4.2.20

Ανακοίνωση του κ. Ζήση Τζηκαλάγια

«Προς ενημέρωση των πολιτών και αποκατάσταση της αλήθειας, με αίσθημα ευθύνης ανακοινώνεται:

α) Ισχύει η δέσμευσή μου από την αρχή της βουλευτικής μου θητείας πως θεωρώ πως το αεροδρόμιο Δυτικής Μακεδονίας της Καστοριάς πρέπει να συνδέεται με δύο πτήσεις καθημερινά με την Αθήνα.
Αυτό θα καταστεί εφικτό με την κατασκευή της σήραγγας της Κλεισούρας. Μέχρι τότε πρέπει να προσπαθούμε συνεχώς για το καλύτερο δυνατόν, δηλαδή όσο το δυνατόν περισσότερες πτήσεις εβδομαδιαία σε λογικές ώρες.

Για τον σκοπό αυτό με πρωτοβουλία μου από 10ημέρου κλείστηκε ραντεβού με τον αποκλειστικά αρμόδιο νέο διοικητή της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας κ. Γεώργιο Δριτσάκο για την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου στις 10 π.μ. Εκεί προσκλήθηκαν να παραστούν όλοι οι βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας της Δυτικής Μακεδονίας. Εκεί θα ξεκαθαρίσει η νέα σύμβαση για την σύνδεση Αθηνών-Κοζάνης-Καστοριάς από 1 Ιουλίου 2020 και έως την ολοκλήρωση της σήραγγας της Κλεισούρας, που πιστεύω μπορεί να είναι νωρίτερα από την παρέλευση της 4ετίας κάθε σύμβασης που υπογράφεται. Όλα τα υπόλοιπα που γράφονται και λέγονται αποτελούν άσφαιρα πυρά. Σε όσους δεν μπορούν να συλλάβουν αυτή την δυνατότητα ( 2 πτήσεις καθημερινά), να επισημάνω πως στους 50.000 κατοίκους του Ν. Καστοριάς, προστίθενται κυρίως οι 80.000 της Εορδαίας-Αμυνταίου, αλλά και μέρος από την «αγορά» της περιοχής της Κορυτσάς, καθώς και η προοπτική που δημιουργείται με το «άνοιγμα» του τελωνείου του Λαιμού με το κράτος των Σκοπίων και

β) Αυτή την εβδομάδα ψηφίζουμε στη βουλή τον νόμο που θα διέπει την ίδρυση, κατασκευή και λειτουργία των αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών (κοινώς πτήσεις με υδροπλάνα). Ήδη με πρωτοβουλία μου έφερα σε επικοινωνία την εταιρεία κυπριακών συμφερόντων που έχει το know- how με τον δήμαρχο Καστοριάς, ο οποίος έχει την αρμοδιότητα χορήγησης της αδείας λειτουργίας. Η εταιρεία θα κατασκευάσει με δικά της έξοδα το υδατοδρόμιο μιας και θα έχει την εκμετάλλευση. Επομένως η δρομολόγηση της διαδικασίας ήρθε πλέον στα χέρια του δήμου».

Ζήσης Τζηκαλάγιας
βουλευτής ΝΔ Καστοριάς


Σχετικά:

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος4/2/20

    Μπλά,μπλά,μπλά....επιτέλους πιά με αυτόν τον ατέλειωτο κρατισμό που καπελώνει και παγιδεύει τα πάντα. Τι πάει να πει πρέπει να έχει δύο πτήσεις την ημέρα για Αθήνα;
    Ποιός θα επιβάλει στην κάθε ιδιωτική εταιρεία την συχνότητα η οποία είναι συνάρτηση της ζήτησης και του κόστους.
    Λεωφορειακή σύνδεση με την Καστοριά και Άργος θα υπάρξει ή μόνο να τα ενθυλακώνουν οι ταξιτζήδες;
    Τέλος,αυτή η μπούρδα με τα υδατοδρόμια που λειτουργεί σαν το φάρμακο δια πάσαν νόσον και αιτία....
    Το γνωρίζει ο Ζήσης ότι ακολούθως του νομοθετικού πλαισίου, το επιχειρησιακό πλαίσιο του υδροπλάνου για τις ασφαλιστικές εταιρείες είναι ασαφές; Τι εννοώ είναι πώς όταν πετάει το υδροπλάνο,κάποιες υπηρεσίες το θεωρούν και σωστά αεροόχημα ( ΥΠΑ,)και κάποιες όπως το λιμενικό ώς λέμβο....!!!!
    Η κτηματική υπηρεσία στην οποία ανήκει η λίμνη;
    Ποιός θα είναι υπεύθυνος για την κίνηση των α/φων στις προσεγγίσεις και απογειώσεις;
    Οι αεροελεγκτές του Αριστοτέλης; Ποιός θα κανονίζει την υδατοδρόμηση στην λίμνη; Ελέγχους διαβατηρίων και επιβατών ποιός θα κάνει; Τελωνείο;
    Για όλα τα παραπάνω και άλλα ακόμη άς σταματήσει ο Τσηκαλάγιας και κάθε τσηκαλάγιας την χορηγεία σανού. Τα υποζύγια αρχίζουν και ξυπνάνε. Όχι στην Καστοριά πάντως γιατί ακόμα εκλέγουν σαρανταπέντε χρόνια αυτούς που τους καταστρέφουν.
    Εάν ήταν ξύπνιοι οι γουναράδες σε συνεργασία με τους ξενοδόχους αντί να έχουν την κάθε αεροπορική εταιρεία να χρεώνει το Αθήνα Καστοριά διακόσια ευρώ,θα έκαναν μία δική τους αεροπορική εταιρεία με μισθωμένα α/φη ούτε κάν αγορασμένα και θα είχαν δρομολόγια όχι δύο,αλλά είσιδύο και όχι μόνο για το βαρβαρικό κρατίδιο των Αθηνών αλλά για όλη την επικράτεια...αλλά τα μεταξωτά....

    Έρρωσθε σανοπώλες και μη

    Δημήτριος Αγιασοφίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ