13.3.17

Απολογία


Μετά την πεντάωρη ανακριτική διαδικασία, ο ειδικός φρουρός ο οποίος ομολόγησε τη δολοφονία του 52χρονου Κοσμά Τζέλιου, κρίθηκε προφυλακιστέος με σύμφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα.
Ο αναπληρωτής υπουργός υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Νίκος Τόσκας, μιλώντας στο πρακτορείο 104,9fm χαρακτήρισε λυπηρό το γεγονός, αλλά, όπως είπε "και στο σώμα της Αστυνομίας υπάρχουν άνθρωποι που δεν θα έπρεπε".


Το βίντεο ξεκινάει με καθυστέρηση 15 δευτερολέπτων


 από Enikos_gr       Το βίντεο ξεκινάει με καθυστέρηση 15 δευτερολέπτων

20 σχόλια:

  1. Ανώνυμος13/3/17

    Φυσικά ανώνυμα θα σχολιάσω... Εδώ που φτάσαμε είναι όχι να φοβάται κανείς, αλλά όντως να κινδυνεύει κι από τον ίσκιο του...
    Προσωπικά δεν θέλω να σχολιάσω τις μέχρι τώρα ενέργειες της Αστυνομίας (όχι γιατί φοβάμαι), γιατί πιστεύω ότι ο καθένας πρέπει να μένει απερίσπαστος να κάνει τη δουλειά του.
    Για τα τοπικά ΜΜΕ όμως θα σχολιάσω και μακάρι να ληφθεί υπόψιν η γνώμη μου την οποία εκφράζω ευθέως.
    Εντάξει, υπάρχει κατανόηση για την αμηχανία των πρώτων ωρών... όλοι μείναμε κατάπληκτοι, για τους λόγους του ο καθένας.
    Στη συνέχεια όμως, ας γίνουν πιο προσεκτικοί ορισμένοι δημοσιογράφοι, γιατί εδώ ζούμε την ανισορροπία να ασχολούνται πολύ περισσότερο με τον δράστη παρά με το θύμα!
    Αποφεύγουν να αναφέρουν το όνομα του καθ' ομολογίαν φονέα και δεν δημοσιεύουν φωτογραφία, ενώ για το θύμα δημοσιεύσαν μέχρι και τον τόπο κατοικίας της κόρης του, μέχρι και το προσωπικό της προφίλ στο φέησμπουκ. Δύο μέτρα και δύο σταθμά;
    Κάτι ακόμη που νομίζω ότι πρέπει να αποφεύγεται τώρα πια είναι να αναφέρουν τον δράστη σαν "αστυνομικό" ή "ειδικό φρουρό". Απαγορεύεται να γράψουν το όνομά του;
    Και τρίτον, αυτό που έγινε με την "επιστολή" προς την οικογένεια του θύματος είναι απαράδεκτο. Πρώτον γιατί αν ήθελαν μια ευπρεπή διαπροσωπική επικοινωνία, δεν έπρεπε (οι ίδιοι τουλάχιστον) να τη δημοσιεύσουν και δεύτερον γιατί και ο πιο άσχετος ξέρει ότι όταν θέλεις πραγματικά να ζητήσεις συγγνώμη και να τιμήσεις τη μνήμη νεκρού, δίνεις το όνομά σου. Καθαρά και ξάστερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος13/3/17

    Αυτή η ιστορία με τα ...ευαίσθητα
    π ρ ο σ ω π ι κ ά δ ε δ ο μ έ ν α "βρωμάει" στην Ελλάδα...
    Καιρός να εναρμονισθεί με το διεθνες -και δη το ευρωπαϊκό- περιβάλλον η σχετικη νομοθεσία.
    Φτάνει!

    α υ τ ό χ θ ω ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος14/3/17

    Δεν σε καταλαβαίνω τώρα φίλε "αυτόχθων". Εδώ δεν πρόκειται για ιστορία αλλά για νομοθεσία που ορίζει τι επιτρέπεται και τι απαγορέυεται σχετικά. Κι αν υπάρχει αοριστολογία περί προσβολής προσωπικότητας, τότε απλούστατα να εφαρμόζεται η ίδια τακτική και για τις δυο μεριές, και του θύτη αλλά και του θύματος.
    Τότε γιατί ο πρώτος που δημοσίευσε το όνομα ήταν ο Μαζιώτης και τα ΜΜΕ μετά αναδημοσίευσαν αυτούσιο το κείμενο του αρχιτρομοκράτη;
    Θέμα άγνοιας των νόμων εκ μέρους κάποιων δημοσιογράφων είναι, γιατί αν υποψιαστώ ότι για άλλη μια φορά αρνούνται να "εκθέσουν" ένα "δικό τους παιδί", "καλόόό παιδί" και μάλιστα μεγαλωμένο σε έναν χώρο ιερό, που όλοι σεβόμαστε κι ας μη το δείχνουμε σαν τους Φαρισαίους...
    τότε αλήθεια θα νιώσω ότι δεν υπάρχει ελπίδα σωτηρίας σ' αυτόν τον τόπο.
    #1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος15/3/17

    "Μαζι μιλάμε χωρια καταλαβαίνουμε" μου φαίνεται ανώνυμε .
    Αυτό λεω κι εγώ. Πως η νομοθεσία ισχύει μόνον για την πλευρά του θύτη...

    α υ τ ό χ θ ω ν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος17/3/17

    Ήθελα να γράψω με τ' όνομά μου. Δεν έχει εξαλειφθεί όμως ο φόβος της διαφθοράς, που μπορεί να οδηγήσει και σε άλλα θύματα, αναίμακτων επιθέσεων.
    Ήθελα να γράψω με ψευδώνυμο. Δεν μου πάει το χέρι να εκφραστώ έτσι που να προκληθούν άθελά μου συνειρμοί που θα φέρουν το γέλιο ή έστω ένα μειδίαμα πικρό.
    Ήθελα σε κάποια σημεία να πω "πλάκα μας κάνετε;". Ας αποφύγουμε όμως τις εκφράσεις που μπορεί και να εκληφθούν σαν χυδαίες και να στρέψουν αλλού την προσοχή. Αυτό που λένε "κάποιοι πετάνε τη μπάλα στην κερκίδα".
    Μέχρι να μιλήσει η Δικαιοσύνη, μιλούν οι πολίτες, όπως έχουν βασικό ανθρώπινο και συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα. Αν κάποιος υποπέσει σε σφάλμα τόσο βαρύ, θα τον αναλάβει κι αυτόν η Δικαιοσύνη. Αν όμως κινείται στο πλαίσιο της νομιμότητας, γιατί να μην εκφράσει την έγκυρη πληροφορία ή ακόμη και τη γνώμη του, που μπορεί και να βοηθήσει;
    Από φόβο για πιθανή εκδίκηση; Από την αίσθηση ελέγχου της ζωής μας από παράνομη αστυνόμευση;
    Μη γένοιτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος17/3/17

    Μια αχυρώνα πιάνει φωτιά και αμέσως βγάζει δελτίο Τύπου η Πυροσβεστική. Πανελλαδικά κυκλοφορούν οι εφημερίδες με τίτλο ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ και ακόμα εκκρεμεί μια νεότερη ανακοίνωση της Αστυνομίας. Πειράζει που αυτός ο λαός τόχει παράπονο που άλλοι ανέλαβαν να βγάλουν στη δημοσιότητα αυτά που όλους μας έφεραν σε κρίση, μήπως κι έτσι καυτηριαστεί το απόστημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος17/3/17

    Ακουσα τη συνεντευξη της χηρας του μακαριτη του Κοσμα και αναρωτιεμαι οπως και χιλιαδες συμπολιτες μας. Γιατι χρειαστηκε να κανει η χηρα εκκληση για τα χαμενα πραγματα που ειναι πολυ σημαντικα ιχνη; Οι αστυνομικοι που πλησιασαν πρωτοι το ταξι δεν τα βρηκαν; Τοτε λογικα ψαχνουν και για αλλους δραστες;
    Και μη μας πει κανεις ότι τα εκλεψαν περαστικοι, γιατι κανεις δεν κανει τη βολτα του στη μεση του πουθενα και εχει κιολας την ορεξη να αρπαξει κατι οταν λιγα μετρα παρακατω αχνιζει ακομη το αιμα του αδικοσκοτωμενου οικογενειαρχη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος17/3/17

    Για τον 7
    Εξάλου το ταξι βρέθηκε κλειστό κι ασφαλισμενο όπως ειπε κι ο συνάδερφος του που ήταν εκεί. Πως τάκλεψαν και κλείδωσαν μετά; Μη λέμε χαζά τώρα!!!
    Η δεν είχε επαγγελματίας άνθρωπος το τζιπιες μαζί του μετά κιόλας από τα χτυπήματα σε ταξιτζήδες στην Αθήνα;
    Σοβαρευτείτε κύριοι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος17/3/17

    Τώρα φυσικά μιλάνε όλοι. Όχι ότι λένε όλοι την αλήθεια αλλά ούτε και όλοι λένε ψέματα.
    Το σωστό είναι αυτοί που έχουν την ευθύνη των ερευνών να ψάξουν πράγματι προς πάσα κατεύθυνση και κυρίως να στραφούν σε ποικίλα ενδεχόμενα και να μη μείνουν στην επιφάνεια μόνο, αλλά να φτάσουν όσο πιο βαθειά γίνεται.
    Είναι απαραίτητο αυτό, όχι μόνο για να δικαιωθεί η μνήμη του Κοσμά, αλλά και για να αποκατασταθεί το τρωθέν κύρος των Σωμάτων Ασφαλείας και να ξαναβρει ο κόσμος την εμπιστοσύνη ότι προστατεύεται και δεν κινδυνεύει από επίδοξους εκτελεστές.
    Κι αν χρειαστεί να “ενοχληθούν” κάποια βολεμένα και παραχαϊδεμένα βουτυρόπαιδα… τί να κάνουμε;
    Αν δεν σπάσεις αυγά, ομελέτα δεν τρως… Άντε γιατί μας έπρηξαν με τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος17/3/17

    Σήμερα κλείνει μια εβδομάδα από την ψυχρή εκτέλεση ενός βιοπαλαιστή και ξέρετε τί γίνεται αντιληπτό ;
    Ότι όλοι οι υψηλά ιστάμενοι ζουν σε μια “εικονική πραγματικότητα” και εμφανίζονται μόνο με επικοινωνιακά τρυκ, χωρίς να νιάζονται πραγματικά για αυτόν τον τόπο, για τους ανθρώπους του και τη ζωή τους !
    Μόνο μία αθλητική ένωση δημοσίευσε συλλυπητήρια !
    Οι δύο βουλευτίνες δεν έχασαν πολίτη της περιφέρειας τους με στυγερό τρόπο ;
    Ταξικά κριτήρια έχει και η Ολυμπία ;
    Θα ξανακάνει κέφι να χορέψει σε σουβλακογιορτή η Μαρία ;
    Ολόκληρο Δημοτικό Συμβούλιο, ένας δεν σκέφθηκε να κρατήσουν ενός λεπτού σιγή για τον αδικοσκοτωμένο συμπολίτη ; Το όνομα της πόλης αναφέρθηκε σε όλη την ελληνική επικράτεια και ο Δήμαρχος απών ;
    Μέσα από τη Μητρόπολη -εκτός από τους δύο παπάδες που εκτέλεσαν την υπηρεσία τους στην κηδεία- έγινε καμιά δωρεά στην οικογένεια που έχασε το στήριγμα της ;
    Όλοι μόνο για το θεαθήναι τελικά.
    Στην καρακοσμάρα τους αυτοί! Αλλί στον φουκαρά που πάει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος20/3/17

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος20/3/17

    Διάβασα το “τρίτο κακό” στο πρόσφατο φύλλο της ΟΔΟΥ.

    Κάπως απ' εξω - απ' έξω τα λέτε.

    Ο λόγος που βρίσκω γι' αυτό είναι ότι πολύ απλά η εφημερίδα σας δεν είχε και άμεση σχέση με τον χώρο που εξέθρεψε το “αυγό του φιδιού”. Άρα, δεν έχετε και πολλές πληροφορίες, ώστε να γράψετε λεπτομέρειες.

    Άλλοι όμως -όχι απαραίτητα με δόλο- έχουν σχετικές πηγές. Απλώς, απ' ό,τι φαίνεται μέχρι στιγμής, δεν ξέρουν πώς να τις διαχειριστούν, γιατί ενδεχομένως καλόπιστα δεν θέλουν να προκληθεί σκάνδαλο μέγα. Στην τελική όμως αυτό ΔΕΝ βοηθάει στην Δικαιοσύνη.

    Γιατί από την πρώτη ώρα κάθε εχέφρων άνθρωπος κατάλαβε ότι δεν πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό επίθεσης σε έναν αθώο συμπολίτη. Το μόνο που διαφέρει αυτή τη φορά είναι ότι ήταν αιματηρή και “τελεσίδικη”.

    Αυτή η αρχική θλίψη έως και φοβία πρέπει να ξεπεραστεί , αν θέλουμε να δούμε κατάματα την αλήθεια, είτε την αποκαλύψουμε στη συνέχεια είτε όχι. Σημασία έχει να την κατανοήσουμε τουλάχιστον.

    Κανείς δεν ζει στη γυάλα, ώστε να σκέφτεται και να ενεργεί αποκλειστικά μόνος του, πολύ περισσότερο να φτάνει στο έγκλημα. Υπάρχουν και άλλοι που έχουν μερίδιο ευθύνης, αν όχι πρακτικά, σίγουρα ηθικά.

    Δεν είδαμε κανέναν να κάνει δημόσια (ως δημόσιος λειτουργός) την αυτοκριτική του για λόγους ευθιξίας, να μας κάνει να πιστέψουμε δηλαδή ότι υπάρχει και φιλότιμο!

    Μιλάμε για κύκλωμα, όχι κατ' ανάγκην σπείρα […….], αλλά “φατρία παραγωγής Γενίτσαρων”. Όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και πράγματα δεν μπορούν να το αμφισβητήσουν. Έτσι εξηγείται από πολλούς η σιωπή του δράστη [……]

    Πάντα αυτό δεν συνέβαινε στα εγκόσμια όπου ζούμε; Για τα “υπερκόσμια” όπως τα λέτε, υπάρχει η Θεία Δίκη, η οποία de facto δείχνει να δικαιώνει όλους εκείνους τους Χριστιανούς, οι οποίοι καλούσαν μικρούς και μεγάλους ανεξαιρέτως σε καταλλαγή, σε ειρήνευση, σε αγαπητική κοινωνία προσώπων.

    Αντί γι' αυτό, βλέπουμε οι διαφορές να λύνονται με 45άρι υπηρεσιακό, η Εξομολόγηση να προβάλλεται υπεράνω της πολιτειακής ευνομίας (όχι δηλαδή “τα του Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ”)και ο κόσμος να αντιμετωπίζεται σαν πρόβατα ά-λογα, που τα κατευθύνει όπου θέλει ο τσομπάνης, ο οποίος νομίζει ότι όπου βρει πιο πολύ χορτάρι, θα τα κάνει και πιο “ευτυχισμένα” και ο ίδιος θα βγει μάγκας πρωτοτσέλιγκας, ενώ ταυτόχρονα οι πιστικοί του (αχ αυτοί οι πιστικοί… οποία λεβεντόπαιδα!) θα τον αποθεώνουν διαρκώς, για να παίρνουν κι αυτοί μερίδιο της δόξας στα μάτια των ανθρώπων.
    Η θυσία του Κοσμά δεν γίνεται να πάει χαμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος20/3/17

    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ!!! ΟΠΟΥ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΑΛΛΟΙ ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΙ ΘΕΑΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος20/3/17

    Σήμερα θα μιλήσουμε για το “μέσον”. Αλήθεια τί είναι μέσον ; Κάτι αόριστο και νεφελώδες ; Ή ένας άνθρωπος με κύρος, που ενεργεί ασυλόγιστα χρησιμοποιώντας τη θέση του για τα συμφέροντα μόνο των ευνοούμενων του και άμα προκύψει καμιά “στραβή” την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια ;
    - Κακό είναι να βάζει κανείς μέσον, για να αποκατασταθεί επαγγελματικά και να καλύψει τις βιοτικές του ανάγκες ; Όλοι έτσι κάνουν (!)
    - Κακόν, κάκιστον ! Γιατί, όταν ένα χέρι σηκώνει το τηλέφωνο, για να ζητήσει άνετα και χαλαρά τη “χάρη” γι' αυτούς που χρόνια του προκαλούσαν ηδονή με τα γλυκόλογα, πολύ περισσότερο κυνηγώντας τους “αντιφρονούντες”, την ίδια ώρα ουσιαστικά παίρνει άδικα τη θέση από τα παιδιά τα οποία στίφτηκαν σαν τα λεμόνια στις ανώτατες σπουδές και αναγκάζονται να βρεθούν στα τέσσερα σημεία του πλανήτη για να βρουν δουλειά.
    Ο τόπος μας έχει πάθει αφαίμαξη κι ακόμη τον αφήνουν να αιμορραγεί, για να “κάνει παιχνίδι” όποιο λεβεντόπαιδο μεγάλωσε χωρίς να ακούσει “όχι”, γιατί πάντα υπήρχε η άμεση παρέμβαση ή ο φόβος που είχαν προκαλέσει άνθρωποι με εξουσία.
    Όποιος διαφωνεί, ας ανασκευάσει την άποψή μου με επιχειρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος20/3/17

    Αφού και τα ΜΜΕ της Καστοριάς απευθύνουν έκκληση στους συμπολίτες να μιλήσουν, επιτέλους , ας γράψει ο καθένας τη γνώμη του στον Τύπο. Και αν κάποιοι πουν ψέματα ή συκοφαντήσουν, έχουσι γνώση οι φύλακες. Δεν τη χωράει ο νους μας τόση διαφθορά, που να διαστρέφουν ασύστολα την αλήθεια των σχολίων σε ψέμα. Τώρα μάλιστα που υπάρχει ένα θύμα που η ψυχή του ζητάει δικαίωση, όχι μόνο από το Θεό αλλά και από τους ανθρώπους, αφού ο ίδιος ο Χριστός ζήτησε να κάνουμε το σωστό στον ένα τον αδελφό τον ελάχιστο σαν να το κάνουμε στον ίδιο. Και ο Χριστός υπήρξε θύμα και όχι θύτης.
    Θα μιλήσουμε με το χέρι στην καρδιά και στο Ευαγγέλιο αν χρειαστεί στο Δικαστήριο.
    Ο Σεβασμιώτατος τόνισε σε κήρυγμα του ότι “η γραφίδα μπορεί να γίνει φονικό όργανο” κατηγορώντας εμμέσως πλην σαφώς όσους έγραφαν τότε στις εφημερίδες. Το θυμάμαι πάρα πολύ καλά, γιατί τον άκουγα κι έκλαιγα, όχι γιατί συμφωνούσα και συγκινήθηκα, αλλά γιατί ένιωθα ότι ήταν υπερβολικό έως και άδικο, με μόνο ελαφρυντικό την άγνοια.
    Συγγνώμη, αλλά εμείς τουλάχιστον περιοριστήκαμε στη γραφίδα ανοιχτά.
    Όχι σαρανταπεντάρι πισώπλατα μέσα στην ερημιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αναγνώστης21/3/17

    Αγαπητή ΟΔΟΣ
    Να πούμε όμως και για όσους δεν το έμαθαν ότι η Αστυνομία βρήκε το τάμπλετ του φονευθέντος αυτοκινητιστή.
    Διαβάζοντας τις εξελίξεις των ερευνών, όπως τις αναμεταδίδουν τα τοπικά Μ.Μ.Ε., βάζει σε σκέψεις μια είδηση: θα ανοίξουν τους τραπεζικούς λογαριασμούς του δράστη, για να βρουν στοιχεία για το κίνητρο, αν είναι βάσιμη η πρόφαση για ληστεία.
    Στην εποχή μας όμως υπάρχουν και άλλοι λογαριασμοί, οι ηλεκτρονικοί στο διαδίκτυο, οι οποίοι βοηθούν στο ψυχογράφημα κάθε δράστη.
    Αν το δούμε γενικά, θα θυμηθούμε ότι με την έρευνα των ηλεκτρονικών υπολογιστών εντοπίστηκε σε κάποιες περιπτώσεις πορνογραφικό υλικό, παράνομες συναλλαγές ή άλλα αδικήματα.
    Γι' αυτό οι “δικοί τους” σπεύδουν να κατεβάσουν προφίλ και κάνουν delete σε e-mails κλπ.
    Και στον πάτο της λίμνης να πετάξουν τον υπολογιστή, όλα μένουν στη Βάση Δεδομένων και είναι λίγης ώρας δουλειά για τη Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος να ανακτήσει τα “απωλεσθέντα”.
    Οι φιλήσυχοι πολίτες συνήθως “πέφτουν από τα σύννεφα”. Όσοι είναι άξιοι αστυνομικοί όμως δεν πέφτουν από τα σύννεφα, γιατί απλούστατα δεν περπατούν σε αυτά!
    Έχουν δει πολλά τα μάτια τους και γι' αυτό δεν εκπλήσσονται όταν κατά τα άλλα ευυπόληπτοι πολίτες δεν μπορούν να κατανικήσουν πάθη και ένστικτα και προβαίνουν σε κολάσιμες πράξεις εκμεταλλευόμενοι την ισχύ της θέσης τους, εις βάρος της κοινωνίας ωστόσο.
    Υπάρχει εμπιστοσύνη στο έργο της Αστυνομίας. Χρειάζεται όμως και η έκκληση προς τον κύριο Διοικητή κάθε Τμήματος να ελέγξει, αν δεν το έχει κάνει ήδη, κάτι ακόμη.
    Μήπως οι υφιστάμενοί του την ώρα των διαλειμμάτων τους δεν παίζουν μόνο πασιέντζες στον υπολογιστή, αλλά χωρίς άδεια της Υπηρεσίας παρακολουθούν ανύποπτους πολίτες και ακόμη χειρότερα “τους δίνουν” στον “εντολέα” τους, επειδή ο ίδιος νομίζει ότι έχει “έννομο συμφέρον” και αυτοί “ξεπληρώνουν τη χάρη”.
    Ευχαριστώ για την ανάγνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος27/3/17

    Σωστή η κίνηση της ΟΔΟΥ να αναδημοσιεύσει τα σχόλια και στο έντυπο φύλλο της. Ούτως ή άλλως, και στο μπλογκ γράφουν άνθρωποι που θα μπορούσαν να στείλουν τις απόψεις τους για τη στήλη "Λόγος και αντίλογος". Δείχνει όμως η ΟΔΟΣ πόσο σέβεται τους αναγνώστες. Εξ άλλου κι αν παύσουμε να σχολιάζουμε, δεν σημαίνει ότι "κι αυτό θα ξεχαστεί..." και δεν θα είμαστε εδώ να περιμένουμε την απονομή της Δικαιοσύνης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος29/3/17

    Με αφορμή το 16 σχόλιο και ένα πρόσφατο γεγονός
    Αυτό το θέμα με την παράνομη παρακολούθηση έχει σχέση και με τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ. Δε χρειάζεται να είναι φοβικός κανείς για να καταλάβει πώς παίζεται το παιχνίδι. Θυμάμαι ένα παλιότερο άρθρο της "ΟΔΟΥ", αλλά δεν το βρίσκω τώρα για να σχολιάσω ["πόσα μου δίνεις, για να μη το γράψω"...]
    Πριν από λίγο καιρό κόμπαζε ο διαχειριστής μπλογκ με δικό του σχόλιο ότι μπορεί να βρει την ταυτότητα σχολιαστή, γιατί εμφανίζεται το "τρέχα γύρευε" του(λέω γω τώρα).
    Δηλαδή τι κάνουν κάποιοι εξυπνάκηδες;
    Μας βάζουν στο παιχνίδι των σχολίων και ύστερα μας δείχνουν με το δάχτυλο σε όποιον τους ευνοήσει με τον τρόπο του, από δήμαρχο μέχρι μητροπολίτη που λέει ο λόγος.
    Κι εμείς απονήρευτοι ξεκινάμε να ασκήσουμε κριτική μπας κι αλλάξει κάτι σε αυτόν τον τόπο και κάποιοι από εμάς μπορεί να πέσουμε και θύματα ΕΚΒΙΑΣΜΟΥ από τον οποιονδήποτε αρριβίστα που θα εκμεταλλευτεί την εμπιστοσύνη μας.
    Άνοιξα πρόσφατα ένα μπλογκ και είδα ότι έχει καταργήσει τον παλιό τρόπο υποβολής σχολίων και το έχει κάνει μέσω Facebook, οπότε και καταργείται αυτόματα η ανωνυμία.
    Ε λοιπόν όχι, κυρίες και κύριοι. Το να μη δίνετε εναλλακτικές στους πολίτες δεν είναι μόνο αντιδημοκρατικό, είναι και ύποπτο. Κι αν εσείς θέλετε να περνιέστε για δημοκράτες και αγωνιστές της ελευθερίας του λόγου, δεν πείθετε!
    Αργά ή γρήγορα θα καταλάβετε πόσο άσχημα έχετε εκτεθεί με τέτοιες ανοησίες.
    Ευχαριστώ την "ΟΔΟ" που κινείται στα πλαίσια του μέτρου και παρακαλώ ως απάντηση να παραπέμψετε σε εκείνο το παλαιότερο άρθρο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @ Ανώνυμο 29/3/17 22:28
    Το άρθρο που ζητήσατε είναι εδώ:
    http://www.odos-kastoria.gr/2016/10/blog-post_93.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος31/3/17

    Ευχαριστώ "ΟΔΟΣ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Η ΟΔΟΣ σας ευχαριστεί για την συμμετοχή σας στον διάλογο.Το σχόλιό σας θα αποθηκευτεί προσωρινά και θα είναι ορατό στο ιστολόγιο, μετά την έγκριση της ΟΔΟΥ.

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ