4.9.23

«Μεγάλα έργα»


ΟΔΟΣ εφημερίδα της Καστοριάς

[...] Ακόμη κι αν η λύση της σήραγγας φαντάζει τόσο απίθανη όσο το να συγκρίνεται η Καστοριά με το... Κόμο, θα μπορούσαν έστω να εκμεταλλευθούν το μεγάλο πλάτωμα μετά τα πλατάνια προς την λίμνη. Για να δημιουργήσουν με νησίδα τα ίδια τα πλατάνια, δύο μεγάλα ρεύματα κυκλοφορίας οχημάτων, ένα ανά κατεύθυνση. Θα μπορούσαν δηλαδή να μεταμορφώσουν την όμορφη αυτή σειρά (στίχο) πλατάνων σ’ ένα εξαιρετικό θέαμα, με κατάλληλο φωτισμό την νύχτα, να αποτελεί 24 ώρες ένα «τοπόσημο» αν επιτρέπεται ο νεολογισμός.

«Μεγάλα έργα»

ΟΔΟΣ 4.5.2023 | 1173


12 σχόλια:

  1. Ανώνυμος6/9/23

    Εμπρός για την σήραγγα της Καλιθέας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος6/9/23

    Ποιά σήραγγα Καλλιθέας αυτοί για να οικονομήσουν παραδάκι είναι ικανοί να βγάλουν κονδύλια για σήραγγα που να συνδέει τις γκαλιότρυπες με το τοιχιό…!!!
    Μέχρι και ελικοδρόμιο θα τάξουν στο νοσοκομείο..!!!! ( Αν κι εδώ που τα λέμε ίσως και να χρειάζεται..)

    Έρρωσθε
    Δημήτριος Αγιασοφίτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/9/23

      Προτιμώ πλωτή γέφυρα να συνδέει με Μαύροβο. Θα ανοίγει όταν περνά το καράβι με τους τουριστες.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/9/23

      Ισως και η σήραγγα Καλλιθέας να χρειάζεται

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος7/9/23

      Η βασική ερώτηση είναι αν η πόλη χρειάζεται περιφερειακό δρομο. Μετά συζητάμε από που θα περάσει.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος7/9/23

      μα η πόλη δεν έχει περιφερειακό δρόμο;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος8/9/23

      Περιφερειακό δρόμο για τα 10 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην πόλη ταυτόχρονα (όχι κατά τις ώρες αιχμής το πρωί και το μεσημερι) και θεωρειται κινηση? Καλύτερα σε τελεφερίκ να επενδυθούν τα χρήματα.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος8/9/23

      Έκανε κάποιος μια μελέτη για να διαπιστώσει τις ανάγκες της πόλης πριν αποφασίσει να ξοδέψει εκατομμύρια για το ντεμεκ περιφερειακό; όσο για το τηλεφερικ προς γκαλιοτρυπες η για ψαλίδα είναι το μεγαλύτερο περιβαλλοντικο έγκλημα που μπορούν να κάνουν. Βλέπω πλήθος γιαγιαδων να πηγαινουν με τηλεφερικ συν ψαλίδα μετά την επίσκεψη στον σουπερναο του Αγίου. Και μην ξεχάσουμε να χτίσουμε ουρητηρια στην ψαλίδα γιατί οι ηλικιωμένοι έχουν και επείγουσες φυσικές ανάγκες.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος8/9/23

      Αυτά τα έργα γίνονται για τις ώρες αιχμής και όχι για τα μεσάνυχτα

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος8/9/23

      Σωστά τις ώρες αιχμής έχει 20 αυτοκίνητα σε κάθε λωρίδα και επιπρόσθετο χρονο αναμονής 30". Δεν κάνετε μια σηραγγα διπλα από το Δημαρχείο να βγάζει απευθείας Ντολτσο ή μια πλωτή γέφυρα απευθείας για το Νοσοκομείο από την Πέτρα, λέω εγώ τωρα;

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος11/9/23

      Ίσως η σήραγγα της Καλλιθέας να είναι πιο χρήσιμη για την πόλη από αυτή της Κλεισούρας.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος12/9/23

      Παιδιά, μην το μάθει ο Ζήσης και μας πει ότι προεκλογικά ζήτησε να γίνει η σήραγγα αλλά εμείς οι αχάριστοι τον στείλαμε στο σπίτι του

      Διαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ