΤΕΟ Η ΠΑΠΑΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΩΣΕΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΝΑ ΠΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΗΝΥΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝΤΑΝ ΤΟΤΕ ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
    Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΑ....
    ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΟΥΡΔΟΥΣ ΣΤΙΣ ΑΠΟΚΡΙΕΣ.
    ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΣΗΜΑΔΙΑΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος12/3/16

    Παρακαλώ να μη ασχολείστε με κοτέτσια και κότες, γιατί δεν είμαστε πίτουρα. Ας κρατήσουμε τον διάλογο σε υψηλό επίπεδο, όπως ξεκίνησε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος12/3/16

    Απάντηση στον ανώνυμο φίλο που με σχολίασε την 12/3/16: Ναί, ανήκω στη ΝΕΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑ, αλλά όχι σε κάποια από τις ιερές παράγκες της τοπικής δημοσιογραφίας, για να έχω τέτοιες αποκλειστικότητες, κείμενα "κειμήλια", δηλαδή... Με προσωπικότητες όπως ο μητροπολίτης μας πιθανότερο είναι να συναντηθούμε στην κόλαση, παρά στο κοκκινόχαλο σαλόνι του. Η ελευθερία δε που, προς τιμήν του, μας δίνει ο εκδότης στη Ν.Κ. είναι να συνυπάρχουμε, δημοσιογράφοι και "δημοσιογράφοι", χωρίς καν να μιλιώμαστε μεταξύ μας. Γι' αυτό μου ξεφεύγουν πράγματα. Σε κάλυψα, φίλε; ΔΗΜ. ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος12/3/16

    Όλοι εσείς που αναφέρεστε στη συγκεκριμένη [.....] συγχωρήστε την. [.....] δεν ξέρει ούτε από δεοντολογίες για να κάνει πλήρες ρεπορτάζ ούτε από αμεροληψίες, για να πάρει και την άλλη γνώμη. Απλά, την κάλεσε ο [.....] της έδωσε ένα έτοιμο κείμενο και τό 'βαλε. Τί δεν καταλαβαίνετε; (Αν ήταν δικό της το κείμενο, θα είχε τα γνωστά [.....]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος13/3/16

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ι.Ι.13/3/16

    Πώς τα καταφέρνετε κάθε φορά οι σχολιαστές στην “Οδό” και γράφετε τόσα πολλά ή τόσο λακωνικά που να χρειάζονται αργό διάβασμα για να καταλάβουμε……. Ας πούμε, γιατί λέει ο Ανώνυμος “αν ήταν ντόπιος ο κ. Πηχιών”; Γιατί; Δεν είναι; Αν διαβάσει σήμερα το σχόλιό μου, παρακαλώ ας εξηγήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Παλιά Καστοριά13/3/16

    Να που μερικοί (έως πολλοί…) ξέρουν επακριβώς ποια πρόσωπα βρίσκονται πίσω από τη ΝΕΑ ΚΑΣΤΟΡΙΑ. Ιδιοκτήτης, διευθύντρια σύνταξης, υπεύθυνος σύνταξης… Αυτοί γιατί κάνουν την πάπια;
    Δεν έχουν ευθύνη; Μόνο ο κύριος Ιωαννίδης βγήκε και μίλησε ανοιχτά και του βγάζω το καπέλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Όποιος σπέρνει ανέμους, θερίζει θύελλες13/3/16

    @Επίτροπος
    Καινούριος είσαι στο παγκάρι ελόγου σου; Γιατί αν είχες χρόνια, θα ήξερες ότι εδώ πέρα έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας, για να πείσουμε ότι δεν είμαστε εχθροί του Δεσπότη. Και μη καταλαβαίνοντας το πνεύμα μας, ασχολείται η Μητρόπολη με τους υποθετικούς “εχθρούς” και δε βλέπει ότι της τραβάνε το χαλί κάτω απ' τα πόδια οι αληθινοί πολέμιοί της, που είναι φυσικά οι αντίχριστοι (το αρχαιοελληνικό ένδυμα στις τελετές στους ναούς τους προαιρετικόν… η μαντίλα μπροστά στον ιμάμη υποχρεωτική)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος13/3/16

    Γιατί να συγχωρήσουμε, Ανώνυμε, εμείς την κυρία αποσιωπητικά; Ούτε την κατηγορήσαμε σε προσωπικό επίπεδο, αλλά στο κάτω κάτω της γραφής δεν ζήτησε καμιά συγγνώμη. Και καλά, συγγνώμη πες ότι δεν θέλει να ζητήσει. Μια παρέμβαση, υποστηρικτική του έργου που επιτέλεσε, δεν οφείλει στη δημοσιότητα που “υπηρετεί”; Μωρέ μόνο ο Τάκης ξηγήθηκε σταράτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος13/3/16

    Μ' αρέσει βρε μπαγάσα Ανώνυμε που είσαι σίγουρος πως το κείμενο το έδωσε ο….. (άσε Παναγιώτη, τα βάζω γω τα αποσιωπητικά)! Μπροστά ήσουν ή τόμαθες από την ίδια; Πε μας κι εμάς και δε θα το μαρτυρήσουμε ούτε του παπά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Τήν νεότητα παιδαγώγησον, τό γῆρας περικράτησον13/3/16

    Τέτοιες ώρες θυμάμαι την persona από τους “Δέκα μικρούς Μήτσους” : Για όνομααα… Δεν το πιστεύωωω.
    Είναι δυνατόν να έχουν έστω και υποσυνείδητα την αίσθηση ότι ένας δεσπότης είναι de facto ή de jure ή ex officio πατέρας και οι πιστοί συλλήβδην παιδιά του;
    Δεν έμαθαν να κάνουν διάκριση;
    Είναι δυνατόν να αναφέρει δογματικά ότι τα παιδιά δεν επικοινωνούν με τον πατέρα δια του τύπου, εννοώντας έναν σεβάσμιο πρεσβύτη, πανεπιστημιακό δάσκαλο, ιατρό και θεολόγο, ευπατρίδη και ευεργέτη σε σχέση με έναν κληρικό που έγινε μητροπολίτης στα 37 του; (τη συνέχεια την ξέρετε...)
    Ποιος πρέπει να θεωρηθεί το παιδί και ποιος ο πατέρας στη συγκεκριμένη περίπτωση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος13/3/16

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος13/3/16

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος14/3/16

    Από τα πολλά που γράφετε στα σχόλια θα χάσετε και τα λίγα. Εμένα εκείνο που μ' ενδιαφέρει είναι να μπουν τα πράγματα στη θέση τους. Όχι ήξεις αφήξεις. Ο καθένας να φανεί συνεπής στη θέση του. Στην προκειμένη περίπτωση, όπως βγήκε ο εκπρόσωπος Τύπου σε κοινή συνέντευξη με τη νομική σύμβουλο πλάι του, ας έβγαινε και γι' αυτό το θέμα καθαρά και ξάστερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ἀναστάσης Κ. Πηχιών14/3/16

    Ἡ ἰσχυρογνωμοσύνη εἶναι ἕνα σοβαρό ἁμάρτημα· ὁ ἰσχυρογνώμων διέπεται συνήθως ἀπό στενότητα πνεύματος, ἰδεοληψία ὅτι κατέχει τήν ἀλήθειαν, ἄρα εἶνα ἀλάθητος, δέν παραδέχεται τήν ὕπαρξη ἄλλων γνωμῶν καί ὡς ἐκ τούτου ἀποφεύγει τόν διάλογο καί ἀποφεύγει οἰανδήποτε κριτική μέ ὑπεκφυγές.
    Ἡ ὅλη φασαρία, πού προέκυψε, καί θά μποροῦσε κάλλιστα νά ἀποφευχθεῖ, ἐάν σέ ἕνα ἁπλό καί ἀνιδιοτελές ἐρώτημα άπαντοῦσε ὁ ἐρωτώμενος μέ μιά ἀνακοίνωση τοῦ γραφείου τύπου, ὅτι γνωρίζει μέν πού βρίσκονται οἱ κλαπεῖσες εἰκόνες, δεδομένου ὅτι στό παρελθόν εἶπε ὅτι γνωρίζει, ἤ νά μᾶς εἰπεῖ ὅτι δέν γνωρίζει καί αὐτό πού εἶπε στό παρελθόν ἐλέχθει ἐν τῆ ρύμη τῆς γλώττης. ¨Τό ἁμαρτάνειν ἀνθρώπινον, τό ἐμμένειν τῆ ἁμαρτία..............;¨.
    Εὐχαριστῶ ὅλους καί ὅλες πού ἀνταποκριθήκατε στήν ἔκκληση τῆς ¨ΟΔΟΥ¨ καί ὑπογράψατε τό αἴτημα γιά μιά, ἐπιτέλους εἰλικρινῆ, ἀπάντηση στό αἴτημα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος14/3/16

    ¨Τό ἁμαρτάνειν ἀνθρώπινον, τό ἐμμένειν τῆ ἁμαρτία..............;¨ ερωτά ο κ. Αναστάσης Πηχιών. Απάντηση: Το αμαρτάνειν ανθρώπινον, το εμμένειν σατανικόν, το μετανοείν θείον. Όλη η σοφία των Πατέρων σε δυο σειρές. Εμείς ευχαριστούμε, κύριε Αναστάση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος14/3/16

    Κύριε Πηχιών,
    το σχόλιό σας αξίζει!
    Μη μείνετε όμως μόνο στην ΟΔΟ. Προχωρήστε το και παραπάνω. Δεν είστε μόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Κάτι σάπιο υπάρχει στο βασίλειο της Δανιμαρκίας είπε14/3/16

    Δε συμφωνώ με τον αναγνώστη-σχολιαστή που έγραψε για το χρήμα. Γιατί το χρήμα πολλοί εμίσησαν, την δόξαν ουδείς ! Γι' αυτή τη ρημάδα τη δόξα γίνονται όλα. Την ταινία “Όλοι οι άνθρωποι του Προέδρου” την έχετε δει ; Εδώ μιλάμε για “όλους τους ανθρώπους” όχι του Πλαστουργού, αλλά του Δεσπότη, του Δημάρχου, της Βουλευτίνας και ούτω καθεξής….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος14/3/16

    @Ι.Ι. Το «ντόπιος» το έγραψα με την έννοια που του δίνουν κάποιοι. Που αρέσκονται στις φιλοφρονήσεις και τις αγάπες με τους Σλάβους Ορθόδοξους και τους Ρώσους. Και προσβάλουν τους Έλληνες δωρητές και υπερασπιστές της Ελληνικότητας της Μακεδονίας. Η προσβολή στον κ. Πηχιών, που συμβολίζει ό,τι συμβολίζει με την δωρεά του και την αγάπη του για την Πατρίδα, προκαλεί μεγάλη εντύπωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος14/3/16

    Φίλε Δημήτρη, ευχαριστώ που απάντησες!
    Χωρίς κανένα σχόλιο επί του σχολίου σου.
    Η κίνησή σου αυτή τιμά κι εσένα κι εμάς τους αναγνώστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος14/3/16

    Ντροπή νιώθω κυρία Κωτσοπούλου και κύριε εκπρόσωπε της Ι. Μητρόπολης. Ντροπή. Γιατί άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ανώνυμος16/3/16

    Τό ἀπόφθεγμα τῶν πατέρων τῆς Ἐκκλησίας ἔχει ὡς ἀκοπούθως καί στηρίζεται στό ιη, στίχοι 23-35 τοῦ κατά Ματθαῖον Εὐαγγελίου:
    ‘‘Το αμαρτάνειν ανθρώπινον’’
    ‘‘Το μή αμαρτάνειν Αγγελικόν’’
    ‘‘Το εμμένειν τη αμαρτία διαβολικόν’’
    ‘‘Το μετανοείν Άγιον’’
    ‘‘Το συγχωρείν Θείον’’
    Α.Κ.Π.
    (Ματθ. ιη' 23-35)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Άλλο ποίμνιο άλλο πρόβατο18/3/16

    Προς τον εκπρόσωπο της Μητρόπολης:
    Και ποιος σας είπε ότι ο κ. Παπακώστας είναι πατέρας μου;
    Έχω πατέρα, δόξα τω Θεώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ